Disney Adult Skrevet 11. juni #226642 Skrevet 11. juni Undervurderte hvor varmt det er ute i dag, skulle tatt på shorts i stedet for tights når jeg jogga. 1 1
Fighter83 Skrevet 11. juni #226643 Skrevet 11. juni Glante åpenlyst på noe jeg synes så fristende ut i dag😅
Cid Skrevet 11. juni #226644 Skrevet 11. juni Fighter83 skrev (17 minutter siden): Glante åpenlyst på noe jeg synes så fristende ut i dag😅 Var det noe @Lur Vennt? 1
Cid Skrevet 11. juni #226646 Skrevet 11. juni Titania skrev (2 minutter siden): Seigmen skal på turne Seigdamene da?
Fighter83 Skrevet 11. juni #226647 Skrevet 11. juni Cid skrev (26 minutter siden): Var det noe @Lur Vennt? Garantert dirty mener du🤣?
Cid Skrevet 11. juni #226648 Skrevet 11. juni Fighter83 skrev (16 minutter siden): Garantert dirty mener du🤣? 1
Titania Skrevet 11. juni #226649 Skrevet 11. juni Cid skrev (39 minutter siden): Seigdamene da? Det bandet har jeg ikke hørt om, så det vet jeg ikke 😝 Godiset kan sikkert regnes som å være på turne når de reiser fra butikken og hjem til folk 😝
Cid Skrevet 11. juni #226651 Skrevet 11. juni Titania skrev (5 minutter siden): Det bandet har jeg ikke hørt om, så det vet jeg ikke 😝 Godiset kan sikkert regnes som å være på turne når de reiser fra butikken og hjem til folk 😝 En farvel turné i så fall 😝
Cid Skrevet 11. juni #226652 Skrevet 11. juni Fighter83 skrev (2 minutter siden): 🔥😍 Sett Flashdance?
Fighter83 Skrevet 11. juni #226653 Skrevet 11. juni Cid skrev (6 minutter siden): Sett Flashdance? Nope, da har jeg tydeligvis noe å se skjønner jeg😅
Titania Skrevet 11. juni #226654 Skrevet 11. juni Ro-sesongen er i gang på tunevannet, og to sinna svaner er ute og jager biler 1
Fighter83 Skrevet 11. juni #226655 Skrevet 11. juni (endret) Titania skrev (Akkurat nå): Ro-sesongen er i gang på tunevannet, og to sinna svaner er ute og jager biler 🤣 Actionfylt hos deg🤣 Endret 11. juni av Fighter83 1
Titania Skrevet 11. juni #226656 Skrevet 11. juni Fighter83 skrev (2 minutter siden): 🤣 Actionfylt hos deg🤣 Jepp 😝 Enten forrige uke eller uka før var det bare en sinna svane som jaget biler 😝 1
Cid Skrevet 11. juni #226657 Skrevet 11. juni Fighter83 skrev (17 minutter siden): Nope, da har jeg tydeligvis noe å se skjønner jeg😅 Var ikke referanse til noe jeg skrev eller noe, jeg bare tenker på den filmen hver gang jeg hører om Dirty Dancing Jeg så Flashdance når jeg var liten men husker knapt noe, Jennifer Beals er fortsatt vakker i 60 årene da 2
MegJa Skrevet 11. juni #226659 Skrevet 11. juni Jeg er ikke så opptatt av hvilke navn som står på Colaflaskene for tiden, men jeg tok med en flaske hjem i dag pga navnet; Einar ❤️Min kjære Oldefar het Einar, han var en godhjertet mann som bestandig hadde tid, alltid hadde et smil på lur, Gjendekjeks, småpenger til sparebøssa og en god klem 😊 Så jeg ble litt ekstra varm i hjertet mitt da jeg så den. Og han snuste, i mengder! Men gubben ble 93 år allikevel. 1 1
Cid Skrevet 11. juni #226660 Skrevet 11. juni MegJa skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke så opptatt av hvilke navn som står på Colaflaskene for tiden, men jeg tok med en flaske hjem i dag pga navnet; Einar ❤️Min kjære Oldefar het Einar, han var en godhjertet mann som bestandig hadde tid, alltid hadde et smil på lur, Gjendekjeks, småpenger til sparebøssa og en god klem 😊 Så jeg ble litt ekstra varm i hjertet mitt da jeg så den. Og han snuste, i mengder! Men gubben ble 93 år allikevel. Var sikkert en fryd å ha deg som oldebarn 😃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå