Titania Skrevet 10 timer siden #224621 Del Skrevet 10 timer siden Disney Adult skrev (30 minutter siden): Jeg har meldt meg på et halvmaraton 😬 Kult! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 9 timer siden #224622 Del Skrevet 9 timer siden 15 likes til så blir det bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9 timer siden #224623 Del Skrevet 9 timer siden Folk på jobb hører ikke hva jeg sier idag 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 1 time siden #224624 Del Skrevet 1 time siden Titania skrev (8 timer siden): Folk på jobb hører ikke hva jeg sier idag 🙈 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1 time siden #224625 Del Skrevet 1 time siden CAPS LOCK skrev (9 minutter siden): Hvorfor ikke? Jeg har delvis mistet stemmen 😅 Men når jeg syns det hørtes ut som at jeg fikk «nok lyd» og snakket høyt nok, så de fleste hæ mer enn en gang allikevel 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #224626 Del Skrevet 1 time siden Titania skrev (7 minutter siden): Jeg har delvis mistet stemmen 😅 Men når jeg syns det hørtes ut som at jeg fikk «nok lyd» og snakket høyt nok, så de fleste hæ mer enn en gang allikevel 😅 Pga du er syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1 time siden #224627 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (På 8.1.2025 den 20.35): Trodde du vi var blitt invadert av russerne? Hehe nei, bare skvatt, var også mange andres lyd også, skjedde i jobblunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 49 minutter siden #224628 Del Skrevet 49 minutter siden Nå skal jeg teste ut Boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 46 minutter siden #224629 Del Skrevet 46 minutter siden Phoenix Heart skrev (3 minutter siden): Nå skal jeg teste ut Boksen. Sett Farmen Kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 46 minutter siden #224630 Del Skrevet 46 minutter siden Cid skrev (32 minutter siden): Pga du er syk? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 39 minutter siden #224631 Del Skrevet 39 minutter siden Cid skrev (6 minutter siden): Sett Farmen Kjendis? Ja, sett de første episodene , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 35 minutter siden #224632 Del Skrevet 35 minutter siden Phoenix Heart skrev (3 minutter siden): Ja, sett de første episodene , Så du høstens Farmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 33 minutter siden #224633 Del Skrevet 33 minutter siden Cid skrev (2 minutter siden): Så du høstens Farmen? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28 minutter siden #224634 Del Skrevet 28 minutter siden Phoenix Heart skrev (4 minutter siden): Nei. Jeg liker selv bedre reality med ukjente folk fremfor kjendiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå