Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Boetica skrev (17 timer siden):

Noen som vet om det går an å sperre et emne på kg? Dvs at trådene ikke syns?

Du kan det med tråder du har skrevet/svart i selv. Da skal du klikke i den firkanten helt til høyre i tråden, og så klikke på minus-tegnet som dukker opp nederst på siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 12.1.2025 den 20.07):

Hvordan går det med ankelen din?

Takk som spør ♥️ Har fortsatt veldig sterke smerter, skjønner ikke hvorfor det må vare så lenge. Samtidig har de jo grafset inni der 3 ganger, så kanskje ikke så rart. Har sånne ilende smerter, er helt jævlig. Så må fortsatt ta Paralgin forte sammen med Paracet og en pille til mot nervesmerter morgen og kveld. Kan egentlig ta det inntil 4 ganger om dagen, men jeg hater å ta sånt, så er sta og tar det kun morgen og kveld. Tar bare Paracet på dagtid. Håper det roer seg snart så jeg kan slutte på de pillene. Skal mye til før jeg bare tar Paracet, liksom…

Ellers er jeg lei av å måtte ligge med beinet høyt, sover ikke noe særlig godt på ryggen. Er fortsatt ganske så hovent også. Skal fjerne sting i neste uke, håper det blir litt mindre stivt da. Har fått noen øvelse av fysioterapeuten jeg skal gjøre med foten og tærne, men er vondt å gjennomføre det siden det både gjør vondt i ankelen og strekker i stingene. Så håper det blir lettere når stingene er ute 🤞😊 For er jo viktig å tøye  foten.

Ellers går det greit med krykkene og sånt, men er lei av å ikke kunne gå og ikke kunne gå ut. Er skikkelig trist å bare kunne sitte/ligge inne med beinet høyt. Glad for kåge, YouTube og tv2 play, ihvertfall 😄

Gleder meg til jeg kan belaste foten litt om ca 6 uker og enda mer til jeg kan kaste krykkene. Skal gå/trene opp foten/ankelen  mye jeg orker når jeg kan belaste foten litt. Nå kan jeg kun touchbelaste, altså hvile foten mot gulvet uten å gå på den eller legge noe vekt på den. 

fugl fønix skrev (På 13.1.2025 den 0.03):

Masse god bedring til deg også Jukkapalme!❤️

Tuuusen takk! ♥️ 

Håper du er kvitt magesjauen nå 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...