Cid Skrevet 7. juli #227141 Skrevet 7. juli fugl fønix skrev (7 timer siden): Enig danseband er det verste, og Black Ingvars er det verste bandet på jord, musikken dems er helt kokko.🤡😖 Det er jo metall musikk. 1
tånegla Skrevet 7. juli #227142 Skrevet 7. juli tånegla skrev (Akkurat nå): Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 God mandag til dere også, håper skydekket letter ila dagen. I dag skal jeg en laaang tur med vofsen, for i morgen kommer eieren hjem fra ferie😭 Det blir alltid så tomt når vofsen drar hjem igjen. 2
fugl fønix Skrevet 7. juli #227143 Skrevet 7. juli Cid skrev (1 minutt siden): Det er jo metall musikk. Tja tøysemetal, danseband-aktig vil jeg kalle det,sorry greier ikke å ta det bandet på alvor. 1
Cid Skrevet 7. juli #227144 Skrevet 7. juli fugl fønix skrev (Akkurat nå): Tja tøysemetal, danseband-aktig vil jeg kalle det,sorry greier ikke å ta det bandet på alvor. Heavy Danseband med andre ord? 1 1
fugl fønix Skrevet 7. juli #227145 Skrevet 7. juli Cid skrev (Akkurat nå): Heavy Danseband med andre ord? Hehe ja kanskje det... 1
Titania Skrevet 7. juli #227146 Skrevet 7. juli I helgen har "verden" vært alt for stille, men akkurat idag er det litt for mye mas, fra folk man ikke vil ha mas fra 2
Titania Skrevet 7. juli #227147 Skrevet 7. juli fugl fønix skrev (2 minutter siden): Tja tøysemetal, danseband-aktig vil jeg kalle det,sorry greier ikke å ta det bandet på alvor. Det er vel ikke helt meningen at de skal tas på alvor heller 🙈 Jeg er ikke direkte fan, men de har noen litt morsomme sanger 2
Cid Skrevet 7. juli #227148 Skrevet 7. juli Titania skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke helt meningen at de skal tas på alvor heller  🙈 Jeg er ikke direkte fan, men de har noen litt morsomme sanger Heller danseband enn det da 🤪 1 1
fugl fønix Skrevet 7. juli #227149 Skrevet 7. juli Hehe, jeg vet, men jeg synes de er irriterende likevel 1
Titania Skrevet 7. juli #227150 Skrevet 7. juli Cid skrev (Akkurat nå): Heller danseband enn det da 🤪 Neinei. Heller black ingvars enn danseband 3
Cid Skrevet 7. juli #227151 Skrevet 7. juli Titania skrev (1 minutt siden): Neinei. Heller black ingvars enn danseband 🏃🏻 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli #227152 Skrevet 7. juli tånegla skrev (3 timer siden): Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Vi ønsker deg også en fin og god mandag. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli #227153 Skrevet 7. juli tånegla skrev (3 timer siden): God mandag til dere også, håper skydekket letter ila dagen. I dag skal jeg en laaang tur med vofsen, for i morgen kommer eieren hjem fra ferie😭 Det blir alltid så tomt når vofsen drar hjem igjen. Tusen Takk, vi ønsker deg og alle sammen her inne en fin og god julidag. 1
MegJa Skrevet 7. juli #227154 Skrevet 7. juli Hadde møte på TEAMS klokken 11.00 i dag, første gang jeg bruker det. Var pissnervøs, men det gikk heldigvis bra 1 1
Cid Skrevet 7. juli #227155 Skrevet 7. juli MegJa skrev (1 time siden): Hadde møte på TEAMS klokken 11.00 i dag, første gang jeg bruker det. Var pissnervøs, men det gikk heldigvis bra Var ANTONSEN med? 2
Frøkenfryden Skrevet 7. juli #227156 Skrevet 7. juli Trur ferien var avkoplande for eg hadde ikkje snøring på jobbpassordet mitt i dag😂 lett å laga nytt, takk og lov. 1
Cid Skrevet 7. juli #227157 Skrevet 7. juli Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Trur ferien var avkoplande for eg hadde ikkje snøring på jobbpassordet mitt i dag😂 lett å laga nytt, takk og lov. Kall det LurVenn69. 1
Frøkenfryden Skrevet 7. juli #227158 Skrevet 7. juli Cid skrev (8 minutter siden): Kall det LurVenn69. Haha oppfyller ikkje dei beinharde kriteria..🤪 1
Cid Skrevet 7. juli #227159 Skrevet 7. juli Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha oppfyller ikkje dei beinharde kriteria..🤪 Hva er hardt nok da?
Frøkenfryden Skrevet 7. juli #227160 Skrevet 7. juli Cid skrev (34 minutter siden): Hva er hardt nok da? 14 tegn, herunder store og små bokstaver og tall og tegn. Må taste det maaaange ganger per dag også😞 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå