Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CAPS LOCK skrev (3 minutter siden):

I går var jeg på Biltema og kjøpte chips. Den var kjempegod :popcorn:

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart få progressive briller for første gang. Plutselig fått alders-langsyntheten i starten av 40-årene, i tillegg til at jeg er nærsynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 timer siden):

Jeg tok også smertestillende før jeg dro og fikk masse før, under og etter. Fikk masse morfin etterpå også. Opererte du ankelen du også? Syns det er rart at smertene fortsatt er så store, men samtidig har de jo røska inni der 3 ganger på to uker og bruddet var jo veldig komplisert. Ja, de mener fortsatt at jeg trenger paralgin forte inntil 4 ganger om dagen, men stae meg tar det kun morgen og kveld 😂 Piller, det er fali det 🤪

Har også vært gjennom en heftig antibiotikakur, forebyggende mot infeksjon. Var flink med melkesyrebakterier og Biola og tar det fortsatt, vil ikke ha antibiotikamage igjen. Ser ut til at det har gått bra denne gangen. Må også sette sprøyte i egen mage for å hindre blodpropp, det er dritekkelt, men heldigvis er jeg snart ferdig med det.

Tusen takk, håper jeg også. Tøying er viktig, ja, men nå er det så stivt og stramt at det er veldig vanskelig og når jeg vifter med tærne verker det ekstra mye i ankelen. Men gjør del likevel, men håper det blir lettere når stingene er tatt.

Neida, går fint å komme meg rundt i hjemmet selv om jeg bor i hus med bratt trapp. Går fint med krykkene og når jeg skal på badet og soverommet aker jeg meg på rumpa opp trappa og inn på badet og reiser meg opp via vasken og doen og det friske beinet. Ser sikkert litt teit ut, haha 😂 men går bra. Glad jeg er sterk i armer og overkropp, ihvertfall. Men leggmusklene mine er helt borte av så lang tid på sykehus og så mye ro. Men de kommer vel tilbake igjen når jeg kan gå igjen 😊 Gleder meg til det.

Tuuusen takk ♥️

Tenkte å sende deg en pm, men fant ikke den funksjonen på profilen din.

Nei, var ikke ankel den gang. 3 operasjoner på to uker er mye. Håper siste operasjonen ble vellykket 🙏 Skjønner din skepsis til tabletter. Er sånn jeg og med god grunn.

Du kan ikke få blodfortynnende i tablettform? (antar det er hva som er i sprøyten)

Du må være veldig sterk, som får det til!

:hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...