Cid Skrevet tirsdag kl 21:36 #225321 Del Skrevet tirsdag kl 21:36 Peanut skrev (15 minutter siden): Jo, er AI. Se på fingrene på venstre hånd. Samt at det er noe rart med ansiktet. Creepy 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet tirsdag kl 22:15 #225322 Del Skrevet tirsdag kl 22:15 Torsdag kommer varmegrader og regn. Da skal jeg vaske min skitne bil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 23:09 #225323 Del Skrevet tirsdag kl 23:09 Lurer på om jeg allerede skal booke hotell til konserten jeg skal på i mars neste år 🤔 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:04 #225324 Del Skrevet i går, 04:04 Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet i går, 07:32 #225325 Del Skrevet i går, 07:32 Butter lurte på om jeg hadde skrevet et innlegg her inne et sted og var noget irritert, men det har jeg ikke. Av og til ser jeg innlegg som passer så godt at jeg selv kunne ha skrevet det, men det er da altså noen med det samme som meg <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 07:34 #225326 Del Skrevet i går, 07:34 Peanut skrev (1 minutt siden): Butter lurte på om jeg hadde skrevet et innlegg her inne et sted og var noget irritert, men det har jeg ikke. Av og til ser jeg innlegg som passer så godt at jeg selv kunne ha skrevet det, men det er da altså noen med det samme som meg <_< Var han irritert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet i går, 08:39 #225327 Del Skrevet i går, 08:39 Cid skrev (1 time siden): Var han irritert? Han mente at alt passet på oss to. Jeg har ikke skrevet noe innlegg. Jeg skriver nå kun under brukernavn og ikke som ab <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 09:08 #225328 Del Skrevet i går, 09:08 Peanut skrev (1 time siden): Butter lurte på om jeg hadde skrevet et innlegg her inne et sted og var noget irritert, men det har jeg ikke. Av og til ser jeg innlegg som passer så godt at jeg selv kunne ha skrevet det, men det er da altså noen med det samme som meg <_< Det er 32,5 millioner innlegg på forumet. Det er nok derfor man kan kjenne seg igjen i enkelte innlegg, siden det er så mange ulike innlegg. Har selv lest innlegg som kunne vært skrevet av meg, men som ikke er av meg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet i går, 09:57 #225329 Del Skrevet i går, 09:57 Det var kaldt i dag morges også, så jeg valgte å ty til bussen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 10:39 #225330 Del Skrevet i går, 10:39 Jobb-pcen min maser om at jeg må oppgradere til windows 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet i går, 11:14 #225331 Del Skrevet i går, 11:14 Når jeg kommer hjem om et par timer skal jeg ha en kopp varm te, og så skal jeg lese dagens avis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:50 #225332 Del Skrevet i går, 12:50 Peanut skrev (4 timer siden): Han mente at alt passet på oss to. Jeg har ikke skrevet noe innlegg. Jeg skriver nå kun under brukernavn og ikke som ab <_< Peanut skrev (5 timer siden): Butter lurte på om jeg hadde skrevet et innlegg her inne et sted og var noget irritert, men det har jeg ikke. Av og til ser jeg innlegg som passer så godt at jeg selv kunne ha skrevet det, men det er da altså noen med det samme som meg <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 23 timer siden #225333 Del Skrevet 23 timer siden Millimani skrev (På 18.2.2025 den 10.49): Det er vinterferie her denne uka, men jeg jobber Jeg også 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 22 timer siden #225334 Del Skrevet 22 timer siden Brrr æ frys !! - 18 grader her nå. Er det like kaldt hos dere nå også ?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #225335 Del Skrevet 22 timer siden fugl fønix skrev (1 minutt siden): Brrr æ frys !! - 18 grader her nå. Er det like kaldt hos dere nå også ?? Vi har bare 2 kuldegrader og overskyet her i Bergen nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 22 timer siden #225336 Del Skrevet 22 timer siden Her var det -9 i dag, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #225337 Del Skrevet 16 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12 timer siden #225338 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Katta mi nyser, og er nok litt forkjøla Nå har jeg 11111 likes Endret 12 timer siden av Millimani 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11 timer siden #225339 Del Skrevet 11 timer siden Sjefen har levert inn pakker som skal sendes med posten til et postnord leveringssted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #225340 Del Skrevet 11 timer siden Millimani skrev (37 minutter siden): Katta mi nyser, og er nok litt forkjøla Nå har jeg 11111 likes Vi ønsker katten din godbedring, og vi gratulerer deg med 11111 likes.😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå