Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 04:46 #224501 Del Skrevet fredag kl 04:46 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Haha! 😂 På vei til sykehuset nå. Fy faen som jeg gruer meg 😢 Fikk ikke sove noe. Var så nervøs at jeg måtte opp å tisse og til tross for få timer i senga Vi ønsker deg kjempemasse lykke til vår gode venn @jukkapalme vi tenker på deg, og masse klemmer fra oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet fredag kl 04:49 #224502 Del Skrevet fredag kl 04:49 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi ønsker deg kjempemasse lykke til vår gode venn @jukkapalme vi tenker på deg, og masse klemmer fra oss. Tusen takk! ♥️ jeg blir hentet kl 7 og operasjonen starter sånn halv 9-9. Tenk hardt på meg og kryss fingrene på at jeg slipper de grusomme smertene igjen 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 04:53 #224503 Del Skrevet fredag kl 04:53 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Tusen takk! ♥️ jeg blir hentet kl 7 og operasjonen starter sånn halv 9-9. Tenk hardt på meg og kryss fingrene på at jeg slipper de grusomme smertene igjen 🤞 Vi skal tenke hardt på deg heletiden vi du vår gode venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet fredag kl 04:58 #224504 Del Skrevet fredag kl 04:58 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi skal tenke hardt på deg heletiden vi du vår gode venn. Tusen takk, gode dere 🩷 Wæææ, lang kjøretur dette her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet fredag kl 08:45 #224505 Del Skrevet fredag kl 08:45 @jukkapalme ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 09:39 #224506 Del Skrevet fredag kl 09:39 jukkapalme skrev (11 timer siden): Tusen takk 🩷 Tusen takk 🩷 Det skal jeg gjøre. Ja, det må bli bra i morgen, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør 3 operasjoner på 2,5 uker er flere operasjoner enn jeg har tatt i hele mitt liv tidligere. De skal sikkert bare putte i noen flere skruer eller noe for å stabilisere mer. Håper det, ihvertfall 🤞 Håper jeg får komme hjem i morgen ettermiddag og. Men hyyyyl, jeg skjelver av skrekk 😢 Lykke til og god bedring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet fredag kl 09:45 #224507 Del Skrevet fredag kl 09:45 En stor kopimaskin kan skrive ut 999 kopier i en jobb. I hvertfall den jeg printer på 😛 Og maskinen kan skrive 40 kopier i minuttet. Jeg skal skrive ut 2300 ark, så jeg er glad for at jeg ikke har en maskin som skriver 20 kopier i minuttet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 10:51 #224508 Del Skrevet fredag kl 10:51 jukkapalme skrev (5 timer siden): Tusen takk, gode dere 🩷 Wæææ, lang kjøretur dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet fredag kl 16:30 #224509 Del Skrevet fredag kl 16:30 Cid skrev (17 timer siden): Blir til en såpeopera som varer i 50 år, med seriefinale i 2075, tidsnok til @FrankDrebin 2 1/2 sin 100 årsdag 👴🏻 Game of Godtesnop? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet fredag kl 19:43 #224510 Del Skrevet fredag kl 19:43 Hvordan gikk det på sjukehuset, @jukkapalme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet fredag kl 21:50 #224511 Del Skrevet fredag kl 21:50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:56 #224512 Del Skrevet fredag kl 21:56 Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:06 #224513 Del Skrevet i går, 04:06 Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #224514 Del Skrevet 23 timer siden jukkapalme skrev (På 3.1.2025 den 5.58): Tusen takk, gode dere 🩷 Wæææ, lang kjøretur dette her Håper det gikk bra! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23 timer siden #224515 Del Skrevet 23 timer siden Ciaran og Ciara skrev (På 3.1.2025 den 5.53): Vi skal tenke hardt på deg heletiden vi du vår gode venn. Tusen takk 🩷 MarianneE skrev (23 timer siden): @jukkapalme ❤️❤️❤️ Tusen takk 🩷 Sola de skrev (22 timer siden): Lykke til og god bedring Tusen takk 🩷 Ciaran og Ciara skrev (21 timer siden): Tusen takk 🩷 Cid skrev (17 minutter siden): Håper det gikk bra! ❤️ Takk 🩷 Tror det gikk bra CAPS LOCK skrev (12 timer siden): Hvordan gikk det på sjukehuset, @jukkapalme? Takk som spør 🩷 Tror det gikk bra, men måtte bli til idag. Sov så lenge på postoperativ at jeg ikke var mulig å få kontakt med før kl 15. Ligger å venter på røntgen nå. Håper bildene blir bra. Så er det legevisitt og hjem etter det. Gleder meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #224516 Del Skrevet 23 timer siden jukkapalme skrev (6 minutter siden): Tusen takk 🩷 Tusen takk 🩷 Tusen takk 🩷 Tusen takk 🩷 Takk 🩷 Tror det gikk bra Takk som spør 🩷 Tror det gikk bra, men måtte bli til idag. Sov så lenge på postoperativ at jeg ikke var mulig å få kontakt med før kl 15. Ligger å venter på røntgen nå. Håper bildene blir bra. Så er det legevisitt og hjem etter det. Gleder meg. Ble bekymret, setter pris på at du oppdaterte oss. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23 timer siden #224517 Del Skrevet 23 timer siden Cid skrev (9 minutter siden): Ble bekymret, setter pris på at du oppdaterte oss. ❤️ Var ikke meningen å bekymre deg ♥️ men var så ekstremt trøtt av all morfinen at jeg ikke orket å være på nett i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #224518 Del Skrevet 22 timer siden jukkapalme skrev (16 minutter siden): Var ikke meningen å bekymre deg ♥️ men var så ekstremt trøtt av all morfinen at jeg ikke orket å være på nett i det hele tatt. Er bare glad det gikk bra, sender deg fortsatt varme tanker (ikke tenner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22 timer siden #224519 Del Skrevet 22 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Er bare glad det gikk bra, sender deg fortsatt varme tanker (ikke tenner ) varme tenner jeg ligger på gangen utenfor røntgen og venter på å bli trillet opp på sengepost. Har ligget og ventet i en halvtime nå. Hater at alt tar så jævla lang tid. Håper bare ikke de har glemt meg. Det gjorde de en annen gang, nemlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #224520 Del Skrevet 22 timer siden jukkapalme skrev (21 minutter siden): varme tenner jeg ligger på gangen utenfor røntgen og venter på å bli trillet opp på sengepost. Har ligget og ventet i en halvtime nå. Hater at alt tar så jævla lang tid. Håper bare ikke de har glemt meg. Det gjorde de en annen gang, nemlig. Annen gang når du var innom der pga skaden du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå