CAPS LOCK Skrevet mandag kl 21:57 #225961 Del Skrevet mandag kl 21:57 Det ble oppstandelse på jobb i dag da jeg kalte antrekket til en kvinnelig kollega for horete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 23:48 #225962 Del Skrevet mandag kl 23:48 CAPS LOCK skrev (2 timer siden): Det ble oppstandelse på jobb i dag da jeg kalte antrekket til en kvinnelig kollega for horete Oida?!? Hvordan gikk det videre? Måtte du forsvare deg med nebb og klør? Hvordan så antrekket til kollegaen ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 23:56 #225963 Del Skrevet mandag kl 23:56 Jeg handlet på kiwi i dag. Var ei dame som hostet skikkelig inne i butikken, en kunde. Jeg skulle bort til den reolen hun var rett etter henne, og jeg tok meg selv i å heise opp halsen på genseren til litt over nesa ( som om det skulle hjelpe ), men jeg følte på en ganske akutt trang til å beskytte meg med noe. Hørtes skikkelig jævlig ut den hostinga hennes. Ut av kiwi gikk jeg, med fire tunge poser, blant annet en 3pakning med kvikklunsj og en 4pakning med solo ( er da påske si' ). Da jeg skulle inn igjen med handlevogna sto det bare 3 handlevogner igjen der. Så bar det hjem, ryddet ut alt som var. Fant fram et stettglass som jeg tømte litt solo oppi, la beina mine høyt og hadde et bugnende fruktfat som snacks mens jeg så på tv en god stund. Før jeg var igang igjen, med å vaske klær, tørke støv og legge en påskeduk på stuebordet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 01:15 #225964 Del Skrevet i går, 01:15 MegJa skrev (1 time siden): Jeg handlet på kiwi i dag. Var ei dame som hostet skikkelig inne i butikken, en kunde. Jeg skulle bort til den reolen hun var rett etter henne, og jeg tok meg selv i å heise opp halsen på genseren til litt over nesa ( som om det skulle hjelpe ), men jeg følte på en ganske akutt trang til å beskytte meg med noe. Hørtes skikkelig jævlig ut den hostinga hennes. Ut av kiwi gikk jeg, med fire tunge poser, blant annet en 3pakning med kvikklunsj og en 4pakning med solo ( er da påske si' ). Da jeg skulle inn igjen med handlevogna sto det bare 3 handlevogner igjen der. Så bar det hjem, ryddet ut alt som var. Fant fram et stettglass som jeg tømte litt solo oppi, la beina mine høyt og hadde et bugnende fruktfat som snacks mens jeg så på tv en god stund. Før jeg var igang igjen, med å vaske klær, tørke støv og legge en påskeduk på stuebordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:04 #225965 Del Skrevet i går, 03:04 Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 06:27 #225966 Del Skrevet i går, 06:27 PC-en må starte på nytt og oppdatere, så jeg får ikke gjort noen ting av det jeg skal på en stund 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 20 timer siden #225967 Del Skrevet 20 timer siden MegJa skrev (18 timer siden): Oida?!? Hvordan gikk det videre? Måtte du forsvare deg med nebb og klør? Hvordan så antrekket til kollegaen ut? Jeg la ikke merke til antrekket. (Etterpå så jeg at det var hvitt og luftig/hullete.) Min kommentar kom som respons på et kompliment til antrekket fra en kollega som sa et eller annet om at det var åpent (eller noe sånt) og sexy, og da glapp det ut av meg "eller horete" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20 timer siden #225968 Del Skrevet 20 timer siden 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #225969 Del Skrevet 20 timer siden Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 15 timer siden #225970 Del Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara skrev (22 timer siden): Dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #225971 Del Skrevet 15 timer siden MegJa skrev (30 minutter siden): Dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #225972 Del Skrevet 11 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3 timer siden #225973 Del Skrevet 3 timer siden Phoenix Heart skrev (16 timer siden): Akkurat sånn er det! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 3 timer siden #225974 Del Skrevet 3 timer siden Hva driver dere med? Jeg rydder... ligger minst 10 år på etterskudd, og har fått varsel om el-kontroll om to uker. Så det er full panikk. Derfor er jeg helt nødt til å rydde og vaske, ellers tør jeg ikke å slippe inn kontrolløren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3 timer siden #225975 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tror det kanskje er ganske mye kø mot Sverige i dag, når det er saktegående trafikk på E6 igjennom Sarpsborg 😅 Ikke sett noe om noe ulykker langs veien der, i hvertfall 😛 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #225976 Del Skrevet 3 timer siden Titania skrev (2 minutter siden): Jeg tror det kanskje er ganske mye kø mot Sverige i dag, når det er saktegående trafikk på E6 igjennom Sarpsborg 😅 Ikke sett noe om noe ulykker langs veien der, i hvertfall 😛 Skal du til søta bror? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3 timer siden #225977 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Skal du til søta bror? Jeg sitter på jobb og ser på E6 jeg 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #225978 Del Skrevet 3 timer siden Titania skrev (1 minutt siden): Jeg sitter på jobb og ser på E6 jeg 😛 Siden du prata om Sverige 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3 timer siden #225979 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Siden du prata om Sverige 😛 Men det var jo bare en observasjon av trafikken Og jeg skrev tror, ikke at jeg visste Nå går det fortere, for øvrig 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #225980 Del Skrevet 3 timer siden Titania skrev (Akkurat nå): Men det var jo bare en observasjon av trafikken Og jeg skrev tror, ikke at jeg visste Nå går det fortere, for øvrig 😛 Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå