Nevian Skrevet 12. januar #224721 Del Skrevet 12. januar Kjente et lite jordskjelv her i Trondheim nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #224722 Del Skrevet 12. januar Var nettopp jordskjelv her o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #224723 Del Skrevet 12. januar (endret) Vi tenker at det må være ekkelt å kjenne sånne skjelv. Endret 12. januar av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 12. januar #224724 Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi ønsker deg Godbedring. 1000 takk 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 12. januar #224725 Del Skrevet 12. januar jukkapalme skrev (5 timer siden): Så fælt. Spysyka er det verste som fins. Masse god bedring ♥️ Vi er på vei hjem til foreldrene mine for å feire jul, haha 😂 ble jo ingen jul denne gangen siden jeg brakk ankelen og lå på sykehuset hele julen. Skulle egentlig feire 1.januar, men da ble mamma syk og 3.januar måtte jeg tilbake til sykehuset for å operere den knuste ankelen for 3. gang. Så da blir det julefeiring 19.dag jul, hehe 😂 med julemat og full pakke. Blir koselig med litt julefeiring siden hele julen gikk med på sykehuset. Jævlig dårlig timing med den ankelen, ass. 1000 takk 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 12. januar #224726 Del Skrevet 12. januar Masse god bedring til deg også Jukkapalme!❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #224727 Del Skrevet 12. januar fugl fønix skrev (23 minutter siden): 1000 takk 😊 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #224728 Del Skrevet 13. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. januar #224729 Del Skrevet 13. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #224730 Del Skrevet 13. januar SVK skrev (8 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. januar #224731 Del Skrevet 13. januar Jeg har nettopp hørt på radio at Marius Borg Høiby har bursdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. januar #224732 Del Skrevet 13. januar 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 13. januar #224733 Del Skrevet 13. januar Glad snøen forsvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. januar #224734 Del Skrevet 13. januar Denne uka skal jeg på synstest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #224735 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (20 timer siden): Ingrid Espelid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #224736 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Hun var en solid dame da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. januar #224737 Del Skrevet 13. januar Noen som vet om det går an å sperre et emne på kg? Dvs at trådene ikke syns? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #224738 Del Skrevet 13. januar Phoenix Heart skrev (10 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. januar #224739 Del Skrevet 13. januar (endret) Det regner, snøen smelter 🥰 Eneste minuset er at det blir fryktelig glatt, men jeg har brodder. Endret 13. januar av Phoenix Heart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #224740 Del Skrevet 13. januar Phoenix Heart skrev (3 minutter siden): Det regner, snøen smelter 🥰 Eneste minuset er at det blir fryktelig glatt, men jeg har brodder. Håper ikke at snøen returnerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå