Lur Venn Skrevet 11. januar #224681 Del Skrevet 11. januar CAPS LOCK skrev (2 timer siden): Jeg berget tre handlevogner som stod og frøs på parkeringsplassen, inn i varmen Du er en ekte hverdagshelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 11. januar #224682 Del Skrevet 11. januar Cid skrev (Akkurat nå): Sin unge fra et sidesprang, Gerald Stewart. Har Alf vært utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #224683 Del Skrevet 11. januar Lur Venn skrev (Akkurat nå): Har Alf vært utro? Ja med en flyvertinne i 69. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 11. januar #224684 Del Skrevet 11. januar Cid skrev (1 minutt siden): Ja med en flyvertinne i 69. 1969? Eller 69? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #224685 Del Skrevet 11. januar Lur Venn skrev (Akkurat nå): 1969? Eller 69? Begge deler, de ble med i Mile high club. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 11. januar #224686 Del Skrevet 11. januar I dag hadde jeg taco til middag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. januar #224687 Del Skrevet 11. januar Jeg glemte å kjøpe rømme til tacoen jeg skal ha til middag idag 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. januar #224688 Del Skrevet 11. januar Titania skrev (3 minutter siden): Jeg glemte å kjøpe rømme til tacoen jeg skal ha til middag idag 😶 Aj aj... Taco her og. Med rømme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #224689 Del Skrevet 11. januar Phoenix Heart skrev (1 time siden): I dag hadde jeg taco til middag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #224690 Del Skrevet 11. januar Jeg fant ikke knekkebrød - emoji nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 11. januar #224691 Del Skrevet 11. januar Jeg bruker varm vinterdyne hele året, fordi jeg fryser hele tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. januar #224692 Del Skrevet 12. januar Jeg er støl i armene og forstår ikke hvorfor. Tror ikke det er hosten sin skyld 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #224693 Del Skrevet 12. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #224694 Del Skrevet 12. januar Titania skrev (1 time siden): Jeg er støl i armene og forstår ikke hvorfor. Tror ikke det er hosten sin skyld 🤔 Man har jo ofte vondt i musklene ved sykdom 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 12. januar #224695 Del Skrevet 12. januar Menn tenker ikke på sex hvert 7 sekund slik det blir sagt. Men vi blir påminnet at det finnes sex hvert 7. sekund og lar det passere raskt. Altså menn er uskyldige og dette er en uinteressant myte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. januar #224696 Del Skrevet 12. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #224697 Del Skrevet 12. januar SVK skrev (3 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar #224698 Del Skrevet 12. januar Får varer på døra for 2068 kroner om tre timer. Blitt god på planlegging, ikke handlet siden forrige levering sist søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar #224699 Del Skrevet 12. januar Titania skrev (3 timer siden): Jeg er støl i armene og forstår ikke hvorfor. Tror ikke det er hosten sin skyld 🤔 Måkt snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. januar #224700 Del Skrevet 12. januar Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Måkt snø? Måkt snø du lissom.. Det første du tenkte var ; "Her har det blitt masturbert!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå