Titania Skrevet 18 timer siden #224921 Del Skrevet 18 timer siden Cid skrev (17 minutter siden): Leste farsmelk 😮 Da tror jeg du har farsmelk på hjernen, om du får «sjoko» og «fars» til å være ord som ligner på hverandre 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #224922 Del Skrevet 18 timer siden Titania skrev (2 minutter siden): Da tror jeg du har farsmelk på hjernen, om du får «sjoko» og «fars» til å være ord som ligner på hverandre 😝 Nei men leste først melk delen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18 timer siden #224923 Del Skrevet 18 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Nei men leste først melk delen Så om du leser melk og automatisk tenker farsmelk, da velger jeg å stå ved konklusjonen min 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #224924 Del Skrevet 18 timer siden Titania skrev (4 minutter siden): Så om du leser melk og automatisk tenker farsmelk, da velger jeg å stå ved konklusjonen min 😝 Du sa ikke det samme til @Sola de når hun også sa det samme 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18 timer siden #224925 Del Skrevet 18 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Du sa ikke det samme til @Sola de når hun også sa det samme 😜 Scrollet sikkert litt fort da jeg leste svaret hennes 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 14 timer siden #224926 Del Skrevet 14 timer siden Det er ikke flaut å bruke brodder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #224927 Del Skrevet 5 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #224928 Del Skrevet 5 timer siden Millimani skrev (9 timer siden): Det er ikke flaut å bruke brodder Hvem har sagt det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2 timer siden #224929 Del Skrevet 2 timer siden Idag kommer en leverandør på besøk, og han spanderer lunch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1 time siden #224930 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (3 timer siden): Hvem har sagt det er? Mange gidder ikke ta seg bryet med å ta dem av og på der det om hverandre er litt klink is, og så litt asfalt. Jeg har fått tilsnakk av to naboer på at jeg skal bruke broddene mine når jeg er ute, ikke bare ha dem med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå