Frøkenfryden Skrevet 21 timer siden #225481 Del Skrevet 21 timer siden Titania skrev (14 timer siden): Håper idag blir en bedre dag enn i går 🤞🏻 Ble det..?❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19 timer siden #225482 Del Skrevet 19 timer siden Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ble det..?❤️ Fikk i hvertfall gjort litt mer på jobb 😊 I går skrudde hodet seg av før 10, idag har jeg gjort noe stort sett hele dagen, selv om det har blitt en del pauser også. Jeg driver konstant brannslukking med oppgaver fordi jeg ligger så bakpå, og blir hele tiden forstyrret slik at det tar veldig mye lenger tid enn det burde. Og problemet er egentlig ikke oppgavene, det er fokuset mitt… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #225483 Del Skrevet 14 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 6 timer siden #225484 Del Skrevet 6 timer siden Har akkurat bestilt time hos "onkel" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #225485 Del Skrevet 6 timer siden FrankDrebin 2 1/2 skrev (Akkurat nå): Har akkurat bestilt time hos "onkel" Onkel Doktor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 6 timer siden #225486 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (10 minutter siden): Onkel Doktor? Nei, Onkel Politi. Skal skaffe meg sånn derre moderne ID-kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #225487 Del Skrevet 5 timer siden FrankDrebin 2 1/2 skrev (48 minutter siden): Nei, Onkel Politi. Skal skaffe meg sånn derre moderne ID-kort. Onkel Ricard? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5 timer siden #225488 Del Skrevet 5 timer siden Denne helga er satt av til deep cleaning. Skal vaske alt av skaper og skuffer, ovn, kjøleskap, micro, vifte++... Så gøy 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 3 timer siden #225489 Del Skrevet 3 timer siden blir en ny natt med 80-120mm regdøgn.. ble ikke så verst natt til idag men, en vet aldri.. nå er vel de fleste farevarsler et ledd i miljøgapingen så slett ikke sikkert at det slår til..kjedelig hvis det gjør det uten å være forberedt.. blir vedvarende søvnmangel og stress det her, men får prøve å innhente meg senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå