Ciaran og Ciara Skrevet 15. mars #225621 Del Skrevet 15. mars MegJa skrev (18 minutter siden): Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mars #225622 Del Skrevet 15. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 15. mars #225623 Del Skrevet 15. mars God lørdagsmorgen til dere og 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #225624 Del Skrevet 15. mars Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Jeg er glad for å skulle være hjemme i helga. Hjem, kjære Hjem! Kos deg! Sånt er deilig, enig med deg Jeg er hos svigerfamilie. Også fint! Spesielt siden jeg får stå opp når jeg pleier, trakte meg kaffe, kikke på rosa himmel og handle på ODA. Hva tenker vi om litt gresskarsuppe denne uka.. hmmm.. og eplebrownie på bursdagen kanskje😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars #225625 Del Skrevet 15. mars Frøkenfryden skrev (50 minutter siden): Kos deg! Sånt er deilig, enig med deg Jeg er hos svigerfamilie. Også fint! Spesielt siden jeg får stå opp når jeg pleier, trakte meg kaffe, kikke på rosa himmel og handle på ODA. Hva tenker vi om litt gresskarsuppe denne uka.. hmmm.. og eplebrownie på bursdagen kanskje😃 Kos deg med alt sammen. Høres ut som at du befinner deg midt i smørøyet. Senere i dag skal jeg ha fjordlandrisgrøt og der blir det også smør, pluss sukker og kanel. Namm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mars #225626 Del Skrevet 15. mars Jeg tror det begynner kronesmarked på meny neste uke 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mars #225627 Del Skrevet 15. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Kos deg med alt sammen. Høres ut som at du befinner deg midt i smørøyet. Senere i dag skal jeg ha fjordlandrisgrøt og der blir det også smør, pluss sukker og kanel. Namm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mars #225628 Del Skrevet 15. mars fugl fønix skrev (7 timer siden): God lørdagsmorgen til dere og Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god lørdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #225629 Del Skrevet 15. mars Drikker vin av pent glass og venter på laksemiddag. Hvilehelg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. mars #225630 Del Skrevet 15. mars Jeg har pr nu 11133 likes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mars #225631 Del Skrevet 15. mars Millimani skrev (16 minutter siden): Jeg har pr nu 11133 likes Vi Gratulerer deg med 11133 Likes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars #225632 Del Skrevet 16. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mars #225633 Del Skrevet 16. mars Drikker kaffe og kikker på insta på hvordan lage pai med potetbunn😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mars #225634 Del Skrevet 17. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mars #225635 Del Skrevet 17. mars Vi kan fortelle at i dag er det den 17. mars som er Irlandsnasjonaldag (St. Patrick`s Day).🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. mars #225636 Del Skrevet 17. mars Hurra for 17. mars, jeg kjenner tre andre som har bursdag i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. mars #225637 Del Skrevet 17. mars Etter mye om og men er endelig nye jobbpcen helt oppe og går Så er det bare å komme på alt jeg har glemt å installere 😛 Og windows 10 ser bedre ut enn 11... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 17. mars #225638 Del Skrevet 17. mars Har brukt helgen på å gå gjennom klesskapet og vasket klær, som jeg donerte i dag. Har også strikket noen gensere som jeg donerte til Ukraina. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 17. mars #225639 Del Skrevet 17. mars Disney Adult skrev (2 timer siden): Har brukt helgen på å gå gjennom klesskapet og vasket klær, som jeg donerte i dag. Har også strikket noen gensere som jeg donerte til Ukraina. 🤎 Jeg ryddet i garnlageret sommeren 2023, jeg ga bort 50 garnnøster som ble sendt rett til Ukraina. Bedre å gi bort enn å kaste ja. 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 17. mars #225640 Del Skrevet 17. mars Skattemeldingen min har kommet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå