MegJa Skrevet 16. april #225981 Skrevet 16. april Hvorfor heter det " Søta Bror " ? Aldri skjønt greia med det. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #225982 Skrevet 16. april MegJa skrev (18 minutter siden): Hvorfor heter det " Søta Bror " ? Aldri skjønt greia med det. Vi har heller aldri forstått hvorfor nordmenn kaller svensker for Søta Bror, vi leste i en gammel bok en gang. At i gamledager kalte nordmenn dansker for Bror Lille. Og den greien skjønte vi heller ikke.🤔🤔 1 1
Titania Skrevet 16. april #225983 Skrevet 16. april Mangler 413 kr før jeg har frikort. Typisk at psykologen koster 403 😅 1 1
Cid Skrevet 16. april #225984 Skrevet 16. april Titania skrev (22 minutter siden): Mangler 413 kr før jeg har frikort. Typisk at psykologen koster 403 😅 Tips 10kr 😛 1
Cid Skrevet 16. april #225985 Skrevet 16. april MegJa skrev (56 minutter siden): Hvorfor heter det " Søta Bror " ? Aldri skjønt greia med det. Fordi man kjøper mye søtsaker der? 1
Titania Skrevet 16. april #225986 Skrevet 16. april Cid skrev (15 minutter siden): Tips 10kr 😛 Funker nok ikke helt sånn 😝 Spurte i fjor da det samme skjedde 😂 Men må snart hente ut en blå resept, så da hjelper det på regnskapet 😁 1
MegJa Skrevet 16. april #225987 Skrevet 16. april Cid skrev (1 time siden): Fordi man kjøper mye søtsaker der? Ahaaaa, ja noen gjør vel det, jeg gjør det aldri
MegJa Skrevet 16. april #225988 Skrevet 16. april (endret) Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi har heller aldri forstått hvorfor nordmenn kaller svensker for Søta Bror, vi leste i en gammel bok en gang. At i gamledager kalte nordmenn dansker for Bror Lille. Og den greien skjønte vi heller ikke.🤔🤔 Jeg googlet det nå, det står; Svenskene hadde mer mat enn oss Nordmenn etter krigen, og de hadde derfor en viss forsyning av matvarer. Etter freden hadde kommet, så satte noen svensker opp små boder ved riksgrensen og solgte mat til Nordmennene, blant annet sukker ". Derfor Søta Bror. Da lærte ihvertfall jeg noe nytt Bror Lille har jeg ikke hørt noe om, men en ting er sikkert; Jeg forsto den heller ikke Endret 16. april av MegJa 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #225989 Skrevet 16. april MegJa skrev (1 minutt siden): Jeg googlet det nå, det står; Svenskene hadde mer mat enn oss Nordmenn etter krigen, og de hadde derfor en viss forsyning av matvarer. Etter freden hadde kommet, så satte noen svensker opp små boder ved riksgrensen og solgte mat til Nordmennene, blant annet sukker ". Derfor Søta Bror. Da lærte ihvertfall jeg noe nytt Bror Lille har jeg ikke hørt noe om, men en ting er sikkert; Jeg forsto den heller ikke Men vi synes at både Søta Bror og Bror Lille er koselige og søte kallenavn. 1
MegJa Skrevet 16. april #225990 Skrevet 16. april Ciaran og Ciara skrev (35 minutter siden): Men vi synes at både Søta Bror og Bror Lille er koselige og søte kallenavn. Ja, det er jeg enig i! Det er søtt ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #225991 Skrevet 16. april MegJa skrev (21 minutter siden): Ja, det er jeg enig i! Det er søtt ❤️ ♥️♥️ 1 1
Titania Skrevet 16. april #225992 Skrevet 16. april Jeg har offisielt kastet det første paret mitt med strikkepinner fordi jeg har slitt de ut 😅 2 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april #225993 Skrevet 17. april Vi ønsker dere alle sammen en Godskjærtorsdagsmorgen.🐤🐤🐥🐥🐣🐣👨🦰👩🦰 1
Frøkenfryden Skrevet 17. april #225994 Skrevet 17. april Titania skrev (4 timer siden): Jeg har offisielt kastet det første paret mitt med strikkepinner fordi jeg har slitt de ut 😅 Wow!!
Frøkenfryden Skrevet 17. april #225995 Skrevet 17. april Har en tanke om at det er lurt å ikke tryne inn i mobil idet man våkner. Så nå har jeg drukket kaffe og kikket på måkene først☺️
Lur Venn Skrevet 17. april #225996 Skrevet 17. april Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Har en tanke om at det er lurt å ikke tryne inn i mobil idet man våkner. Så nå har jeg drukket kaffe og kikket på måkene først☺️ Er det noe måkesex hos deg i år? 1
Frøkenfryden Skrevet 17. april #225997 Skrevet 17. april Lur Venn skrev (4 minutter siden): Er det noe måkesex hos deg i år? De har kommet og kretser liksom rundt og sjekker boforholda, tror jeg😃
Lur Venn Skrevet 17. april #225998 Skrevet 17. april Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): De har kommet og kretser liksom rundt og sjekker boforholda, tror jeg😃 Så de er ferdig med å komme? Er det det du sier? 1
Frøkenfryden Skrevet 17. april #225999 Skrevet 17. april Planen i dag; Trene styrke på matta hjemme i stua med yo-musikk. Lage lunsj med jordbær på, sånn oreo-bowl Se påskekrim Hvile med jazz Koke rødbetsuppe.
Frøkenfryden Skrevet 17. april #226000 Skrevet 17. april Lur Venn skrev (1 minutt siden): Så de er ferdig med å komme? Er det det du sier? 😳 jeg snakket for fort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå