Peanut Skrevet 4 timer siden #225301 Del Skrevet 4 timer siden Leser i Varden og Fedrelandsvennen at et par som kjøpte en brukt Tesla X i fjor har fått den skrapet opp. Jeg håper ikke det er slik at man nå må nesten regne med å få bilen oppskrapet 🥺😣😞 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4 timer siden #225302 Del Skrevet 4 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4 timer siden #225303 Del Skrevet 4 timer siden 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3 timer siden #225304 Del Skrevet 3 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #225305 Del Skrevet 3 timer siden Phoenix Heart skrev (11 minutter siden): AI? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3 timer siden #225306 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): AI? Sikkert, hakke peiling, fant bilde på Pinterest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3 timer siden #225307 Del Skrevet 3 timer siden 20. mars er det vårjevndøgn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2 timer siden #225308 Del Skrevet 2 timer siden Jeg blir snart 44 år😯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2 timer siden #225309 Del Skrevet 2 timer siden Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg blir snart 44 år😯 Jeg ble 45 i fjor 😔 Du er yngre enn meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2 timer siden #225310 Del Skrevet 2 timer siden Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): Jeg ble 45 i fjor 😔 Du er yngre enn meg. Det er en trøst! Haha, neida😂 Det går bra. Gikk bare så.. fort🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2 timer siden #225311 Del Skrevet 2 timer siden Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det er en trøst! Haha, neida😂 Det går bra. Gikk bare så.. fort🥺 Jeg vet, går alt for fort. Føler i grunnen ikke at jeg er så gammel i hode eller personlighet 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2 timer siden #225312 Del Skrevet 2 timer siden 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #225313 Del Skrevet 2 timer siden Phoenix Heart skrev (3 minutter siden): Jeg vet, går alt for fort. Føler i grunnen ikke at jeg er så gammel i hode eller personlighet 😄 Jeg er fortsatt i tidlig 20 årene mentalt men kroppen min er alderen min (pluss mer virker det som) 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #225314 Del Skrevet 2 timer siden Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Jeg leste donaldblad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2 timer siden #225315 Del Skrevet 2 timer siden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2 timer siden #225316 Del Skrevet 2 timer siden Lørdag skal jeg på stor fest! Kanskje jeg må ta på glitterjumpsuit🤩 Den er et helvete å gå på do med, men det trengs ikke så ofte når jeg ikke drikker alkohol. Skal prioritere å riste på rumpa i stedet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #225317 Del Skrevet 2 timer siden Phoenix Heart skrev (4 minutter siden): Vi synes at dette er en nydelig søt liten pusekatt.😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #225318 Del Skrevet 2 timer siden Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Lørdag skal jeg på stor fest! Kanskje jeg må ta på glitterjumpsuit🤩 Den er et helvete å gå på do med, men det trengs ikke så ofte når jeg ikke drikker alkohol. Skal prioritere å riste på rumpa i stedet Sånn lær drakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2 timer siden #225319 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (55 minutter siden): AI? Jo, er AI. Se på fingrene på venstre hånd. Samt at det er noe rart med ansiktet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2 timer siden #225320 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (17 minutter siden): Jeg leste donaldblad. Det gjorde jeg og, pluss Lucky Luke ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå