CAPS LOCK Skrevet 21. mars #225681 Del Skrevet 21. mars (endret) Det lå en pakke i postkassa mi da jeg kom hjem fra jobb i dag. Den er sendt fra USA og inneholder ei bok Endret 21. mars av CAPS LOCK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mars #225682 Del Skrevet 21. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 time siden): Betjente et par gamle "raggare" på jobb i dag. Artig. 😁 Så de ut som Ronny & Ragge? De har gjort comeback så jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. mars #225683 Del Skrevet 21. mars Titania skrev (12 minutter siden): 😁 Så de ut som Ronny & Ragge? De har gjort comeback så jeg De har til og med fått eget potetgull. Raggarchips Så noen svenske YouTubere teste det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars #225684 Del Skrevet 21. mars Titania skrev (17 minutter siden): 😁 Så de ut som Ronny & Ragge? De har gjort comeback så jeg jukkapalme skrev (2 minutter siden): De har til og med fått eget potetgull. Raggarchips Så noen svenske YouTubere teste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mars #225685 Del Skrevet 21. mars jukkapalme skrev (2 minutter siden): De har til og med fått eget potetgull. Raggarchips Så noen svenske YouTubere teste det. Haha 😁 Mamma og pappa hadde kassett med de, så vokst opp med de 😝 Etterhvert som jeg ble litt eldre forstod jeg kanskje hvorfor jeg ikke alltid fikk svar på hva de egentlig sang om 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. mars #225686 Del Skrevet 21. mars Titania skrev (1 minutt siden): Haha 😁 Mamma og pappa hadde kassett med de, så vokst opp med de 😝 Etterhvert som jeg ble litt eldre forstod jeg kanskje hvorfor jeg ikke alltid fikk svar på hva de egentlig sang om 😂 Jeg er litt for ung til å huske dem noe særlig, den eneste låta jeg har hørt er «köra fort som fan» 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mars #225687 Del Skrevet 21. mars Mmm .. spiser mørke melkehjerter🤎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars #225688 Del Skrevet 21. mars Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Mmm .. spiser mørke melkehjerter🤎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mars #225689 Del Skrevet 21. mars jukkapalme skrev (23 minutter siden): Jeg er litt for ung til å huske dem noe særlig, den eneste låta jeg har hørt er «köra fort som fan» 😂 Jeg var 3 år da de dukket opp, så burde ikke huske så mye 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. mars #225690 Del Skrevet 21. mars Titania skrev (Akkurat nå): Jeg var 3 år da de dukket opp, så burde ikke huske så mye 😂 Da var jeg eldre enn jeg trodde da de dukket opp. Trodde de dukket opp på 80-tallet jeg. Men da har jeg vel klart å unngå dem da husker köra fort som fan ble spilt mye på radio rundt 94 eller noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mars #225691 Del Skrevet 21. mars Jeg følger første kent-konsert i tekstform på svenske aviser. Kommer nok til å følge de fem neste også, om de dekkes 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mars #225692 Del Skrevet 21. mars jukkapalme skrev (Akkurat nå): Da var jeg eldre enn jeg trodde da de dukket opp. Trodde de dukket opp på 80-tallet jeg. Men da har jeg vel klart å unngå dem da husker köra fort som fan ble spilt mye på radio rundt 94 eller noe. Starten av 90-tallet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. mars #225693 Del Skrevet 21. mars Titania skrev (1 minutt siden): Starten av 90-tallet 😅 Aha, jeg er født i 79, så da hadde jeg nok husket mer av dem om jeg så noe mer av dem. Husker bare den ene låta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mars #225694 Del Skrevet 21. mars jukkapalme skrev (19 minutter siden): Aha, jeg er født i 79, så da hadde jeg nok husket mer av dem om jeg så noe mer av dem. Husker bare den ene låta. Hehe 😊 Jeg er vokst opp med mye svenske greier, så er nok derfor jeg har fått med meg mye Macken og sånn også "Hej då Macken, vi ses i mørn" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 21. mars #225695 Del Skrevet 21. mars Titania skrev (1 time siden): 😁 Så de ut som Ronny & Ragge? De har gjort comeback så jeg Haha, nei de gjorde ikke det, men de fikk meg til å tenke på dem. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 21. mars #225696 Del Skrevet 21. mars Cid skrev (2 timer siden): Mener du raringer? Nei, svenske rånere. Brylsleik, jekselvarmere og skinnjakker, the works. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mars #225697 Del Skrevet 21. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (17 minutter siden): Haha, nei de gjorde ikke det, men de fikk meg til å tenke på dem. xD Moro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mars #225698 Del Skrevet 21. mars Sovna på sofa 20.45🙃 drikke en te nå og så flytte meg til senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars #225699 Del Skrevet 22. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 22. mars #225700 Del Skrevet 22. mars God lørdag til dere også i sola! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå