Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #225061 Del Skrevet 3 timer siden Kryneren skrev (1 time siden): Spiste lapskaus i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2 timer siden #225062 Del Skrevet 2 timer siden Fragglerene ja.. hehe, de så jeg også på da jeg var liten, husker jeg synes disse gorgene var så skumle, spesielt pappagorgen. 😂 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #225063 Del Skrevet 2 timer siden På mange måter tror jeg at unger hadde bedre barndom før data, tv og mobilalderen kom og tok dem... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #225064 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): På mange måter tror jeg at unger hadde bedre barndom før data, tv og mobilalderen kom og tok dem... Vi tenker at du er inne på noe der Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2 timer siden #225065 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): På mange måter tror jeg at unger hadde bedre barndom før data, tv og mobilalderen kom og tok dem... Jepp, er så glad jeg var barn den tiden der,det var en fin, uskyldig og lykkelig tid...lekte og kozte oss masse ute dagen lang og skyndte oss hjem til bt,.. blant annet fragglerne,kalle klovn, gullars og resten av bt-gjengen, hehe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2 timer siden #225066 Del Skrevet 2 timer siden Ellers så jeg på Macgyver etter skolen,det var spennende. Så matlaging/middag, og etter det var det å gyve løs på leksene.😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #225067 Del Skrevet 2 timer siden Fenomenet "MAT" var også mer solid og enkelt og en var fornøyd med det slik. Brunostskiver og liten kopp varm kakao foran BT. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #225068 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fenomenet "MAT" var også mer solid og enkelt og en var fornøyd med det slik. Brunostskiver og liten kopp varm kakao foran BT. Vi tenker at enkel mat kan ofte være den beste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå