Cid Skrevet 10. januar #224641 Del Skrevet 10. januar Titania skrev (2 minutter siden): Jeg har en svart GameBoy ett eller annet sted jeg fikk av farfar fordi noen glemte den igjen i bussen hans, også har jeg en lilla GBA jeg heller ikke vet hvor er 😛 Svart og hvitt GameBoy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. januar #224642 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (44 minutter siden): Svart og hvitt GameBoy? Ha ha GameBoy 😅 Husker ungene hadde GameBoy color og noe som het GameBoy advabce tror jeg. Gode minner 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. januar #224643 Del Skrevet 10. januar Drikker champagne og koker one-pot-pasta. Det er en god fredag 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #224644 Del Skrevet 10. januar Frøkenfryden skrev (1 time siden): Drikker champagne og koker one-pot-pasta. Det er en god fredag 🥰 Potpasta til èn person? Vedder på at den er god ja.... 💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. januar #224645 Del Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Potpasta til èn person? Vedder på at den er god ja.... 💤 😂Haha. Neeei. To personer og en boks rester 😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #224646 Del Skrevet 10. januar Haha...ja, det er det sikkert mange som har forsøkt å bortforklare slikt med når politiet står på kjøkkenet, sniffer i lufta og lyser med lommelykt, men ok jeg tror det fordi det er deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #224647 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (11 timer siden): Jeg har en snopp som føles for liten for hendene mine nå i voksen alder da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #224648 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (1 time siden): … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #224649 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (2 minutter siden): … Sorry kompis, men det ble for fristende. Det var jo helt åpent mål. Det var bare å klinke til og sette den rett i krysset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #224650 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Sorry kompis, men det ble for fristende. Det var jo helt åpent mål. Det var bare å klinke til og sette den rett i krysset Vet hvem jeg skal sikte farsmelken på neste gang 🥖🍼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #224651 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (1 minutt siden): Vet hvem jeg skal sikte farsmelken på neste gang 🥖🍼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #224652 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Hva gjør du på denne fredagskvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #224653 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (3 minutter siden): Hva gjør du på denne fredagskvelden? Jobbet kveldskift og sitter nå hjemme å kuler'n litt ned før tannpuss og putekos. De da, sir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #224654 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jobbet kveldskift og sitter nå hjemme å kuler'n litt ned før tannpuss og putekos. De da, sir? Putekos alene eller? Slapper av, alene lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #224655 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (2 minutter siden): Putekos alene eller? Slapper av, alene lol. Bare meg og edderkoppen Jostein som bor under senga mi. Vi er aldri helt alene Ciddebassen. Vi har alltids KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #224656 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Bare meg og edderkoppen Jostein som bor under senga mi. Vi er aldri helt alene Ciddebassen. Vi har alltids KG Er han i slekt med Jostein Bever? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #224657 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (2 minutter siden): Er han i slekt med Jostein Bever? Det skal jeg spørre han om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #224658 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Det skal jeg spørre han om. Bare ikke kall han Baby Baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #224659 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (Akkurat nå): Bare ikke kall han Baby Baby Nei erru gæærn. Da blir det klein stemning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #224660 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Nei erru gæærn. Da blir det klein stemning.. Blitt ordentlig Harry Klein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå