Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars #225661 Del Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (12 timer siden): God torsdag til alle i tråden. Tusen Takk, vi ønsker deg og alle sammen en fin og god torsdagskveld. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. mars #225662 Del Skrevet 20. mars Torsdag? Trodde det var fredag jeg. 😕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars #225663 Del Skrevet 20. mars Sola de skrev (Akkurat nå): Torsdag? Trodde det var fredag jeg. 😕 Det er i morgen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. mars #225664 Del Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er i morgen! Jeg har gjort alle mine fredagsting i dag jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars #225665 Del Skrevet 20. mars Sola de skrev (4 minutter siden): Torsdag? Trodde det var fredag jeg. 😕 Sola de skrev (2 minutter siden): Jeg har gjort alle mine fredagsting i dag jeg Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er i morgen! Vi vet at det er torsdag i dag, for torsdag er Fish and Chips dagen vår.🐟🐟🍟🍟 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. mars #225666 Del Skrevet 20. mars Var hjemme fra jobb rundt klokka 20 idag. Sluttet i all hovedsak å jobbe 16, men både prat med teknikere, og venting på buss, som til slutt gjorde at teknikeren heller ble ferdig med å hjelpe kunden og kjørte meg hjem 😅 I morgen skal jeg komme meg hjem på egenhånd, for andre dag denne uken 😂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars #225667 Del Skrevet 21. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #225668 Del Skrevet 21. mars Sola de skrev (11 timer siden): Jeg har gjort alle mine fredagsting i dag jeg Så heldig du er da! God helg til Sola vår. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Takk. Til dere to også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mars #225669 Del Skrevet 21. mars Verden er litt dum. Jeg kompenserer ved å bake bananbrownie til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mars #225670 Del Skrevet 21. mars Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Verden er litt dum. Jeg kompenserer ved å bake bananbrownie til frokost Hørtes mums ut 🤩 Deler du? 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mars #225671 Del Skrevet 21. mars Titania skrev (4 minutter siden): Hørtes mums ut 🤩 Deler du? 😁 Jupp, lager tomannsporsjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mars #225672 Del Skrevet 21. mars Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Jupp, lager tomannsporsjon Woohoo 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mars #225673 Del Skrevet 21. mars Titania skrev (28 minutter siden): Woohoo 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 21. mars #225674 Del Skrevet 21. mars Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): åååhhhhee Snusmumrikk fat😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 21. mars #225675 Del Skrevet 21. mars Når postbudet kommer med pakke på døra mi på dagtid, og jeg er på jobb, så får jeg så dårlig samvittighet selv om jeg ikke har grunn til det. Føler liksom at jeg skuffer postbudet ved å ikke være der. At hen har gjort sitt beste for å levere, men bare blir stående trist tilbake fordi jeg ikke åpner døra. Dakkar postbudet liksom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars #225676 Del Skrevet 21. mars Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars #225677 Del Skrevet 21. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Så heldig du er da! God helg til Sola vår. Takk. Til dere to også. Tusen Takk, vi ønsker deg og alle sammen her en fin og god fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 21. mars #225678 Del Skrevet 21. mars Jeg tenkte å lage banan-pannekaker til frokost i morgen, og kanskje ta en joggetur sammen med mannen og hunden. 🐩 🏃♂️🏃♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 21. mars #225679 Del Skrevet 21. mars Betjente et par gamle "raggare" på jobb i dag. Artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mars #225680 Del Skrevet 21. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (18 minutter siden): Betjente et par gamle "raggare" på jobb i dag. Artig. Mener du raringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå