Titania Skrevet 7. juni #226581 Skrevet 7. juni Cid skrev (1 time siden): Hva med @Polly Ester @peanøtter? Ingen av de av hva jeg kunne se
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #226582 Skrevet 7. juni Titania skrev (2 timer siden): Fant ikke lurven, men fant det jeg så etter 🤩 Og skulle gjerne tatt med noen poser til i andre smaker 😬
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #226584 Skrevet 7. juni Titania skrev (4 minutter siden): Fant en bitteliten statue i dag 😁 Vi synes at det er et skikkelig fint bilde.🥰🥰 1
MegJa Skrevet 7. juni #226585 Skrevet 7. juni Titania skrev (2 timer siden): Fant en bitteliten statue i dag 😁 Den var søt! 1
Titania Skrevet 7. juni #226586 Skrevet 7. juni MegJa skrev (19 minutter siden): Den var søt! Jepp 😁 Og virkelig bitteliten 😅 Bildet som viser den på avstand er zoomet ganske mye 😅 Googlet, og så den skal være 15 cm høy 😊
Cid Skrevet 7. juni #226587 Skrevet 7. juni Titania skrev (11 minutter siden): Jepp 😁 Og virkelig bitteliten 😅 Bildet som viser den på avstand er zoomet ganske mye 😅 Googlet, og så den skal være 15 cm høy 😊 Du som etterlot snop? 1
Titania Skrevet 7. juni #226588 Skrevet 7. juni Cid skrev (16 minutter siden): Du som etterlot snop? Nope, jeg hverken klappet den på hodet eller la igjen noe 1
Cid Skrevet 7. juni #226589 Skrevet 7. juni Titania skrev (2 minutter siden): Nope, jeg hverken klappet den på hodet eller la igjen noe Grådig med snopet ditt?:p
Titania Skrevet 7. juni #226590 Skrevet 7. juni Cid skrev (Akkurat nå): Grådig med snopet ditt?:p Haha, nope. Deler med de som vil ha 😝 En statue i jern, spør derimot ikke om å få 😝 1
MegJa Skrevet 7. juni #226591 Skrevet 7. juni Titania skrev (2 timer siden): Jepp 😁 Og virkelig bitteliten 😅 Bildet som viser den på avstand er zoomet ganske mye 😅 Googlet, og så den skal være 15 cm høy 😊 Stilig 😊 Gøy å finne sånt!
Titania Skrevet 7. juni #226592 Skrevet 7. juni MegJa skrev (1 time siden): Stilig 😊 Gøy å finne sånt! Veldig 😁
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni #226593 Skrevet 8. juni Vi ønsker dere alle sammen en God1.pinsedagmorgen.👨🦰👩🦰🕊️🕊️
Frøkenfryden Skrevet 8. juni #226594 Skrevet 8. juni Tenk at det er ferie om 5 dager, klarer nesten ikke helt å skjønne det. Skal pakke litt i helga. Vil slippe masse stress torsdag etter jobb. 1
Titania Skrevet 8. juni #226595 Skrevet 8. juni Siste hotellfrokosten for nå, nesten litt vemodig 🙈😝 Veldig mange i pysj til frokost 😅 2
Titania Skrevet 8. juni #226596 Skrevet 8. juni Det er signalfeil på linjene, så toget kjører en omvei for å komme til Örebro 😅 2
CAPS LOCK Skrevet 8. juni #226597 Skrevet 8. juni Jeg har tatt toget til Gøteborg én gang, men i motsetning til @Titania fortsatte ferden til København dagen etterpå 1
Titania Skrevet 8. juni #226598 Skrevet 8. juni CAPS LOCK skrev (16 minutter siden): Jeg har tatt toget til Gøteborg én gang, men i motsetning til @Titania fortsatte ferden til København dagen etterpå Den er fin den turen ned der også 😁 Jeg har ikke tatt den hele veien vel og merke - kun fra Göteborg til Ängelholm. Men har tatt toget fra København til Malmö også 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juni #226600 Skrevet 9. juni Vi ønsker dere alle sammen en God2.pinsedagmorgen.👨🦰👩🦰🕊️🕊️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå