Millimani Skrevet søndag kl 17:23 #224561 Del Skrevet søndag kl 17:23 Titania skrev (1 time siden): Idag er det 151 dager (5 måneder) til Imagine Dragons-konsert Det er 15 uker til første påskedag. 105 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet søndag kl 17:28 #224562 Del Skrevet søndag kl 17:28 Titania skrev (1 time siden): Idag er det 151 dager (5 måneder) til Imagine Dragons-konsert Woop woop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet søndag kl 22:16 #224563 Del Skrevet søndag kl 22:16 Jeg syns strepsils med mint smaker best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:06 #224564 Del Skrevet i går, 04:06 Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19 timer siden #224565 Del Skrevet 19 timer siden Millimani skrev (20 timer siden): Det er 15 uker til første påskedag. 105 dager. Påskegodis kommer sikkert snart i salg. Påskeskum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19 timer siden #224566 Del Skrevet 19 timer siden Jeg lurer på hvor mange ganger jeg må ut og måke snø idag 🙈 En ting er luftveisinfeksjon og feber som gjør det litt ekstra tungt, men sleng på senebetennelse i armen også 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 17 timer siden #224567 Del Skrevet 17 timer siden Det var ikke gøy å gå tur i dag, ekstrem vind + snø = 💀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17 timer siden #224568 Del Skrevet 17 timer siden Det er snøstorm i dag Jeg satt meg fast med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #224569 Del Skrevet 14 timer siden Sola de skrev (5 timer siden): Påskegodis kommer sikkert snart i salg. Påskeskum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 13 timer siden #224570 Del Skrevet 13 timer siden MarianneE skrev (På 5.1.2025 den 5.22): En KGer på fylla som laget mange svar etter hverandre, noen av dem kun med et ord pr svar og ikke nødvendigvis relatert innhold til tråden kan man trygt si. Jeg har en mistanke om hvem det var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11 timer siden #224571 Del Skrevet 11 timer siden Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Det er snøstorm i dag Jeg satt meg fast med bilen. Samme her værmessig. Tar buss jeg da, det gikk overraskende greit. I morgen er det meldt sludd så regn. Det kan bli interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #224572 Del Skrevet 5 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 45 minutter siden #224573 Del Skrevet 45 minutter siden PS5 utgaven av Far Cry 6 krever 3 ganger så mye diskplass som PS4 utgaven. PS5: 119,5 GB PS4: 39,17 GB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 44 minutter siden #224574 Del Skrevet 44 minutter siden Titania skrev (1 minutt siden): PS5 utgaven av Far Cry 6 krever 3 ganger så mye diskplass som PS4 utgaven. PS5: 119,5 GB PS4: 39,17 GB Må være en ekstrem oppgradering i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 40 minutter siden #224575 Del Skrevet 40 minutter siden Cid skrev (3 minutter siden): Må være en ekstrem oppgradering i så fall. Ingen anelse. Var bare drøy forskjell i størrelsen på fila man kunne laste ned 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 40 minutter siden #224576 Del Skrevet 40 minutter siden Titania skrev (Akkurat nå): Ingen anelse. Var bare drøy forskjell i størrelsen på fila man kunne laste ned 😅 Verdt ventingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 37 minutter siden #224577 Del Skrevet 37 minutter siden Cid skrev (3 minutter siden): Verdt ventingen? Jeg skulle ikke spille da jeg startet nedlastingen, så ventet ikke sånnsett 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå