Millimani Skrevet 6. mars #225501 Del Skrevet 6. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (20 timer siden): Nei, Onkel Politi. Skal skaffe meg sånn derre moderne ID-kort. Moderne? Det har nå vært i vinden i en fem års tid cirka. Passet mitt går ut tidlig i høst, og id-kortet noen få måneder senere. Så om litt skal jeg bestille time for å fornye begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 6. mars #225502 Del Skrevet 6. mars Kjeder meg 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 6. mars #225503 Del Skrevet 6. mars Millimani skrev (7 timer siden): Moderne? Det har nå vært i vinden i en fem års tid cirka. Passet mitt går ut tidlig i høst, og id-kortet noen få måneder senere. Så om litt skal jeg bestille time for å fornye begge. Jada, men det blir mitt første ID kort, så for meg er det nytt og moderne selv om det har vært der en stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 6. mars #225504 Del Skrevet 6. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (19 timer siden): Uff, det høres enda verre ut. Klassiker, den der. xD Veldig klassiker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 6. mars #225505 Del Skrevet 6. mars Cid skrev (På 5.3.2025 den 14.01): Onkel Ricard? Hadde en skikkelig crush på han der, i sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 6. mars #225506 Del Skrevet 6. mars Jeg var til frisøren i dag, 31 dager etter forrige gang. Det kostet meg 340 kroner, noe som er 60 kroner mer enn forrige gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mars #225507 Del Skrevet 6. mars MegJa skrev (1 time siden): Hadde en skikkelig crush på han der, i sin tid Jeg synes det er artig hvor lik han er Tom Selleck nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mars #225508 Del Skrevet 6. mars Kjenner jeg blir lei meg av å lese dette. https://www.dailymail.co.uk/femail/article-5272647/Sir-Tom-Joness-estranged-son-Jonathan-Berkery-speaks-out.html Jeg har alltid likt musikken til Tom Jones så det er synd å høre at han oppfører seg slik mot ene ungen sin 😕 men man må vel bare skille musikk og person. Flere av sangene hans er inngravert i hukommelsen min og forsvinner aldri uansett 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6. mars #225509 Del Skrevet 6. mars Cid skrev (8 minutter siden): Kjenner jeg blir lei meg av å lese dette. https://www.dailymail.co.uk/femail/article-5272647/Sir-Tom-Joness-estranged-son-Jonathan-Berkery-speaks-out.html Jeg har alltid likt musikken til Tom Jones så det er synd å høre at han oppfører seg slik mot ene ungen sin 😕 men man må vel bare skille musikk og person. Flere av sangene hans er inngravert i hukommelsen min og forsvinner aldri uansett 😛 Jeg har aldri likt musikken hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mars #225510 Del Skrevet 6. mars Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri likt musikken hans. Smak og behag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6. mars #225511 Del Skrevet 6. mars Cid skrev (Akkurat nå): Smak og behag hehe Ja, bra ikke alle liker det samme. Det hadde vært kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars #225512 Del Skrevet 7. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. mars #225513 Del Skrevet 7. mars Jeg er lei av å bli distrahert når jeg skal gjøre oppgaver som krever fullt fokus, siden det har skjedd hele denne uka på jobb. Så av oppgavene jeg kan velge idag, velger jeg de enkle, også jobber jeg heller et par timer alene i morgen, uten kunder eller kollegaer som kan forstyrre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. mars #225514 Del Skrevet 7. mars Har sett årets første snegle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 7. mars #225515 Del Skrevet 7. mars Én gang i uka går jeg på Plantasjen. Denne uka var det på tirsdag. Da regna det kraftig, og jeg hørte hvordan regnet trommet på taket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7. mars #225516 Del Skrevet 7. mars Cid skrev (På 6.3.2025 den 20.26): Jeg synes det er artig hvor lik han er Tom Selleck nå Det er nok noe med den barten altså. Men å se Tom Selleck UTEN bart, det var bare rart Jeg har alltid hatt sansen for Tom Selleck, dyktig og bra fyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars #225517 Del Skrevet 7. mars Cid skrev (22 timer siden): Kjenner jeg blir lei meg av å lese dette. https://www.dailymail.co.uk/femail/article-5272647/Sir-Tom-Joness-estranged-son-Jonathan-Berkery-speaks-out.html Jeg har alltid likt musikken til Tom Jones så det er synd å høre at han oppfører seg slik mot ene ungen sin 😕 men man må vel bare skille musikk og person. Flere av sangene hans er inngravert i hukommelsen min og forsvinner aldri uansett 😛 Du vet jo ingenting om den saken og du burde vite at journalister skriver hva de vil for å få likes. Det gjør mennesker også og klager over andre for å få medynk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars #225518 Del Skrevet 7. mars Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Du vet jo ingenting om den saken og du burde vite at journalister skriver hva de vil for å få likes. Det gjør mennesker også og klager over andre for å få medynk. Vi er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #225519 Del Skrevet 7. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Du vet jo ingenting om den saken og du burde vite at journalister skriver hva de vil for å få likes. Det gjør mennesker også og klager over andre for å få medynk. Er ikke bare den ene artikkelen men flere, det er ikke en hemmelighet at han har en mye yngre sønn fra en affære på 80 tallet og derfor ikke har brydd seg om å ha kontakt med sønnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #225520 Del Skrevet 7. mars MegJa skrev (1 time siden): Det er nok noe med den barten altså. Men å se Tom Selleck UTEN bart, det var bare rart Jeg har alltid hatt sansen for Tom Selleck, dyktig og bra fyr Sett Blue Bloods? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå