Disney Adult Skrevet 20. februar #225341 Del Skrevet 20. februar Jeg har sovet 12 timer 😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. februar #225342 Del Skrevet 20. februar Disney Adult skrev (10 minutter siden): Jeg har sovet 12 timer 😴 Det hørtes deilig ut 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. februar #225343 Del Skrevet 20. februar Jeg er kald og trøtt. Godt jeg har fri i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. februar #225344 Del Skrevet 20. februar Disney Adult skrev (1 time siden): Jeg har sovet 12 timer 😴 Det klarer jeg kun om jeg er syk. Våkner ellers automatisk etter ca 7 timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 20. februar #225345 Del Skrevet 20. februar Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Det klarer jeg kun om jeg er syk. Våkner ellers automatisk etter ca 7 timer. Vanligvis jeg også, men har hatt over en uke med 4 timer søvn per natt, samtidig som jeg trener. Så jeg falt inn i den dypeste søvnen på lenge, kroppen trengte virkelig restitusjon 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar #225346 Del Skrevet 20. februar Jeg har ikke hatt en skikkelig god og fornyende natts søvn siden jeg var i tenårene. Da hadde jeg sovehjerte av en annen verden...og ikke så mange reelle bekymringer som det har kommet senere. Kan ha noe med saken å gjøre... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. februar #225347 Del Skrevet 20. februar Venter på beskjed om det blir god lunch idag eller ikke 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar #225348 Del Skrevet 20. februar Titania skrev (17 minutter siden): Venter på beskjed om det blir god lunch idag eller ikke 😛 Ikke du som bestemmer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. februar #225349 Del Skrevet 20. februar Cid skrev (10 minutter siden): Ikke du som bestemmer? Sushi-torsdag, alltid en tekniker som handler 😛 Men blir god lunch Innbakt kylling med ris til meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 20. februar #225350 Del Skrevet 20. februar Når jeg er syk kommer jeg alltid på at jeg må sette mer pris på når jeg er frisk! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. februar #225351 Del Skrevet 20. februar Jaaaaa vi elsker Bodø/Glimt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. februar #225352 Del Skrevet 20. februar Sola de skrev (45 minutter siden): Jaaaaa vi elsker Bodø/Glimt Er du fra Bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. februar #225353 Del Skrevet 20. februar Phoenix Heart skrev (17 minutter siden): Er du fra Bodø? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. februar #225354 Del Skrevet 20. februar Sola de skrev (Akkurat nå): Nei. Å nei, virket bare sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. februar #225355 Del Skrevet 20. februar Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Å nei, virket bare sånn Haha, nei, men Glimt er favorittlaget mitt. Alltid vært i norsk fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. februar #225356 Del Skrevet 20. februar Sola de skrev (3 minutter siden): Haha, nei, men Glimt er favorittlaget mitt. Alltid vært i norsk fotball Ah, mitt er Rosenborg, selv om jeg ikke er trønder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. februar #225357 Del Skrevet 20. februar Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Ah, mitt er Rosenborg, selv om jeg ikke er trønder Jeg hater Rosenborg Gjorde det hvertfall en gang i tiden Tror at om Rosenborg hadde hatt en annen ledelse i klubben sin, så ville de nok gjort det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. februar #225358 Del Skrevet 20. februar Sola de skrev (Akkurat nå): Jeg hater Rosenborg Gjorde det hvertfall en gang i tiden Tror at om Rosenborg hadde hatt en annen ledelse i klubben sin, så ville de nok gjort det bedre. Jeg har likt Rosenborg siden tidlig 90-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 20. februar #225359 Del Skrevet 20. februar Sola de skrev (1 time siden): Jaaaaa vi elsker Bodø/Glimt Kul kamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. februar #225360 Del Skrevet 20. februar Jeg skal kanskje besøke baby på lørdag 🥰 Er ikke så alt for glad i barn, men hun er veldig søt 🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå