Millimani Skrevet 11. mars #225581 Del Skrevet 11. mars Det sludder i dag. Det er meldt omtrent det samme ut hele uka. Isj..., det er så kjedelig når det straks er midten av mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. mars #225582 Del Skrevet 11. mars MegJa skrev (7 timer siden): 😍 Jeg DIGGER Hugh Laurie!!!!! Må også legge til at jeg har sett alle sesongene av The Vampire Diaries 5 ganger. ( Er litt flau over det egentlig ). Hvis jeg kan komme med et serietips til deg i tillegg ( Da du er ferdig med å se på House ), du burde se Stranger Things og Twin Peaks ❤️❤️ Twin peaks har jeg forsøkt tidligere, men traff meg ikke helt Ser egentlig veldig lite serier, men skal ha stranger things i bakhodet - takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #225583 Del Skrevet 11. mars SVK skrev (1 time siden): Enig! I tillegg til at de fortsatte med lobotomi til 70-tallet. Siste lobotomi i Norge var i 1974. Fortsatt mange som lever med konsekvensene enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11. mars #225584 Del Skrevet 11. mars Cid skrev (10 minutter siden): Fortsatt mange som lever med konsekvensene enda Sant, det kunne vært foreldrene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars #225585 Del Skrevet 12. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 12. mars #225586 Del Skrevet 12. mars God onsdag til dere også. Sol i Bergen i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12. mars #225587 Del Skrevet 12. mars Det sludder i dag også der jeg er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars #225588 Del Skrevet 12. mars Vi har sol og skyfrihimmel her i Bergen i dag.🌞🌞☀️☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 12. mars #225589 Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara skrev (22 minutter siden): Vi har sol og skyfrihimmel her i Bergen i dag.🌞🌞☀️☀️ Det er jo deilig, nyt det så lenge det varer.☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars #225590 Del Skrevet 12. mars tånegla skrev (4 timer siden): Det er jo deilig, nyt det så lenge det varer.☀️ Ja det skal vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #225591 Del Skrevet 13. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. mars #225592 Del Skrevet 13. mars I dag er det trippel trumf. Min trumf-saldo er nå på 783,13. Om noen timer har den steget til rundt 800 kr skulle jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. mars #225593 Del Skrevet 13. mars En fyr på busstoppet lukter do-spray 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. mars #225594 Del Skrevet 13. mars Drikker te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #225595 Del Skrevet 13. mars Titania skrev (30 minutter siden): Drikker te 🍵🍵😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mars #225596 Del Skrevet 13. mars Titania skrev (49 minutter siden): Drikker te Kamille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mars #225597 Del Skrevet 14. mars Cid skrev (23 minutter siden): Kamille? Mynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #225598 Del Skrevet 14. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. mars #225599 Del Skrevet 14. mars Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Ønsker dere også en nydelig fredagsmorgen ☀️💞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. mars #225600 Del Skrevet 14. mars Fæl natt på meg med lite søvn og mye vondt. Men da må man våkne og ha positivt sinn der man spør seg hvordan dagen kan bli bra. Jeg kunne starte på jobb 09 i dag. Så jeg kikket på månen og mørket med en kaffe. Så så jeg soloppgangen med litt beroligende jazz i bakgrunnen. Så laget jeg sunn eplebrownie til frokost. Og mer kaffe. I stedet for å gremmes over søvnen og at jeg må på jobb. Nå føles ting fint 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå