Frøkenfryden Skrevet 23. februar #225401 Del Skrevet 23. februar Trett i dag. Men fornøyd. Og har fri. Fylt opp sulten kropp med mozzarellablingser. Ser Jussi Adler Olsen på Netflix. Og må nok koke mer kaffe…😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 23. februar #225402 Del Skrevet 23. februar Titania skrev (10 timer siden): Oppdaget nettopp denne 😍 Åh, den var fin! 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. februar #225403 Del Skrevet 23. februar MegJa skrev (1 time siden): Åh, den var fin! 😍 Ikke sant 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. februar #225404 Del Skrevet 23. februar Dyslektikerne på jobb gir meg oppgaver som innebærer en del skriving, slik at de ikke skriver feil på ting kunder igjen skal levere til kundene. Så idag bruker jeg litt av dagen på "frivillig arbeid" for å få ferdig en oppgave som innebærer mye skriving 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar #225405 Del Skrevet 24. februar Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 24. februar #225406 Del Skrevet 24. februar Heia tråden, Ny uke nye muligheter. Mitt mål for uken er å vinne i Eurolotto i morgen, så en liten slump i Vikinglotto på onsdag, før jeg tar ferie på fredag. Litt usikker på hvor jeg skal dra, men en rundtur til Vietnam, Thailand og Laos er nok mest sannsynlig Så i dag skal jeg en liten tur til byen for å kjøpe en tskjorte, myggolje og solkrem. Det er viktig å være forberedt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. februar #225407 Del Skrevet 24. februar I dag er det siste mandag i februar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. februar #225408 Del Skrevet 24. februar Kollegaene er masete idag, og jeg forsøker si i fra at jeg trenger å fokusere, så jeg hører på bråkemusikk litt høyt for å sette et standpunkt den veien i steden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 24. februar #225409 Del Skrevet 24. februar Jeg har avinstallert League of Legends 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 24. februar #225410 Del Skrevet 24. februar (endret) Jeg er ca 2 centimeter høyere enn storesøsteren min................... Endret 24. februar av MegJa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 24. februar #225411 Del Skrevet 24. februar Jeg har ingen søster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. februar #225412 Del Skrevet 24. februar Jeg hater å strikke vridd vrang 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 25. februar #225413 Del Skrevet 25. februar Titania skrev (1 time siden): Jeg hater å strikke vridd vrang 😑 Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. februar #225414 Del Skrevet 25. februar Titania skrev (1 time siden): Jeg hater å strikke vridd vrang 😑 Hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar #225415 Del Skrevet 25. februar Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. februar #225416 Del Skrevet 25. februar Cid skrev (4 timer siden): Hva vil det si? De vanligste maskene å strikke er rett og vrang. Rett er enklest, vrang er ikke vanskelig, men litt mer «avansert» (og finnes sikkert tusen måter å strikke på) Og så kan maskene strikkes vridd, for at de skal se litt annerledes ut. Vridd rett er kjempelett, mens vridd vrang må du dra i maskene for å få plass til strikkepinnen, og strikketøyene mine i hvertfall blir nesten en ball før jeg er ferdig med å strikke masken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. februar #225417 Del Skrevet 25. februar @Frøkenfryden pitbull kommer til Norge i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. februar #225418 Del Skrevet 25. februar Titania skrev (8 timer siden): @Frøkenfryden pitbull kommer til Norge i sommer! Oioi! 🥳 sikkert gøy. Eg var på konsert der han var oppvarminga faktisk. Stas! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. februar #225419 Del Skrevet 25. februar Har kjøpt to puslespill 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar #225420 Del Skrevet 25. februar Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Har kjøpt to puslespill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå