Titania Skrevet tirsdag kl 13:09 #225881 Del Skrevet tirsdag kl 13:09 Jeg fant ut at tastaturet mitt har en knapp med snarvei til kalkulator 😅 Men å skippe sanger får jeg ikke lov til 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet tirsdag kl 17:06 #225882 Del Skrevet tirsdag kl 17:06 Jeg var nervøs da jeg gikk til frisøren i dag, ikke for at han skulle klippe av meg ørene, men for at det skulle koste mer enn 373 kroner, for det var hva jeg hadde på kontoen. Heldigvis kostet det bare 340 kroner 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 03:48 #225883 Del Skrevet onsdag kl 03:48 Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet onsdag kl 06:01 #225884 Del Skrevet onsdag kl 06:01 Hadde et håp om å ikke treffe på noen kjente i Moss, siden jeg ikke vil rope ut til alle at jeg skal i gang på overvektspoliklinikken igjen. Men oisann, familiemedlem er bussjåfør til sykehuset, ja 🙈 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet onsdag kl 09:03 #225885 Del Skrevet onsdag kl 09:03 Snakk om tilfeldigheter! Jeg skal til tannlegen i dag, og nå kom nettopp skattepengene mine inn på konto. De blir nok ikke der så lenge... Vært veldig flink med tannbørste, tanntråd og fluor siste året og krysser fingrene 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet onsdag kl 14:29 #225886 Del Skrevet onsdag kl 14:29 Sløseriombudsmannen har nå flere følgere på Facebook enn Høyre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl 14:40 #225887 Del Skrevet onsdag kl 14:40 Perine skrev (5 timer siden): Snakk om tilfeldigheter! Jeg skal til tannlegen i dag, og nå kom nettopp skattepengene mine inn på konto. De blir nok ikke der så lenge... Vært veldig flink med tannbørste, tanntråd og fluor siste året og krysser fingrene 😀 Lykke til☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl 14:40 #225888 Del Skrevet onsdag kl 14:40 Titania skrev (8 timer siden): Hadde et håp om å ikke treffe på noen kjente i Moss, siden jeg ikke vil rope ut til alle at jeg skal i gang på overvektspoliklinikken igjen. Men oisann, familiemedlem er bussjåfør til sykehuset, ja 🙈 Typisk. Verden er så liten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet onsdag kl 14:51 #225889 Del Skrevet onsdag kl 14:51 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Lykke til☺️ Tusen takk 🧡 det gikk helt supert. Kjempeglad. Jeg har hatt mye tanntrøbbel de siste årene pga munntørrhet. Da kommer kariesen i full fart, men nå har jeg brukt en fluorskyll som er akkurat mot det, og den har funket. Ingen nye feil å fikse denne gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet onsdag kl 14:55 #225890 Del Skrevet onsdag kl 14:55 Titania skrev (8 timer siden): Hadde et håp om å ikke treffe på noen kjente i Moss, siden jeg ikke vil rope ut til alle at jeg skal i gang på overvektspoliklinikken igjen. Men oisann, familiemedlem er bussjåfør til sykehuset, ja 🙈 Kjenner følelsen, huff.. håper at det går bra, Lykke til med ny vektkamp, det er tøft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet onsdag kl 15:22 #225891 Del Skrevet onsdag kl 15:22 Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Typisk. Verden er så liten! Jepp. Kom hjem, har sovet, og våkner til melding fra mamma: «har du vært på sykehuset i dag?»… Så så lenge varte det. Har ikke problem med å snakke om det, men ville eie det litt selv først. Det er ikke noe nederlag å be om hjelp, det vet jeg godt. Men jeg håpte å få såpass kontroll på meg selv at jeg kunne unngå en ny runde der. Perine skrev (22 minutter siden): Kjenner følelsen, huff.. håper at det går bra, Lykke til med ny vektkamp, det er tøft. Takk 😊 Kampen har vel egentlig vært der stort sett hele livet jeg kan huske, men etter en runde med ekstra stygg depresjon, og antidepressiva som gjorde at jeg gikk opp nærmere 20 kg på 4-5 måneder, så har jeg aldri klart