Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Drikker etter-middag-kaffe og spiser mørke freiahjerter:hjerte:

Tomt for mokkabønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix Heart skrev (11 timer siden):

Da jeg var barn, fikk jeg med en lapp fra mine foreldre, når jeg skulle handle for dem, der stod det også tobakk....det hadde aldri butikkene godtatt i dag. 

Samme her, bare at det var alkohol jeg måtte handle for dem; øl. Jeg syntes det var superflaut, nektet først å handle øl,  de sa at jeg måtte det for de var ikke kjørbare da. Så de bestakk meg med ekstra penger til lørdagsgodt.  Ingen av ansatte brydde seg, de så ikke på meg engang, ikke spørsmål om id kort, hvor gammel jeg var ingen ting. Kun én voksen kunde som så strengt på meg og spurte rett ut så alle i butikkøen hørte det: Drikker du øl ? - Nei, de er til  foreldre mine. - Det kan de da handle selv! ,sa hun irritert.  Da ble jeg enda mer flau.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden):

Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

God osdag til dere også.

Min onsdagsmorgen er litt så som så. Det var så strålende fint vær i går at jeg tok en utepils. Det ble raskt fler og nå er jeg litt tung i hodet.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (4 timer siden):

God osdag til dere også.

Min onsdagsmorgen er litt så som så. Det var så strålende fint vær i går at jeg tok en utepils. Det ble raskt fler og nå er jeg litt tung i hodet.

Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god onsdag videre.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...