Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 18:53 #225901 Del Skrevet onsdag kl 18:53 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Må bare si jeg skjønner deg litt.. jeg gikk ned i vekt for 9 år siden og fortsatt er det en daglig hard jobb for å holde vekten. Og mye sult. Selv om jeg spiser riktig og nok og alt det det. Visstnok dør ikke fettceller men ligger i kroppen utsultet og maser.. Vekt og mat og alt ER tøft. Og med depresjon og medikamenter og alt må det tidvis sikkert føles nesten umulig Heier på deg for å søke hjelp! Da er man på sporet. 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 19:42 #225902 Del Skrevet onsdag kl 19:42 Millimani skrev (53 minutter siden): I dag har jeg vært på årets første stolpejakt. Ble elleve stolper i dag, det var det jeg hadde tid til. Stolpene er sikkert stolpe av deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet onsdag kl 21:31 #225903 Del Skrevet onsdag kl 21:31 Perine skrev (12 timer siden): Jeg skal til tannlegen i dag Jeg var hos tannpleier forrige fredag. Det kostet meg 1715 kroner og bestod av 1. konsultasjon/undersøkelse - recallpasient kr 730 2. to røntgenbilder kr 265 3. to bitewings kr 265 4. tannstenrens og puss med prohpypasta kr 455 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 03:05 #225904 Del Skrevet torsdag kl 03:05 Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet torsdag kl 07:00 #225905 Del Skrevet torsdag kl 07:00 Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Må bare si jeg skjønner deg litt.. jeg gikk ned i vekt for 9 år siden og fortsatt er det en daglig hard jobb for å holde vekten. Og mye sult. Selv om jeg spiser riktig og nok og alt det det. Visstnok dør ikke fettceller men ligger i kroppen utsultet og maser.. Vekt og mat og alt ER tøft. Og med depresjon og medikamenter og alt må det tidvis sikkert føles nesten umulig Heier på deg for å søke hjelp! Da er man på sporet. 😌 Takk 🥰 Jeg VET jo at jeg kan. Jeg har gått ned 20-30 kg i løpet av 1-3 år to ganger tidligere. Men så har "livet" skjedd og de har kommet på igjen. Også er det unnskyldninger, men samtidig fakta som gjør ting vanskelig. Jeg er dårlig på å pushe meg selv, og har ikke noe folk rundt meg som kan hjelpe til med litt spark i hverdagen. Mat er vanskelig, både porsjonsstørrelser og det at jeg HATER å lage mat, så jeg trenger enkle løsninger. Noe foodprepp er, men jeg har ikke nødvendigvis bokser til å preppe mye forskjellig av gangen. Og jeg blir fort lei mat, så funker ikke spise samme maten veldig mange dager på rad. Og de enkleste alternativene utenom, er jo ikke nødvendigvis så sunne. Og det største problemet i ukedagene: Jeg har ikke energi. Jeg vet jeg er dårlig på å få nok søvn, men oppå der kommer det at jeg bruker all energi på jobb. Da vil jeg heller forsøke lade opp til en ny dag, enn å styre rundt når jeg først kommer hjem. Men har laget meg et lite aktivitetsmål for fremtiden - når stolpejakten settes i gang her i byen pleier det alltid være stolper i området jeg bor. Så jeg tenker en om dagen, frem til området kanskje blir litt for stort. BURDE være gjennomførbart, så får man se hvordan det blir. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 03:04 #225906 Del Skrevet fredag kl 03:04 Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet fredag kl 06:20 #225907 Del Skrevet fredag kl 06:20 Jeg trenger nye sko snart 💸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet fredag kl 11:11 #225908 Del Skrevet fredag kl 11:11 Jeg trenger ny bukse, eller rettere sagt vil ha ny bukse. Og sko..... mange sko, en kvinne kan aldri ha nok par med sko. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet fredag kl 11:31 #225909 Del Skrevet fredag kl 11:31 Regnet har kommet tilbake etter 2 uker med sol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet fredag kl 16:23 #225910 Del Skrevet fredag kl 16:23 Fikk pose med påskesnop og det salgssjefen trodde var alkoholfri cider (den hadde 8 % 😂) på jobb. Kollegaen som har fått baby kom innom, og fikk både handlet og ble kjørt hjem. Helt innafor start på helgen 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet fredag kl 20:05 #225911 Del Skrevet fredag kl 20:05 CAPS LOCK skrev (På 9.4.2025 den 23.31): Jeg var hos tannpleier forrige fredag. Det kostet meg 1715 kroner og bestod av 1. konsultasjon/undersøkelse - recallpasient kr 730 2. to røntgenbilder kr 265 3. to bitewings kr 265 4. tannstenrens og puss med prohpypasta kr 455 Det er når jeg ser sånne regninger at jeg er glad for at jeg har rett på gratis behandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet fredag kl 21:21 #225912 Del Skrevet fredag kl 21:21 Endelig ferdig 🥳 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet fredag kl 21:27 #225913 Del Skrevet fredag kl 21:27 Titania skrev (6 minutter siden): Endelig ferdig 🥳 Så fin den var! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet fredag kl 21:28 #225914 Del Skrevet fredag kl 21:28 Uvant med korte negler igjen. 💅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet fredag kl 21:29 #225915 Del Skrevet fredag kl 21:29 n0vember skrev (1 minutt siden): Så fin den var! Takk 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet fredag kl 21:50 #225916 Del Skrevet fredag kl 21:50 Ler innmari godt av denne😂 https://www.facebook.com/reel/674040758349372/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet fredag kl 22:56 #225917 Del Skrevet fredag kl 22:56 Fighter83 skrev (1 time siden): Ler innmari godt av denne😂 https://www.facebook.com/reel/674040758349372/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Haha 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet fredag kl 23:34 #225918 Del Skrevet fredag kl 23:34 Betalt en stor regning på bilen min, trenger nye sommerdekk, trenger å gå til frisør snart, trenger å gå til optiker snart og den nye vaskemaskina mi ble betalt i dag........ Kontoen min er sulten! Så kom aaaaaaaaaaaaan, Skattepenger!!!!!!!!! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:08 #225919 Del Skrevet i går, 03:08 Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 03:41 #225920 Del Skrevet i går, 03:41 Takker for det og sender de gode ønskene videre til dere to søtnosene mine! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå