Ciaran og Ciara Skrevet 27. september #229241 Skrevet 27. september Cid skrev (5 minutter siden): Du virker som en veldig hyggelig person Vi er helt enige. 1
Frøkenfryden Skrevet 27. september #229242 Skrevet 27. september Cid skrev (3 minutter siden): Var det det da fryden? Nei bare mangla volum😂 1
Frøkenfryden Skrevet 27. september #229243 Skrevet 27. september Cid skrev (4 minutter siden): Konfekt? Litt som en flattrykt krokanrull☺️ Ikke helt konfekt. Mer vanlig sjokolade 1
Cid Skrevet 27. september #229244 Skrevet 27. september Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei bare mangla volum😂 Ah, kjipt når sånt skjer. Heldigvis så er det nok volum på TV-en min 1
Cid Skrevet 27. september #229245 Skrevet 27. september Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Litt som en flattrykt krokanrull☺️ Ikke helt konfekt. Mer vanlig sjokolade Bon appetitt 1
Frøkenfryden Skrevet 27. september #229246 Skrevet 27. september Cid skrev (Akkurat nå): Bon appetitt Takk. Ble mørke melkehjerter i kveld da, mest lyst på det ☺️ 1 1
Titania Skrevet 27. september #229247 Skrevet 27. september Time må være en av de beste sangene Hans Zimmer har komponert 😊 Og nå har jeg endelig fått ut fingeren og fått sett inception også 😝
Lur Venn Skrevet 27. september #229248 Skrevet 27. september Hydrium skrev (3 timer siden): Du er nr 69 på listen 1
Hydrium Skrevet 27. september #229249 Skrevet 27. september Cid skrev (3 timer siden): Du virker som en veldig hyggelig person Du også! 1
Cid Skrevet 27. september #229250 Skrevet 27. september Hydrium skrev (2 minutter siden): Du også! Håper du blir fast inventar her fremover, sosial prat blir alltid enda kjekkere med nye hyggelige brukere 😃 1
Cid Skrevet 27. september #229251 Skrevet 27. september Lur Venn skrev (50 minutter siden): Du er nr 69 på listen Reddingtons svarteliste?
Hydrium Skrevet 27. september #229252 Skrevet 27. september Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi er helt enige. Dere også, jeg gir dere en spirituell klem. Først Ciara, som har navnet til en av favoritt artistene mine, og så Ciaran. Jeg løfter dere opp og snurrer rundt, fordi i hodet mitt er jeg sterk som pippi langstrømpe og dere er Tommy og Annika 1
Hydrium Skrevet 27. september #229253 Skrevet 27. september Cid skrev (1 minutt siden): Håper du blir fast inventar her fremover, sosial prat blir alltid enda kjekkere med nye hyggelige brukere 😃 Ja så lenge ikke skolen tar knekken på meg 😣 Noen dager har jeg ikke tid 😅 Men jeg besøker dere hver helg ❤️ 1
Hydrium Skrevet 27. september #229254 Skrevet 27. september Lur Venn skrev (55 minutter siden): Du er nr 69 på listen Stryk meg fra lista Jeg burde være på topp tre, ellers vil jeg ikke.
Cid Skrevet 27. september #229255 Skrevet 27. september Hydrium skrev (5 minutter siden): Ja så lenge ikke skolen tar knekken på meg 😣 Noen dager har jeg ikke tid 😅 Men jeg besøker dere hver helg ❤️ Jeg var ny her som 22 åring og er her fortsatt som nesten 34 åring så hvem vet 😅😄 1
Cid Skrevet 27. september #229256 Skrevet 27. september Hydrium skrev (Akkurat nå): Stryk meg fra lista Jeg burde være på topp tre, ellers vil jeg ikke. Da er det jo mer sannsynlig at FBI får deg som sak og Reddington må håndtere deg 1
Hydrium Skrevet 27. september #229257 Skrevet 27. september Cid skrev (Akkurat nå): Da er det jo mer sannsynlig at FBI får deg som sak og Reddington må håndtere deg Jaaaa! Han er litt gammel mann snasen på en måte 😅
Cid Skrevet 27. september #229258 Skrevet 27. september Hydrium skrev (1 minutt siden): Jaaaa! Han er litt gammel mann snasen på en måte 😅 Sett serien?
Hydrium Skrevet 27. september #229259 Skrevet 27. september Cid skrev (Akkurat nå): Sett serien? Ja 😊
Cid Skrevet 27. september #229260 Skrevet 27. september Hydrium skrev (Akkurat nå): Ja 😊 Er på sesong 9 nå, har du sett alt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå