Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CAPS LOCK skrev (2 timer siden):

Det ble oppstandelse på jobb i dag da jeg kalte antrekket til en kvinnelig kollega for horete 

Oida?!? Hvordan gikk det videre? Måtte du forsvare deg med nebb og klør? Hvordan så antrekket til kollegaen ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet på kiwi i dag. Var ei dame som hostet skikkelig inne i butikken, en kunde. Jeg skulle bort til den reolen hun var rett etter henne, og jeg tok meg selv i å heise opp halsen på genseren til litt over nesa ( som om det skulle hjelpe ), men jeg følte på en ganske akutt trang til å beskytte meg med noe. Hørtes skikkelig jævlig ut den hostinga hennes. 

Ut av kiwi gikk jeg, med fire tunge poser, blant annet en 3pakning med kvikklunsj og en 4pakning med solo ( er da påske si' ). Da jeg skulle inn igjen med handlevogna sto det bare 3 handlevogner igjen der. 

Så bar det hjem, ryddet ut alt som var. Fant fram et stettglass som jeg tømte litt solo oppi, la beina mine høyt og hadde et bugnende fruktfat som snacks mens jeg så på tv en god stund. Før jeg var igang igjen, med å vaske klær, tørke støv og legge en påskeduk på stuebordet :D

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (1 time siden):

Jeg handlet på kiwi i dag. Var ei dame som hostet skikkelig inne i butikken, en kunde. Jeg skulle bort til den reolen hun var rett etter henne, og jeg tok meg selv i å heise opp halsen på genseren til litt over nesa ( som om det skulle hjelpe ), men jeg følte på en ganske akutt trang til å beskytte meg med noe. Hørtes skikkelig jævlig ut den hostinga hennes. 

Ut av kiwi gikk jeg, med fire tunge poser, blant annet en 3pakning med kvikklunsj og en 4pakning med solo ( er da påske si' ). Da jeg skulle inn igjen med handlevogna sto det bare 3 handlevogner igjen der. 

Så bar det hjem, ryddet ut alt som var. Fant fram et stettglass som jeg tømte litt solo oppi, la beina mine høyt og hadde et bugnende fruktfat som snacks mens jeg så på tv en god stund. Før jeg var igang igjen, med å vaske klær, tørke støv og legge en påskeduk på stuebordet :D

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC-en må starte på nytt og oppdatere, så jeg får ikke gjort noen ting av det jeg skal på en stund 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MegJa skrev (18 timer siden):

Oida?!? Hvordan gikk det videre? Måtte du forsvare deg med nebb og klør? Hvordan så antrekket til kollegaen ut?

Jeg la ikke merke til antrekket. (Etterpå så jeg at det var hvitt og luftig/hullete.) Min kommentar kom som respons på et kompliment til antrekket fra en kollega som sa et eller annet om at det var åpent (eller noe sånt) og sexy, og da glapp det ut av meg "eller horete" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva driver dere med?  Jeg rydder...  ligger minst 10 år på etterskudd, og har fått varsel om el-kontroll om to uker.  Så det er full panikk.  Derfor er jeg helt nødt til å rydde og vaske, ellers tør jeg ikke å slippe inn kontrolløren.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kanskje er ganske mye kø mot Sverige i dag, når det er saktegående trafikk på E6 igjennom Sarpsborg 😅

Ikke sett noe om noe ulykker langs veien der, i hvertfall 😛 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Jeg tror det kanskje er ganske mye kø mot Sverige i dag, når det er saktegående trafikk på E6 igjennom Sarpsborg 😅

Ikke sett noe om noe ulykker langs veien der, i hvertfall 😛 

Skal du til søta bror?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (3 minutter siden):

Skal du til søta bror?

Jeg sitter på jobb og ser på E6 jeg 😛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg sitter på jobb og ser på E6 jeg 😛 

Siden du prata om Sverige 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Siden du prata om Sverige 😛

Men det var jo bare en observasjon av trafikken :)

Og jeg skrev tror, ikke at jeg visste :D 

Nå går det fortere, for øvrig 😛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Men det var jo bare en observasjon av trafikken :)

Og jeg skrev tror, ikke at jeg visste :D 

Nå går det fortere, for øvrig 😛 

Hehe.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...