Baktus2024 Skrevet 30. desember 2024 #224361 Del Skrevet 30. desember 2024 Blir nyttårsaften min siste dag på KG ? Det bør nok være uinteressant nok .p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 30. desember 2024 #224362 Del Skrevet 30. desember 2024 Millimani skrev (13 timer siden): Jeg blir ikke hele kvelden. Drar hjem før det smeller som verst, for jeg må gi Lillepus litt selskap. Vet at hun klarer seg fint alene, men det er greit med litt trygghet og rolig musikk. Du må søke på spotify etter calming music eller dog music. Da finner du lyder/musikk som kan berolige hunden Hunden min reagerer ikke på fyrverkeri heldigvis, han sover gjennom det. Jeg er bare redd om jeg hadde forlatt ham at det kunne skapt en frykt, siden han da hadde vært alene. Selv om jeg hadde dratt hjem noen timer før midnatt, så er det jo dessverre sånn at folk skyter opp raketter hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2024 #224363 Del Skrevet 30. desember 2024 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Så utkjørt kropp av sykdom nå😢 Smittet av forkjølelse som rammet alle oss som feira jul sammen. Jeg får ofte veldig røffe varianter ser jeg. Sammenligna med han jeg bor med. Hostet til jeg kasta opp i går. Omsider klart å sove ok hele natta i natt! Yai! Og er mindre hostete i dag men veldig øm i kropp av all hosting, og snuten bærer preg av 15 oppbrukte kleeneexpakker🔴. Nyttårsfest avlyst, vi ber de på ny en annen gang😌 Parkert i sofa med julefilm i julepysj nå, gjøre det beste ut av det🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. desember 2024 #224364 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Ja her på Bystasjonen går alt som normalt , en inder som har gått frem og tbax på gulvet her, hele jula , begynner å snakke lavt med seg selv , så fyrer han seg mer og mer opp ettersom tiden går. Så roper og gauler han seg ut av lokalet når peak hissighet har nådd seg ...snakk om å være selvdrivende 🙂 Endret 30. desember 2024 av Baktus2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 30. desember 2024 #224365 Del Skrevet 30. desember 2024 Nettopp løpt 12 km, nå skal jeg dusje, skifte til pysj og lage meg en kopp te. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. desember 2024 #224366 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg ble nettopp A-kjendis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2024 #224367 Del Skrevet 30. desember 2024 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Jeg ble nettopp A-kjendis Vi gratulerer deg med å bli A-kjendis vår gode venn @jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 30. desember 2024 #224368 Del Skrevet 30. desember 2024 Er syk,som veldig mange andre heftig forkjølet. Evt influensa. Hater det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2024 #224369 Del Skrevet 30. desember 2024 Fant80 skrev (Akkurat nå): Er syk,som veldig mange andre heftig forkjølet. Evt influensa. Hater det!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. desember 2024 #224370 Del Skrevet 30. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Vi gratulerer deg med å bli A-kjendis vår gode venn @jukkapalme Tusen takk, fineste dere 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2024 #224371 Del Skrevet 30. desember 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Tusen takk, fineste dere 💜 Vi håper at du og dine får en fin og god nyttårsaften i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. desember 2024 #224372 Del Skrevet 30. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi håper at du og dine får en fin og god nyttårsaften i morgen. Takk og like måte 💜 Blir ikke som vanlig da siden jeg har beinet i gips og ikke kan gå ut. Men skal kose oss med noe god mat, i hvert fall. Pleier ikke å feire så mye og heldigvis er det ikke noe særlig raketter her, så kattene og hunden sover seg gjennom alt med litt musikk. Men pleier å gå ut å fyre opp stjerneskudd, det får jeg ikke gjort nå. Skal dere spise noe godt i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2024 #224373 Del Skrevet 30. desember 2024 jukkapalme skrev (18 minutter siden): Takk og like måte 💜 Blir ikke som vanlig da siden jeg har beinet i gips og ikke kan gå ut. Men skal kose oss med noe god mat, i hvert fall. Pleier ikke å feire så mye og heldigvis er det ikke noe særlig raketter her, så kattene og hunden sover seg gjennom alt med litt musikk. Men pleier å gå ut å fyre opp stjerneskudd, det får jeg ikke gjort nå. Skal dere spise noe godt i morgen? Vi skal spise helstektkylling med fløtegratinerte poteter i morgen. Og vi håper at du får en fin nyttårsaften i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. desember 2024 #224374 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Vi skal spise helstektkylling med fløtegratinerte poteter i morgen. Og vi håper at du får en fin nyttårsaften i morgen. Nam, hørtes godt ut 😋 Blir kalkun her Tusen takk og lige måde 💜 Endret 30. desember 2024 av jukkapalme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2024 #224375 Del Skrevet 30. desember 2024 Gleden over å ikke ha trengt 20 halspastiller for å overleve dagen😍 fordi… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2024 #224376 Del Skrevet 30. desember 2024 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Gleden over å ikke ha trengt 20 halspastiller for å overleve dagen😍 fordi… Vært forkjøla men nå er du luftig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2024 #224377 Del Skrevet 30. desember 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Vært forkjøla men nå er du luftig? Hehe. Å spise mye pastiller er ikke magebra, men måtte til. Hostet meg til oppkast uten. Mye bedre nå, men i ro et par dager til før jobb😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2024 #224378 Del Skrevet 30. desember 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hehe. Å spise mye pastiller er ikke magebra, men måtte til. Hostet meg til oppkast uten. Mye bedre nå, men i ro et par dager til før jobb😌 Håper det er lenge til vi begge blir forkjøla igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2024 #224379 Del Skrevet 30. desember 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Håper det er lenge til vi begge blir forkjøla igjen da Enig!! Jeg blir sjelden men tilbrakte jula med to syke foreldre. Jaja da er jeg kanskje rustet for mindre sykdom resten av vinteren☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2024 #224380 Del Skrevet 30. desember 2024 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Enig!! Jeg blir sjelden men tilbrakte jula med to syke foreldre. Jaja da er jeg kanskje rustet for mindre sykdom resten av vinteren☺️ Er de blitt friske da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå