Titania Skrevet 19 timer siden #225841 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har byttet hjørne jeg sitter i i sofaen idag 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 19 timer siden #225842 Del Skrevet 19 timer siden Jeg jogga og ble veldig varm, prøvde meg på sommerkjole etterpå og frøys 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 17 timer siden #225843 Del Skrevet 17 timer siden Frøkenfryden skrev (På 4.4.2025 den 20.44): Jeg har i 2025 prøvd å ligge litt på sofa hver dag og gjøre ingenting. Ikke pod. Eller telefon eller tv. Bare hvile og være, med veldig rolig avslappingsmusikk på. Tror det er bra for kropp og sjel. Da jeg gjorde det i dag, var det første gang i dag der jeg kjente at jeg jo egentlig er lei meg i dag. Det holdt på å drukne i klesvask og reels. Bedre å holde seg opptatt, da slipper man å kjenne på vonde følelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17 timer siden #225844 Del Skrevet 17 timer siden Lur Venn skrev (2 minutter siden): Bedre å holde seg opptatt, da slipper man å kjenne på vonde følelser Nja eg trur nok ikkje det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #225845 Del Skrevet 16 timer siden Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nja eg trur nok ikkje det da. Man føler mindre jo mindre man gjør på, hvis man styrer med noe konstant uten å få tid til å tenke over noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knocks Skrevet 15 timer siden #225846 Del Skrevet 15 timer siden Disney Adult skrev (4 timer siden): Hva er greia med å spør? Hva er greia med at ingen kan svare? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jrm Skrevet 14 timer siden #225847 Del Skrevet 14 timer siden I årets første måned gikk jeg 250 km,eneste grunnen til det var at jeg mistet sertifikatet for 6 mnd. En guds helvets lykke. Hadde neppe gått mer enn 25 km hvis jeg ikke hadde mista lappen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #225848 Del Skrevet 14 timer siden Jrm skrev (11 minutter siden): I årets første måned gikk jeg 250 km,eneste grunnen til det var at jeg mistet sertifikatet for 6 mnd. En guds helvets lykke. Hadde neppe gått mer enn 25 km hvis jeg ikke hadde mista lappen. Endte du opp med å selge bilen slik at du kan gå mer fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #225849 Del Skrevet 11 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 3 timer siden #225850 Del Skrevet 3 timer siden God søndag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #225851 Del Skrevet 3 timer siden Frøkenfryden skrev (På 4.4.2025 den 20.44): Jeg har i 2025 prøvd å ligge litt på sofa hver dag og gjøre ingenting. Ikke pod. Eller telefon eller tv. Bare hvile og være, med veldig rolig avslappingsmusikk på. Tror det er bra for kropp og sjel. Da jeg gjorde det i dag, var det første gang i dag der jeg kjente at jeg jo egentlig er lei meg i dag. Det holdt på å drukne i klesvask og reels. Håper det betyr at du kun var lei deg på fredagen og at du ikke har vært lei deg i en lang perioden eller fortsatt er lei deg i dag. ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #225852 Del Skrevet 2 timer siden fugl fønix skrev (1 time siden): God søndag Tusen Takk, og vi ønsker deg og alle sammen her en fin og god søndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2 timer siden #225853 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (1 time siden): Håper det betyr at du kun var lei deg på fredagen og at du ikke har vært lei deg i en lang perioden eller fortsatt er lei deg i dag. ♥️ Takk for omtanke. Det settes pris på. Jeg har det ganske bra nå men kroppen er ikke så grei i dag. Verker mye. Men prøver holde motet oppe og tenke at da får man sitte i ro med tv i noen timer uten dårlig samvittighet😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #225854 Del Skrevet 2 timer siden Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk for omtanke. Det settes pris på. Jeg har det ganske bra nå men kroppen er ikke så grei i dag. Verker mye. Men prøver holde motet oppe og tenke at da får man sitte i ro med tv i noen timer uten dårlig samvittighet😌 ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå