Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er fint de viser plaggene på forskjellige kropper, så alle kan finne noe som passer for seg. Er noen plagg jeg ikke ville kjøpt om bare Linda viste dem. Hun er så brystfager, men så andre modellen i samme plagg, og var ikke så gæli på dem heller. Tror jeg skal bevilge meg et plagg om jeg finner i min størrelse. :nikke: 

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (28 minutter siden):

Siden virker hos meg. Så på badedraktene. De forsvinner fort. Ble tomt for ene, mens jeg så på den :ler: 

Sola de skrev (21 minutter siden):

Synes det er fint de viser plaggene på forskjellige kropper, så alle kan finne noe som passer for seg. Er noen plagg jeg ikke ville kjøpt om bare Linda viste dem. Hun er så brystfager, men så andre modellen i samme plagg, og var ikke så gæli på dem heller. Tror jeg skal bevilge meg et plagg om jeg finner i min størrelse. :nikke: 

Jeg har fylt handlekurven med litt av hvert av kjoler (hadde bukser og shorts også, men de er solgt 😛 ) men den henger i kassa. Når jeg trykker fullfør kjøp, og har merket med kort, ikke noen av de andre alternativene, så går den ikke lenger 😅

Så jeg lurer på om de kanskje syns jeg har nok kjoler, eller noe sånt :fnise:

Ellos har blitt mye flinkere på det der med forskjellige modeller :)

Er ganske kjipt å være så stor som jeg er, også har de klær fra str 36 til 60, og modellen bruker 38... Det er langt unna mine former, som er oppi de største størrelsene, så mye blir bare rart på. 

• Liker 1
Skrevet
hildemariee12 skrev (3 minutter siden):

jeg har nettopp blitt forlovet!

Gratulerer! :juhu:

• Liker 1
Skrevet

Jeg venter på en pakke fra Australia som var estimert fremme senest i morgen, men eneste registreringen er ut av landet for 10 dager siden. Begynner lure på om den er sendt med båt 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (23 minutter siden):

Jeg har fylt handlekurven med litt av hvert av kjoler (hadde bukser og shorts også, men de er solgt 😛 ) men den henger i kassa. Når jeg trykker fullfør kjøp, og har merket med kort, ikke noen av de andre alternativene, så går den ikke lenger 😅

Så jeg lurer på om de kanskje syns jeg har nok kjoler, eller noe sånt :fnise:

Ellos har blitt mye flinkere på det der med forskjellige modeller :)

Er ganske kjipt å være så stor som jeg er, også har de klær fra str 36 til 60, og modellen bruker 38... Det er langt unna mine former, som er oppi de største størrelsene, så mye blir bare rart på. 

Zizzi synes jeg er flink til det også. Å ha kanskje en størrelse 42 og en 52 til å vise samme undertøy f.eks. H&M er helt håpløse på det der. Formløse aller minste størrelse- modeller på pluss- størrelser. Umulig å få inntrykk av hvordan plagget er på noen som har former. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
hildemariee12 skrev (31 minutter siden):

jeg har nettopp blitt forlovet!

Gratulerer og gode ønsker på ferden! :) :rose:  

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (4 timer siden):

Jeg venter på en pakke fra Australia som var estimert fremme senest i morgen, men eneste registreringen er ut av landet for 10 dager siden. Begynner lure på om den er sendt med båt 😅

Og tilfeldigvis ble den registrert inn i Norge i dag 😅 Satse på den kommer senest mandag 🤞🏻

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bada i dag. 🤓

• Liker 3
Skrevet

Vurderer om jeg skal gå og ta på meg en dobbel engangshanske for å greie å fjerne en dævv fugl, den har ligget på verandagulvet i en ukes tid, i vær og vind stakkars. Er en eller anna meis, har jeg konstatert. Skulle heller tro det var en dompap........... ( Hehe, knegg, knegg ). 

• Liker 2
Skrevet

Lavpriskurven.no tilbyr en hel eske med Mars-sjokolade til nedsatt pris. Det er veldig bra for min kortsiktige glede - elendig for min langsiktige vekt og helse :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Der var 11 timers jobbdag over, og journaler på stell. Ferien er i gang! Og jeg drikker prosecco til Dagsnytt 18 og må pakke:duskedame:

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Der var 11 timers jobbdag over, og journaler på stell. Ferien er i gang! Og jeg drikker prosecco til Dagsnytt 18 og må pakke:duskedame:

Blir det @Lurveleven nå?

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Blir det @Lurveleven nå?

Haha vi får se på danskebåten i morgen😎🥳

Skrevet

Pappa har sendt meg «bruksanvisning» for hunden :fnise:

«blir supersur om han ikke får sove i senga sammen med deg på natten» :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)
Frøkenfryden skrev (10 minutter siden):

Haha vi får se på spankebåten i morgen😎🥳

:o 

Endret av Cid
Annonse
Skrevet
Fighter83 skrev (22 timer siden):

Hahaha🤣 Du skal få lov å ta igjen😅

Sitter utenfor med kikkert å ser på deg dusje nå

• Hjerte 1
Skrevet
CAPS LOCK skrev (21 timer siden):

Er den til meg, @Lur Venn eller @Cid?

Tror ikke den er til meg for jeg er best uten genser 

Skrevet
Sola de skrev (8 timer siden):

Har du tlf nr. Til hun derre Linda?

Skrevet
tånegla skrev (11 timer siden):

Ser ut til at det blir italia i dag.

Mamma mia!

Skrevet
Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Haha vi får se på spankekåten i morgen😎🥳

😲😲

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...