å ta meg ordentlig i nakken og gjøre de riktige tingene. Det er liksom så forbanna vanskelig og tungt å stå i det alene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet onsdag kl 16:43 #225892 Del Skrevet onsdag kl 16:43 Perine skrev (7 timer siden): Snakk om tilfeldigheter! Jeg skal til tannlegen i dag, og nå kom nettopp skattepengene mine inn på konto. De blir nok ikke der så lenge... Mine kom også i dag. Dermed gikk disponibel saldo opp fra 33 kroner til 4 917 kroner 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet onsdag kl 16:57 #225893 Del Skrevet onsdag kl 16:57 CAPS LOCK skrev (1 minutt siden): Mine kom også i dag. Dermed gikk disponibel saldo opp fra 33 kroner til 4 917 kroner Ja, fantastisk god følelse. Jeg gikk inn på nettbanken for å flytte noen penger, slik at jeg ville ha nok til tannlegen. De tar kun kontanter eller debetkort, ikke andre kort. Da hadde jeg ikke sjekket mail eller skatteetaten heller, og var litt uforberedt på at skattepengene kom inn allerede, men der var de jaggu meg. På toppen av det hele, ble tannlegen billigere enn jeg regnet med, så jeg dro til bensinstasjonen og spanderte på meg en skikkelig dyr og god bilvask, før jeg kjørte til dekkhotellet og skiftet til sommerhjul. Etter dette så var det en tur innom matbutikken, og innom Europris etter litt mer garn før jeg dro hjem. Det ble faktisk en veldig fin dag. Sola skinner her også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 17:09 #225894 Del Skrevet onsdag kl 17:09 Jeg fikk 4000kr i skatt, satt 3000kr på sparekonto og siste høvdingen unner jeg meg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet onsdag kl 17:12 #225895 Del Skrevet onsdag kl 17:12 Jeg har en utrolig dårlig dag og er veldig nedbrutt av noen nyheter jeg fikk i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 17:13 #225896 Del Skrevet onsdag kl 17:13 Disney Adult skrev (Akkurat nå): Jeg har en utrolig dårlig dag og er veldig nedbrutt av noen nyheter jeg fikk i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 17:22 #225897 Del Skrevet onsdag kl 17:22 Disney Adult skrev (9 minutter siden): Jeg har en utrolig dårlig dag og er veldig nedbrutt av noen nyheter jeg fikk i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl 18:05 #225898 Del Skrevet onsdag kl 18:05 Kornmo havrekjeks med julebrunost. Mmm. En undervurdert dessert😌 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl 18:38 #225899 Del Skrevet onsdag kl 18:38 Titania skrev (3 timer siden): Jepp. Kom hjem, har sovet, og våkner til melding fra mamma: «har du vært på sykehuset i dag?»… Så så lenge varte det. Har ikke problem med å snakke om det, men ville eie det litt selv først. Det er ikke noe nederlag å be om hjelp, det vet jeg godt. Men jeg håpte å få såpass kontroll på meg selv at jeg kunne unngå en ny runde der. Takk 😊 Kampen har vel egentlig vært der stort sett hele livet jeg kan huske, men etter en runde med ekstra stygg depresjon, og antidepressiva som gjorde at jeg gikk opp nærmere 20 kg på 4-5 måneder, så har jeg aldri klart å ta meg ordentlig i nakken og gjøre de riktige tingene. Det er liksom så forbanna vanskelig og tungt å stå i det alene. Må bare si jeg skjønner deg litt.. jeg gikk ned i vekt for 9 år siden og fortsatt er det en daglig hard jobb for å holde vekten. Og mye sult. Selv om jeg spiser riktig og nok og alt det det. Visstnok dør ikke fettceller men ligger i kroppen utsultet og maser.. Vekt og mat og alt ER tøft. Og med depresjon og medikamenter og alt må det tidvis sikkert føles nesten umulig Heier på deg for å søke hjelp! Da er man på sporet. 😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet onsdag kl 18:48 #225900 Del Skrevet onsdag kl 18:48 I dag har jeg vært på årets første stolpejakt. Ble elleve stolper i dag, det var det jeg hadde tid til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå