Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars #225701 Del Skrevet 22. mars tånegla skrev (5 timer siden): God lørdag til dere også i sola! Tusen Takk, vi ønsker deg og alle sammen her inne en fin og god lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. mars #225702 Del Skrevet 22. mars Hadde ikke lyst til å lage middag idag, men nå er fyllet til tacopaien straks ferdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars #225703 Del Skrevet 22. mars Titania skrev (2 minutter siden): Hadde ikke lyst til å lage middag idag, men nå er fyllet til tacopaien straks ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #225704 Del Skrevet 23. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars #225705 Del Skrevet 24. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars #225706 Del Skrevet 24. mars Her startet mandagen med en skikkelig morragretten @MarianneE Det går over... snart... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 24. mars #225707 Del Skrevet 24. mars MarianneE skrev (1 time siden): Her startet mandagen med en skikkelig morragretten @MarianneE Det går over... snart... Har du fått i deg nok kaffe☕ slik at det er over nå? Jeg våknet klokka 04:45 så nå er det langt på dag for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. mars #225708 Del Skrevet 24. mars Det var kaldere ute enn jeg hadde håpa på i dag, og jeg endte opp med å ta bussen. Ellers hadde jeg ikke hatt vondt av en halvtime spasertur. Det blir det når jeg skal hjem. Jeg er mandags-trøtt. Tenk på dem som klarer å holde en jevn døgnrytme hele uka gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. mars #225709 Del Skrevet 24. mars Jeg skulle hatt ullundertøy likevel. Så er det kaldt på kontoret mitt i dag, hvis det ikke er fordi jeg muligens er kald. Men pga bussen har jeg ikke vært ute så mange minuttene. Satse på at temperaturen har tatt seg opp til jeg skal hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. mars #225710 Del Skrevet 24. mars Det er snart maaaaaaat! Blir varm lunch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 24. mars #225711 Del Skrevet 24. mars Har akkurat kommet inn etter luftetur med naboens hund, var ute i over en time. 🐶 Han er kjempesjarmerende og en glad fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars #225712 Del Skrevet 24. mars MarianneE skrev (6 timer siden): Her startet mandagen med en skikkelig morragretten @MarianneE Det går over... snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. mars #225713 Del Skrevet 24. mars Det er alt for mange tekstrader fra kentsanger jeg egentlig har lyst til å tattovere. Litt kleint kanskje, men samtidig betyr noen av de såpass mye at jeg vil ha de med meg hele tiden, på en synlig måte - på en måte. Sitat Och jag den svage, jag står ensam kvar En sista rest av en utdöd art Akkurat denne tror jeg at jeg kommer til å ta en gang ⬇️ Sitat Som alltid flyr jag till musiken Den enda plats där jag är jag Sitat det går över, det går över, det går aldrig över Sitat Men jag är lost in space nu, och rymden är så stor Og enda fler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 24. mars #225714 Del Skrevet 24. mars Titania skrev (5 timer siden): Det er alt for mange tekstrader fra kentsanger jeg egentlig har lyst til å tattovere. Hva med å bruke en av dem på gravstøtten til din far når han en gang dør? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. mars #225715 Del Skrevet 24. mars CAPS LOCK skrev (41 minutter siden): Hva med å bruke en av dem på gravstøtten til din far når han en gang dør? God idé 😊 Men da må jeg lete mer etter noe som er mer han, for vi er såpass forskjellige på mange områder. Også skal kona hans få noe å si også når den tid kommer 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 24. mars #225716 Del Skrevet 24. mars Jeg har lukket døren inn til soverommet mitt nå, for jeg har oppdaget at det er en flue oppi lampa i gangen, og soverommet mitt ligger like ved denne lampen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars #225717 Del Skrevet 24. mars MegJa skrev (13 minutter siden): Jeg har lukket døren inn til soverommet mitt nå, for jeg har oppdaget at det er en flue oppi lampa i gangen, og soverommet mitt ligger like ved denne lampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #225718 Del Skrevet 24. mars NÅ er det kvelden her. Godnatt. 💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars #225719 Del Skrevet 24. mars Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): NÅ er det kvelden her. Godnatt. 💤 Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars #225720 Del Skrevet 25. mars Takker....og det er vanskelig, men jeg gir ikke opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå