MegJa Skrevet 21. februar #225381 Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara skrev (35 minutter siden): Vi Digger også den sangen, og den er utrolig lett å få på hjernen. Ja, jeg elsker den jeg også ❤️ Morsom og catchy låt! Fragglene var gøy og spennende barne TV ( Har hatt den i hodet absolutt hele dagen ). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #225382 Del Skrevet 21. februar MegJa skrev (1 minutt siden): Ja, jeg elsker den jeg også ❤️ Morsom og catchy låt! Fragglene var gøy og spennende barne TV ( Har hatt den i hodet absolutt hele dagen ). Fragglene var nok før vår tid, men vi har sett litt på de på YouTube. Og vi Digger Fragglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 21. februar #225383 Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): Vi har SK BRANN & Liverpool FC som våre favorittfotballag.⚽⚽🏆🏆 Trodde dere hatet fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. februar #225384 Del Skrevet 21. februar Har tre strikkeprosjekt som skulle vært ferdig for lengst 🙈 Satse på jeg klarer holde driven litt nå når jeg er i gang igjen 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #225385 Del Skrevet 21. februar (endret) Phoenix Heart skrev (33 minutter siden): Trodde dere hatet fotball Vi hater ikke fotball, men vi elsker det heller ikke. Vi har et helt ok forhold til fotball. Endret 21. februar av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. februar #225386 Del Skrevet 21. februar Kjøleskapet bråker 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 21. februar #225387 Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Fragglene var nok før vår tid, men vi har sett litt på de på YouTube. Og vi Digger Fragglene. Kjempegøy at dere har sett det Og veldig fint at sånne ting ligger ute på Youtube, så de som vil får sett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #225388 Del Skrevet 21. februar MegJa skrev (37 minutter siden): Kjempegøy at dere har sett det Og veldig fint at sånne ting ligger ute på Youtube, så de som vil får sett Vi er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar #225389 Del Skrevet 22. februar Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 22. februar #225390 Del Skrevet 22. februar Nå skyer det over på Glenelg beach. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. februar #225391 Del Skrevet 22. februar Jeg har tatt dip ut av kjøleskapet. Må få litt romtemperatur før jeg dypper dagens salte potetgull i den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar #225392 Del Skrevet 22. februar Millimani skrev (5 minutter siden): Jeg har tatt dip ut av kjøleskapet. Må få litt romtemperatur før jeg dypper dagens salte potetgull i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. februar #225393 Del Skrevet 22. februar Jeg har begynt å slite ut den første strikkepinnen min i tre. Belegget utenpå begynner bli slitt bort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 22. februar #225394 Del Skrevet 22. februar Nå skal jeg sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar #225395 Del Skrevet 22. februar Phoenix Heart skrev (26 minutter siden): Nå skal jeg sove Vi ønsker deg en Godnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. februar #225396 Del Skrevet 23. februar Dansa i to timer. Sex bomb av Tom Jones. Livin la vida loca med Ricky Martin. Herregud. Lykke. Nå må jeg hjem, få av en svett glitterjumpsuit, dusje og sove. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. februar #225397 Del Skrevet 23. februar Oppdaget nettopp denne 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 23. februar #225398 Del Skrevet 23. februar Plutselig fikk jeg denne på hjernen, passer vel " bra " det, når jeg skal gå og legge meg nå. Alene......... En av de barskeste og kuleste låtene jeg vet om. Du kunne synge du, Cocker'n 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. februar #225399 Del Skrevet 23. februar Titania skrev (40 minutter siden): Oppdaget nettopp denne 😍 MegJa skrev (34 minutter siden): Plutselig fikk jeg denne på hjernen, passer vel " bra " det, når jeg skal gå og legge meg nå. Alene......... En av de barskeste og kuleste låtene jeg vet om. Du kunne synge du, Cocker'n 😍 Vi synes at dette er skikkelige bra sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. februar #225400 Del Skrevet 23. februar Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå