KnekkeBørre Skrevet 17 timer siden #224321 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har sju (eller åtte) sting i fingeren som en konsekvens av elendig økseføring.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #224322 Del Skrevet 17 timer siden KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Jeg har sju (eller åtte) sting i fingeren som en konsekvens av elendig økseføring.. ble den kappet av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17 timer siden #224323 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Cid skrev (11 minutter siden): ble den kappet av? Neida. Var griseheldig som vanlig. 😊 'Tis but a scratch 😁 Endret 17 timer siden av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #224324 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Anton fikk faktisk armen sin kuttet av en gang Og senere så ble han knust av et helikopter Endret 16 timer siden av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16 timer siden #224325 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Anton fikk faktisk armen sin kuttet av en gang. Og senere så ble han knust av et helikopter. Auda Samme skuespiller ble smeltet av kjemisk avfalll i den første Robocop-filmen. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16 timer siden #224326 Del Skrevet 16 timer siden (endret) KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Auda! Samme skuespiller ble smeltet av kjemisk avfall i den første Robocop-filmen. 😁 Dvs. Anton i denne fantasiverden.. Endret 16 timer siden av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #224327 Del Skrevet 16 timer siden (endret) KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Auda Samme skuespiller ble smeltet av kjemisk avfalll i den første Robocop-filmen. 😁 Og avhørt av Jack Bauer i 24 Endret 16 timer siden av Cid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16 timer siden #224328 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Og avhørt av Jack Bauer i 24 Jaggu 😁 Han har skikkelig uflaks han Anton.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #224329 Del Skrevet 16 timer siden KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Jaggu 😁 Han har skikkelig uflaks han Anton.. Jepp, han dør jo hver dag og gjenoppstår den neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12 timer siden #224330 Del Skrevet 12 timer siden I morgen skal jeg lage noe til middag jeg aldri har laget før - andebryst 🤪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #224331 Del Skrevet 12 timer siden Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Så forkjøla😢🤧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #224332 Del Skrevet 12 timer siden KnekkeBørre skrev (5 timer siden): Jeg har sju (eller åtte) sting i fingeren som en konsekvens av elendig økseføring.. Vi ønsker deg Godbedring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5 timer siden #224333 Del Skrevet 5 timer siden 1. januar skal jeg rydde vekk 2024. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4 timer siden #224334 Del Skrevet 4 timer siden KnekkeBørre skrev (12 timer siden): Jeg har sju (eller åtte) sting i fingeren som en konsekvens av elendig økseføring.. Håper det heler raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #224335 Del Skrevet 3 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #224336 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2 timer siden #224337 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er invitert til min søster i nyttårsselskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå