Millimani Skrevet 25. februar #225421 Del Skrevet 25. februar Jeg skal vaske håret i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 25. februar #225422 Del Skrevet 25. februar Jeg nevnte til en på jobb som er rundt 60, med grått hår, at jeg trodde han hadde helt svart hår som han nå har farget grått i snart 25 år. Den vitsen fikk null respons, som jeg synes er rart, for jeg synes det er en drivende god vits 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar #225423 Del Skrevet 26. februar Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. februar #225424 Del Skrevet 26. februar Det er 100 dager til Sveriges nasjonaldag. Og 99 til Danmarks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. februar #225425 Del Skrevet 26. februar Phoenix Heart skrev (16 timer siden): Har kjøpt to puslespill Det nederste bildet er veldig deg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. februar #225426 Del Skrevet 26. februar Hadde 3 rådyr utenfor da jeg kom hjem 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 26. februar #225427 Del Skrevet 26. februar Skulle ønske det fantes en "lukk alle apper"-funksjon på iPhone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #225428 Del Skrevet 26. februar Alaenera skrev (1 minutt siden): Skulle ønske det fantes en "lukk alle apper"-funksjon på iPhone. Jeg lukker alltid apper når jeg er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 26. februar #225429 Del Skrevet 26. februar Cid skrev (Akkurat nå): Jeg lukker alltid apper når jeg er ferdig. Forsøker bli bedre på det, selv om jeg har hørt at det ikke hjelper på telefonens batteri å lukke apper helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 26. februar #225430 Del Skrevet 26. februar Jeg skal snart se dagens episode av "Toll" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. februar #225431 Del Skrevet 26. februar Sola de skrev (9 timer siden): Det nederste bildet er veldig deg ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. februar #225432 Del Skrevet 27. februar Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 27. februar #225433 Del Skrevet 27. februar Jeg vant ikke lottoen 😭hverken tirsdag eller onsdag. Så jeg har brukt unødvendig mye penger på solkrem og myggolje denne uka. Satser på at det funker neste uke, slik at jeg kan reise på tur til et varmt land eller 5. Har bestemt meg for at etter Vietnam, Laos og Burma, da skal jeg til Sri Lanka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. februar #225434 Del Skrevet 27. februar Har fått svenskejævel på hjernen allerede 🙈 "Svenskejævel, hold kjeft og kom deg hjem" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 27. februar #225435 Del Skrevet 27. februar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #225436 Del Skrevet 28. februar Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. februar #225437 Del Skrevet 28. februar Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 God morgen tvillinger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. februar #225438 Del Skrevet 28. februar Det er 1.mars i morgen 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 28. februar #225439 Del Skrevet 28. februar Gleder meg til helg. Skal besøke min mor, og vi skal ha fredagstaco. Jeg kjører alltid vegetarvariant, det er skikkelig helgekos for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. februar #225440 Del Skrevet 28. februar Jeg ønsker meg skikkelig noen smykker fra Efva Attling, men jeg tåler de ikke 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå