Cid Skrevet i går, 15:47 #225801 Del Skrevet i går, 15:47 FrankDrebin 2 1/2 skrev (8 minutter siden): Jeg har fått mitt nye bankkort i dag. Uten bilde på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet i går, 16:06 #225802 Del Skrevet i går, 16:06 Cid skrev (19 minutter siden): Uten bilde på? Jepp. Kjempegod ide! NOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet i går, 16:49 #225803 Del Skrevet i går, 16:49 Drikker etter-middag-kaffe og spiser mørke freiahjerter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 16:55 #225804 Del Skrevet i går, 16:55 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Drikker etter-middag-kaffe og spiser mørke freiahjerter Tomt for mokkabønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet i går, 17:00 #225805 Del Skrevet i går, 17:00 Cid skrev (4 minutter siden): Tomt for mokkabønner? Ja😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 21 timer siden #225806 Del Skrevet 21 timer siden Phoenix Heart skrev (11 timer siden): Da jeg var barn, fikk jeg med en lapp fra mine foreldre, når jeg skulle handle for dem, der stod det også tobakk....det hadde aldri butikkene godtatt i dag. Samme her, bare at det var alkohol jeg måtte handle for dem; øl. Jeg syntes det var superflaut, nektet først å handle øl, de sa at jeg måtte det for de var ikke kjørbare da. Så de bestakk meg med ekstra penger til lørdagsgodt. Ingen av ansatte brydde seg, de så ikke på meg engang, ikke spørsmål om id kort, hvor gammel jeg var ingen ting. Kun én voksen kunde som så strengt på meg og spurte rett ut så alle i butikkøen hørte det: Drikker du øl ? - Nei, de er til foreldre mine. - Det kan de da handle selv! ,sa hun irritert. Da ble jeg enda mer flau. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #225807 Del Skrevet 17 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 13 timer siden #225808 Del Skrevet 13 timer siden Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 God osdag til dere også. Min onsdagsmorgen er litt så som så. Det var så strålende fint vær i går at jeg tok en utepils. Det ble raskt fler og nå er jeg litt tung i hodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #225809 Del Skrevet 9 timer siden tånegla skrev (4 timer siden): God osdag til dere også. Min onsdagsmorgen er litt så som så. Det var så strålende fint vær i går at jeg tok en utepils. Det ble raskt fler og nå er jeg litt tung i hodet. Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god onsdag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå