Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars #225721 Del Skrevet 25. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takker....og det er vanskelig, men jeg gir ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. mars #225722 Del Skrevet 25. mars sett nrktv-serier « rekviem Selina « og Threesome….overdose av den sjangeren på en stund . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars #225723 Del Skrevet 25. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. mars #225724 Del Skrevet 25. mars Fikk kjøpt sitronkvarg idag Begge damene på meny bare «Kvarg? 🤨 Hva er det?» Hun i kassa måtte prøve sa hun 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 25. mars #225725 Del Skrevet 25. mars Jeg sitter i en stor bygning like ved vinduet. Jeg vet at det er fantastisk flott utenfor, man kan se utover vannet og virkelig føle zen. Bare ikke i dag, for det er tjukk tåke☁️ Jeg blir sittende her i flere timer, så jeg er ikke helt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 25. mars #225726 Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara skrev (22 timer siden): Klemmer tilbake til dere Godinger ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars #225727 Del Skrevet 25. mars MegJa skrev (7 minutter siden): Klemmer tilbake til dere Godinger ❤️ Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 25. mars #225728 Del Skrevet 25. mars Resten av uka blir forrykende travel på jobb. Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 25. mars #225729 Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner. Og det er så utrolig hyggelig at dere gjør det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars #225730 Del Skrevet 25. mars MegJa skrev (9 minutter siden): Og det er så utrolig hyggelig at dere gjør det Vi synes at det er viktig og tenke på våre venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mars #225731 Del Skrevet 26. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 26. mars #225732 Del Skrevet 26. mars Jeg spiste nettopp en brødskive med sardiner i tomat. Nå må jeg brette sammen tøy slik at jeg kan henge opp det som er i maskinen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mars #225733 Del Skrevet 26. mars Ser «Alt for Årdal» på tv2 zebra. Kjenner så klart alle. 😂 Å der er ho journalisten i lokalavisa, åå der er han som eigde den bui, å der er klasseforstandaren min frå ungdomsskulen🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mars #225734 Del Skrevet 26. mars Titania skrev (På 25.3.2025 den 8.14): Fikk kjøpt sitronkvarg idag Begge damene på meny bare «Kvarg? 🤨 Hva er det?» Hun i kassa måtte prøve sa hun 😁 Jeg kommer! Må folkeopplysning til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. mars #225735 Del Skrevet 26. mars Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Jeg kommer! Må folkeopplysning til Jepp 😁 Jeg er blitt alt for glad i sitronkvargen til frokost 😬 Men bare funnet den i en butikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #225736 Del Skrevet 27. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. mars #225737 Del Skrevet 27. mars Jeg leste feil på klokka mi idag morges Den har en morgenrapport som oppsummerer masse greier, og der sto det "restituert og klar". Jeg leste "resirkulert og klar" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. mars #225738 Del Skrevet 27. mars Jeg gleder meg til lunch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 27. mars #225739 Del Skrevet 27. mars Det var ikke flere offentlige el-sykler tilgjengelig, og jeg var litt sent ute, så jeg måtte løpe til togstasjonen (5 km) i regntøy 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. mars #225740 Del Skrevet 27. mars Disney Adult skrev (23 minutter siden): Det var ikke flere offentlige el-sykler tilgjengelig, og jeg var litt sent ute, så jeg måtte løpe til togstasjonen (5 km) i regntøy 🥴 Sånne du bare tar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå