Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #225041 Del Skrevet 2. februar Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. februar #225042 Del Skrevet 2. februar Jeg steker en entrecôte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #225043 Del Skrevet 2. februar Phoenix Heart skrev (3 timer siden): Jeg steker en entrecôte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 2. februar #225044 Del Skrevet 2. februar Jeg skulle egentlig gjøre noe veldig gøy i dag, men så ble det avlyst. Kjeder meg i hjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2. februar #225045 Del Skrevet 2. februar Det har vært høy luftforurensing ute i dag, så dagens spasertur fant sted på stuegulvet istedenfor ute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. februar #225046 Del Skrevet 2. februar Jeg savner Streken på tv 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. februar #225047 Del Skrevet 2. februar (endret) jukkapalme skrev (48 minutter siden): Jeg savner Streken på tv Jeg hadde t-skjorte med han Streken på. Endret 2. februar av SVK 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2. februar #225048 Del Skrevet 2. februar Jeg savner smitt og smule, gulars, Alf, Pernille og Mr. Nelson og kalle klovn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #225049 Del Skrevet 2. februar jukkapalme skrev (34 minutter siden): Jeg savner Streken på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. februar #225050 Del Skrevet 2. februar SVK skrev (27 minutter siden): Jeg hadde t-skjorte med han Streken på. Ååå, kult! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar #225051 Del Skrevet 3. februar Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. februar #225052 Del Skrevet 3. februar Må ringe legen idag (burde jo egentlig gjort for lenge siden, men 🙈) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3. februar #225053 Del Skrevet 3. februar fugl fønix skrev (9 timer siden): Jeg savner smitt og smule, gulars, Alf, Pernille og Mr. Nelson og kalle klovn. Jeg var redd for Smitt og Smule, Gullars, og Mr. Nelson 😆Jeg likte ikke Kalle klovn og postmann Pat, foretrakk heller brannmann Sam og lokomotivet Thomas. Alf var ikke så interessant, men jeg var kanskje ikke stor nok i hans beste tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. februar #225054 Del Skrevet 3. februar Millimani skrev (2 timer siden): Jeg var redd for Smitt og Smule, Gullars, og Mr. Nelson 😆Jeg likte ikke Kalle klovn og postmann Pat, foretrakk heller brannmann Sam og lokomotivet Thomas. Alf var ikke så interessant, men jeg var kanskje ikke stor nok i hans beste tid Jeg likte Gullars, Kalle Klovn, Postmann Pat, Brannmann Sam, Tøydukke Anna, Bertha Maskin eller hva det programmet het. Likte ikke det som gikk på mandager. Bokopplesning og den der serien hvor de var rundt omkring i kroppen. Jeg uffet meg så mye, at foreldrene mine begynte å si det ikke var barnetv på mandager, og det var like greit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3. februar #225055 Del Skrevet 3. februar Titania skrev (5 timer siden): Må ringe legen idag (burde jo egentlig gjort for lenge siden, men 🙈) Er du syk? Eller noen andre "kjedelige" ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. februar #225056 Del Skrevet 3. februar Millimani skrev (2 minutter siden): Er du syk? Eller noen andre "kjedelige" ting? Har hostet i over en måned nå, og det blir litt bedre, før det blir litt verre hele tiden. Luktesansen har vært borte en gang, og har dotter i ørene for andre gang 😅 Men problemet nå oppstod på onsdag, og ble verre på torsdag - har visst brist i et par ribbein, pluss strekk i noen muskler, så jeg hadde visst lov til å ha vondt i følge legen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 3. februar #225057 Del Skrevet 3. februar Spiste lapskaus i dag 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 3. februar #225058 Del Skrevet 3. februar fugl fønix skrev (18 timer siden): Jeg savner smitt og smule, gulars, Alf, Pernille og Mr. Nelson og kalle klovn. Kalle Klovn ❤️ Også kom jeg til å tenke på Introsangen på Fragglene her en dag, og den setter seg ikke akkurat på hjernen. Så jeg endte opp med å ha sangen gående i loop HELE dagen " Kom og syng en sang ( klapp klapp ), leke gjør vi dagen lang. Vi er godt igang ( klapp klapp ), i vårt fraggleberg " ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #225059 Del Skrevet 3. februar MegJa skrev (6 minutter siden): Kalle Klovn ❤️ Også kom jeg til å tenke på Introsangen på Fragglene her en dag, og den setter seg ikke akkurat på hjernen. Så jeg endte opp med å ha sangen gående i loop HELE dagen " Kom og syng en sang ( klapp klapp ), leke gjør vi dagen lang. Vi er godt igang ( klapp klapp ), i vårt fraggleberg " ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar #225060 Del Skrevet 3. februar Cid skrev (14 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå