Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #225761 Del Skrevet 28. mars fugl fønix skrev (1 time siden): Aller første vårregnet kom i ettermiddag, endelig er sand og grusstøv ute vasket vekk 😊 Vi ønsker deg en fin og god lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 28. mars #225762 Del Skrevet 28. mars Jeg ønsker dere også en superduper lørdag !! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 29. mars #225763 Del Skrevet 29. mars Det begynte å regne da jeg gikk ut døra, og jeg gikk med paraplyen oppslått hele veien, men det var først da jeg bare hadde igjen 200 meter at det virkelig regnet, så jeg kom meg hjem igjen tørr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #225764 Del Skrevet 29. mars fugl fønix skrev (2 timer siden): Jeg ønsker dere også en superduper lørdag !! Tusen Takk, vi ønsker deg og alle sammen her en fin og god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #225765 Del Skrevet 29. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mars #225766 Del Skrevet 29. mars Hmm.. jeg tror jeg blir latterliggjort i middagstråden. Det er ikke så gøy. 😔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 29. mars #225767 Del Skrevet 29. mars Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Hmm.. jeg tror jeg blir latterliggjort i middagstråden. Det er ikke så gøy. 😔 Åh, hva skjedde ? Lenge siden jeg tok meg en tur dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. mars #225768 Del Skrevet 29. mars Fant Gomp-saft idag 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mars #225769 Del Skrevet 29. mars Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Hmm.. jeg tror jeg blir latterliggjort i middagstråden. Det er ikke så gøy. 😔 Tror hen bare var nysgjerrig men enig i at det var unødvendig måten det ble spurt på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #225770 Del Skrevet 29. mars Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Hmm.. jeg tror jeg blir latterliggjort i middagstråden. Det er ikke så gøy. 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 29. mars #225771 Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Håper dere får en god helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. mars #225772 Del Skrevet 29. mars https://share.nrk.no/api/dele/v2/share?r=https%3A%2F%2Fwww.nrk.no%2Fvestfoldogtelemark%2Fxl%2Fklassequizen-spillet-1.16103898&m=https%3A%2F%2Fstatic.dh.nrk.no%2Fmodul%2Fquiz-paa-tid-v1%2Fklassequizen%2Fshare%2Fshare-52.json 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #225773 Del Skrevet 29. mars MegJa skrev (4 timer siden): Håper dere får en god helg Tusen Takk, vi håper at du og alle sammen her har en fin og god lørdagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. mars #225774 Del Skrevet 29. mars Frøkenfryden skrev (12 timer siden): Hmm.. jeg tror jeg blir latterliggjort i middagstråden. Det er ikke så gøy. 😔 Vet ikke om du ble gjort narr av, men det er også ofte ekstra kjipt når man er usikker på om man blir gjort narr av eller ikke. Synes du ga et svært godt svar i den tråden. Har også sett andre blitt gjort narr av i middagstråden. Synes det er typisk Kvinneguiden at enkelte kan ty til stikk også i tråder som handler om å poste bilde av middager. Er også typisk at stikkene kommer fra AnonymBruker, de tør ikke skrive stikkene under brukernavn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #225775 Del Skrevet 29. mars SVK skrev (4 minutter siden): Vet ikke om du ble gjort narr av, men det er også ofte ekstra kjipt når man er usikker på om man blir gjort narr av eller ikke. Synes du ga et svært godt svar i den tråden. Har også sett andre blitt gjort narr av i middagstråden. Synes det er typisk Kvinneguiden at enkelte kan ty til stikk også i tråder som handler om å poste bilde av middager. Er også typisk at stikkene kommer fra AnonymBruker, de tør ikke skrive stikkene under brukernavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. mars #225776 Del Skrevet 29. mars (endret) SVK skrev (13 minutter siden): Har også sett andre blitt gjort narr av i middagstråden. Synes det er typisk Kvinneguiden at enkelte kan ty til stikk også i tråder som handler om å poste bilde av middager. Er også typisk at stikkene kommer fra AnonymBruker, de tør ikke skrive stikkene under brukernavn. Har blant annet sett en av brukerne bli gjort narr av fordi hun lagde alternativ julemat til barna sine som ikke likte tradisjonell julemat. Jeg lurer på hva som foregår i hodene til de som skriver disse stikkene. Endret 29. mars av SVK 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #225777 Del Skrevet 29. mars SVK skrev (3 minutter siden): Har blant annet sett en av brukerne bli gjort narr av fordi hun lagde alternativ julemat til barna sine som ikke likte tradisjonell julemat. Jeg lurer på hva som foregår i hodene til de som skriver disse stikkene. Det lurer vi også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. mars #225778 Del Skrevet 29. mars SVK skrev (1 time siden): Har blant annet sett en av brukerne bli gjort narr av fordi hun lagde alternativ julemat til barna sine som ikke likte tradisjonell julemat. Jeg lurer på hva som foregår i hodene til de som skriver disse stikkene. Det er noe veldig stusselig å sitte og ha utav seg negativitet i en middagstråd… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. mars #225779 Del Skrevet 29. mars Boetica skrev (1 minutt siden): Det er noe veldig stusselig å sitte og ha utav seg negativitet i en middagstråd… Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #225780 Del Skrevet 30. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå