Titania Skrevet 21. januar #224841 Del Skrevet 21. januar Har endelig sovet nesten hele natta sammenhengende for første gang på et par uker 🥳 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. januar #224842 Del Skrevet 21. januar Titania skrev (2 timer siden): Har endelig sovet nesten hele natta sammenhengende for første gang på et par uker 🥳 Så deilig. Natt til i går slet jeg skikkelig med å få sove, så det endte med at jeg sto opp og leste litt i stua. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. januar #224843 Del Skrevet 21. januar Millimani skrev (4 minutter siden): Så deilig. Natt til i går slet jeg skikkelig med å få sove, så det endte med at jeg sto opp og leste litt i stua. Jeg har fått sove maks en time eller to, før jeg har vært våken like mange timer pga hosting... Så satser jo på at litt mer søvn er et tegn på at formen begynner å bli bedre 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. januar #224844 Del Skrevet 21. januar Nå er det elleve minutter til lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. januar #224845 Del Skrevet 21. januar Igår var det først bil ett stykke , ferje ett stykke , buss ett stykke , bybane ett stykke , så en middels lang togtur ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. januar #224846 Del Skrevet 21. januar Akkurat nå renner det 563 kubikkmeter med vann i sekundet gjennom sarpefossen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21. januar #224847 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (På 20.1.2025 den 12.22): @Lur Venn farsmelk bryggeri AS. Nei nå🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21. januar #224848 Del Skrevet 21. januar Sola de skrev (På 20.1.2025 den 11.36): Jeg bladde raskt nedover siden. Leste farsmelk, så jeg bare tenkte, hva leste jeg nå Farsmelk i pannekaka😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #224849 Del Skrevet 21. januar Lur Venn skrev (13 minutter siden): Farsmelk i pannekaka😁 Pisket farskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 21. januar #224850 Del Skrevet 21. januar Jeg har fått advarsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar #224851 Del Skrevet 21. januar Phoenix Heart skrev (14 minutter siden): Jeg har fått advarsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #224852 Del Skrevet 22. januar Phoenix Heart skrev (6 timer siden): Jeg har fått advarsel Skal lite til gitt, fått flere selv før fordi jeg turte å trå utenfor sosial prat 😒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #224853 Del Skrevet 22. januar Cid skrev (2 minutter siden): Skal lite til gitt, fått flere selv før fordi jeg turte å trå utenfor sosial prat 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #224854 Del Skrevet 22. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. januar #224855 Del Skrevet 22. januar Cid skrev (7 timer siden): Skal lite til gitt, fått flere selv før fordi jeg turte å trå utenfor sosial prat 😒 Er det lav takhøyde 🙂 det er et kvinneforum , har du aldri vært gift/samboer. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. januar #224856 Del Skrevet 22. januar Jeg har dotter i ørene, men har ikke lyst til å kjøpe nesespray for å forsøke løse de opp 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. januar #224857 Del Skrevet 22. januar Leser i media idag at skuespiller Hana i Rogaland sliter med 30 cm store rotter som har invadert huset hans... De spiser opp hundematen i hundeskålene... Vi klikker snart, sier han.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. januar #224858 Del Skrevet 22. januar Jeg skal se håndballkamp i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. januar #224859 Del Skrevet 22. januar Jeg har vært på sykehuset og fjernet sting. Fortsatt ekstreeeemt vondt i ankelen, men sårene så fine ut, heldigvis. Men har brennende, pulserende nervesmerter. Helt jævlig. Røntgen om 4 uker og da kan jeg nok begynne så smått å belaste foten også. Kan kun touchbelaste nå, Nå blir det sushi til lunsj, nammenam! 🍱 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. januar #224860 Del Skrevet 22. januar (endret) jukkapalme skrev (2 timer siden): Jeg har vært på sykehuset og fjernet sting. Fortsatt ekstreeeemt vondt i ankelen, men sårene så fine ut, heldigvis. Men har brennende, pulserende nervesmerter. Helt jævlig. Røntgen om 4 uker og da kan jeg nok begynne så smått å belaste foten også. Kan kun touchbelaste nå, Nå blir det sushi til lunsj, nammenam! 🍱 Rå fisk ja ..jævla deilig...tenkte å tyggja høve av ei pala idag 🙂 Endret 22. januar av Baktus2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå