Disney Adult Skrevet mandag kl 03:02 #225781 Del Skrevet mandag kl 03:02 Døgnrytmen min er helt ødelagt (igjen). Tenkte å ta en joggetur nå, dusje og legge meg... Eller eventuelt bare holde meg våken, men det funker aldri. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 03:04 #225782 Del Skrevet mandag kl 03:04 Disney Adult skrev (1 minutt siden): Døgnrytmen min er helt ødelagt (igjen). Tenkte å ta en joggetur nå, dusje og legge meg... Eller eventuelt bare holde meg våken, men det funker aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 03:04 #225783 Del Skrevet mandag kl 03:04 Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet mandag kl 06:13 #225784 Del Skrevet mandag kl 06:13 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 11:42 #225785 Del Skrevet mandag kl 11:42 Phoenix Heart skrev (5 timer siden): 🥰🥰🐦🐦🌸🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet mandag kl 18:16 #225786 Del Skrevet mandag kl 18:16 Cid skrev (På 29.3.2025 den 11.20): Tror hen bare var nysgjerrig men enig i at det var unødvendig måten det ble spurt på. SVK skrev (På 29.3.2025 den 19.16): Vet ikke om du ble gjort narr av, men det er også ofte ekstra kjipt når man er usikker på om man blir gjort narr av eller ikke. Synes du ga et svært godt svar i den tråden. Har også sett andre blitt gjort narr av i middagstråden. Synes det er typisk Kvinneguiden at enkelte kan ty til stikk også i tråder som handler om å poste bilde av middager. Er også typisk at stikkene kommer fra AnonymBruker, de tør ikke skrive stikkene under brukernavn. Boetica skrev (På 29.3.2025 den 20.53): Det er noe veldig stusselig å sitte og ha utav seg negativitet i en middagstråd… Takk alle ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet mandag kl 18:18 #225787 Del Skrevet mandag kl 18:18 SVK skrev (På 29.3.2025 den 19.27): Har blant annet sett en av brukerne bli gjort narr av fordi hun lagde alternativ julemat til barna sine som ikke likte tradisjonell julemat. Jeg lurer på hva som foregår i hodene til de som skriver disse stikkene. Ja husker det! Herlighet, så stusselig å gjøre😕 Fikk forbausende mye støtte her. Og i den tråden. Takk for kompliment på svaret mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet mandag kl 21:12 #225788 Del Skrevet mandag kl 21:12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 21:37 #225789 Del Skrevet mandag kl 21:37 Phoenix Heart skrev (24 minutter siden): 🦊🦊🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 03:05 #225790 Del Skrevet tirsdag kl 03:05 Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 05:40 #225791 Del Skrevet tirsdag kl 05:40 Skal ta blodprøver før jobb idag, så venter på at blodprøvetakingen på sykehuset skal åpne 😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 06:45 #225792 Del Skrevet tirsdag kl 06:45 Titania skrev (1 time siden): Skal ta blodprøver før jobb idag, så venter på at blodprøvetakingen på sykehuset skal åpne 😴 Og jeg er visst veldig urutinert på dette 😂 Var her 8, da de åpner, venter enda 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet tirsdag kl 06:58 #225793 Del Skrevet tirsdag kl 06:58 Fikk skattemeldingen, og får tilbake 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet tirsdag kl 08:33 #225794 Del Skrevet tirsdag kl 08:33 Titania skrev (1 time siden): Og jeg er visst veldig urutinert på dette 😂 Var her 8, da de åpner, venter enda 😴 Nei så kjedelig. Sist jeg tok blodprøve på sykehuset, visste ikke damen hva hun holdt på med. Jeg satt i stolen i nesten en time, mens hun leste i sin lille notatbok og gikk til andre bio.ing. for å spørre. Jeg skulle ta litt uvanlige prøver, og kunne ikke ta dem hos fastlegen, men herlighet hvor stressa jeg ble for at hun ikke skulle klare å ta de riktige prøvene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet tirsdag kl 08:46 #225795 Del Skrevet tirsdag kl 08:46 Denne aprilspøken er det vel ingen som går på? 🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 08:59 #225796 Del Skrevet tirsdag kl 08:59 tånegla skrev (23 minutter siden): Nei så kjedelig. Sist jeg tok blodprøve på sykehuset, visste ikke damen hva hun holdt på med. Jeg satt i stolen i nesten en time, mens hun leste i sin lille notatbok og gikk til andre bio.ing. for å spørre. Jeg skulle ta litt uvanlige prøver, og kunne ikke ta dem hos fastlegen, men herlighet hvor stressa jeg ble for at hun ikke skulle klare å ta de riktige prøvene. Heldigvis visste hun hva hun gjorde, men ventet 1 time og 15 min før jeg fikk komme inn 😅 Hadde jeg fått et estimat på tiden det tok, kunne jeg enten tatt med meg macen og jobbet, eller stukket ned på jobb og dratt opp om det f.eks ble varslet at det hadde vært ca 20 min igjen til min tur 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet tirsdag kl 11:19 #225797 Del Skrevet tirsdag kl 11:19 Da jeg var barn, fikk jeg med en lapp fra mine foreldre, når jeg skulle handle for dem, der stod det også tobakk....det hadde aldri butikkene godtatt i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet tirsdag kl 11:25 #225798 Del Skrevet tirsdag kl 11:25 Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Da jeg var barn, fikk jeg med en lapp fra mine foreldre, når jeg skulle handle for dem, der stod det også tobakk....det hadde aldri butikkene godtatt i dag. Ha ha jeg handlet røyk for nabojenta på 15 år. De i butikken hadde jo ikke peiling på hvor gammel den som skrev lappen var😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 11:25 #225799 Del Skrevet tirsdag kl 11:25 Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Denne aprilspøken er det vel ingen som går på? 🙄 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet tirsdag kl 15:39 #225800 Del Skrevet tirsdag kl 15:39 Jeg har fått mitt nye bankkort i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå