Phoenix Heart Skrevet 10 timer siden #225541 Del Skrevet 10 timer siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #225542 Del Skrevet 10 timer siden Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Litt for tidlig etter bare 23 år da 🤨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 9 timer siden #225543 Del Skrevet 9 timer siden Moren min syr inn og legger opp buksa mi. Hun har dessuten bestemt at den må vaskes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #225544 Del Skrevet 9 timer siden Jeg var veldig glad i mine discmen. Vi gikk mange, lange turer sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7 timer siden #225545 Del Skrevet 7 timer siden Jeg kjente at humøret mitt sank ganske mange hakk da jeg så ut av vinduet da jeg våknet i dag, fordi det lå et hvitt, jævla snøteppe på bakken........... Aaaaaargh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7 timer siden #225546 Del Skrevet 7 timer siden Phoenix Heart skrev (21 timer siden): 3 og 4 5 og 6 for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4 timer siden #225547 Del Skrevet 4 timer siden Har tent opp grillen 🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #225548 Del Skrevet 3 timer siden MegJa skrev (3 timer siden): Jeg kjente at humøret mitt sank ganske mange hakk da jeg så ut av vinduet da jeg våknet i dag, fordi det lå et hvitt, jævla snøteppe på bakken........... Aaaaaargh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 32 minutter siden #225549 Del Skrevet 32 minutter siden Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Dere er så Gode Tusen takk for klemmer ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29 minutter siden #225550 Del Skrevet 29 minutter siden MegJa skrev (1 minutt siden): Dere er så Gode Tusen takk for klemmer ❤️ Vi tenker alltid på våre venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 28 minutter siden #225551 Del Skrevet 28 minutter siden Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner. ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27 minutter siden #225552 Del Skrevet 27 minutter siden MegJa skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 minutter siden #225553 Del Skrevet 17 minutter siden Titania skrev (3 timer siden): Har tent opp grillen 🥳🥳 Ble du tent på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 minutter siden #225554 Del Skrevet 9 minutter siden (endret) Phoenix Heart skrev (10 timer siden): Jeg husker discmanen før den hadde anti-skip. Da kunne den slite selv på bilturer. Likte da MP3-spilere kom, for de kunne man ha i bukselomma. Endret 4 minutter siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 minutter siden #225555 Del Skrevet 3 minutter siden Jeg har aldri hatt discman eller noe bærbart musikk dings, ikke før jeg fikk iPhone i 2010 og lasta ned sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå