Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disney Adult skrev (3 minutter siden):

Nå er jeg så sliten at jeg nesten griner, natta :natti:

NATTA!!!!!!!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (7 minutter siden):

Nå er jeg så sliten at jeg nesten griner, natta :natti:

Vi ønsker deg en Godnatt.:gjesp::gjesp::sover::sover::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (8 minutter siden):

Jeg håper at du får sove godt i natt @jukkapalme og at du får komme hjem igjen til jul 

Tusen takk ♥️ fått morfin og greier, ny opplevelse for meg som knapt tar Paracet. Er så sløøøv. Men mange timer siden jeg fikk det nå, så er nok gått ut 

Titania skrev (5 minutter siden):

Det kan jeg tro på. Jeg brakk ankelen da jeg ble påkjørt, men «heldigvis» var den ikke vond så lenge den var i ro, og bruddet var ikke komplisert heller. 

Håper du blir raskt operert og får kontroll på smertene + får komme hjem til jul 🤞🏻🤞🏻 Det beste stedet å få slappe av og bli bedre, er alltid hjemme 

Så fælt å bli påkjørt, men godt bruddet ikke var så komplisert ♥️ takk, ja håper virkelig jeg får komme hjem til jul. Bare der jeg klarer å slappe av ordentlig. Savner kattene og voffen 😢

Baktus2024 skrev (4 minutter siden):

Slapp helt av , i det øyeblikket du er istand til å krype over dørstokken til utgangsdøra og inn i en taxi så blir du utskrevet , med resepten liggende på apoteket🙂 god bedring , falle,vrikke og brekke er jævla vondt 😰

Takk, Baktusbror ♥️ det har du jaggu rett i. Men nå greier jeg ikke trå på foten en gang. Helt jævlig vondt, ja 😢

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

håper virkelig jeg får komme hjem til jul. Bare der jeg klarer å slappe av ordentlig. Savner kattene og voffen 😢

De savner helt sikkert deg også 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (5 minutter siden):

De savner helt sikkert deg også 

Takk ♥️ tror gamlemor på 16,5 savner meg mest, hun ligger hos meg hele tiden og følger etter meg overalt. Skulle ønske jeg kunne hatt en katt liggende på magen 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var på biblioteket i stad og satt og leste, så kjente jeg at jeg var sulten, og jeg klarte derfor ikke å bli sittende

Etter at jeg har spist middag har jeg blitt søvnig, og da klarer jeg ikke å konsentrere meg om å lese 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Takk ♥️ tror gamlemor på 16,5 savner meg mest, hun ligger hos meg hele tiden og følger etter meg overalt. Skulle ønske jeg kunne hatt en katt liggende på magen 

jukkapalme skrev (16 minutter siden):

Tusen takk ♥️ fått morfin og greier, ny opplevelse for meg som knapt tar Paracet. Er så sløøøv. Men mange timer siden jeg fikk det nå, så er nok gått ut 

Så fælt å bli påkjørt, men godt bruddet ikke var så komplisert ♥️ takk, ja håper virkelig jeg får komme hjem til jul. Bare der jeg klarer å slappe av ordentlig. Savner kattene og voffen 😢

Takk, Baktusbror ♥️ det har du jaggu rett i. Men nå greier jeg ikke trå på foten en gang. Helt jævlig vondt, ja 😢

Vi skal tenke på deg i julen.🎅🤶🎄🎄♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Jeg har tryna skikkelig på isen og brukket ankelen på to steder på hver side. Skikkelig komplisert brudd, tatt en drøss med røntgenbilder og prøvd å gipse to ganger til ingen hell. Så ligger her på sykehuset og venter på midlertidig operasjon nå og når hevelsen går ned skal de ta hovedopersjonen. Er mulig jeg må bli her i julen 😢 men håper virkelig jeg får komme hjem lille julaften. At ankelen er klar for hovedoperasjonen da. Er fullstendig utslitt av null søvn i natt. 

Uff så jævlig 😕 og jeg som syntes at å skade halebeinet mitt var vondt, tør ikke å forestille meg hvor vondt det må være o: Håper du blir frisk raskt og får tilbrakt julaften med dine ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (38 minutter siden):

Vi skal tenke på deg i julen.🎅🤶🎄🎄♥️♥️

Takk ♥️

Cid skrev (4 minutter siden):

Uff så jævlig 😕 og jeg som syntes at å skade halebeinet mitt var vondt, tør ikke å forestille meg hvor vondt det må være o: Håper du blir frisk raskt og får tilbrakt julaften med dine ❤️

Ja, er helt jævlig vondt. Og tør ikke ta sterke smertestillende siden jeg blir dårlig i magen av den. Takk ♥️ Tar 2-3 mnd før jeg blir frisk, men håper jeg får komme hjem til jul med krykker. Kommer an på om den hevelsen roer seg så de får tatt operasjon nr 2. Og operasjon 1 ble utsatt til i morgen. Faen i helvete, jeg hater å vente! Har ventet i hele dag på div leger og radiografer. Men de er hyggelige alle sammen og tar godt vare på meg. Og det er stor pågang, så skjønner jo at jeg må vente.

Og jeg tror jeg deler rom med Ronja på 85! Hun gnafser i seg godtesnop hele tiden 😂 hører tygging og gnafsing og knitring i poser selv om det er en gardin i mellom oss. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronja er udødelig :laugh:  God bedring, @jukkapalme :klem:

@CAPS LOCK JEG VAR OGSÅ PÅ BIBLIOTEKET I DAG. Boken jeg ville låne, var det venteliste på. Jeg var ikke sulten, men tørst. De hadde vann, så det løste seg.

Endret av Zenobia
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Takk ♥️

Ja, er helt jævlig vondt. Og tør ikke ta sterke smertestillende siden jeg blir dårlig i magen av den. Takk ♥️ Tar 2-3 mnd før jeg blir frisk, men håper jeg får komme hjem til jul med krykker. Kommer an på om den hevelsen roer seg så de får tatt operasjon nr 2. Og operasjon 1 ble utsatt til i morgen. Faen i helvete, jeg hater å vente! Har ventet i hele dag på div leger og radiografer. Men de er hyggelige alle sammen og tar godt vare på meg. Og det er stor pågang, så skjønner jo at jeg må vente.

Og jeg tror jeg deler rom med Ronja på 85! Hun gnafser i seg godtesnop hele tiden 😂 hører tygging og gnafsing og knitring i poser selv om det er en gardin i mellom oss. 

♥️♥️:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (13 minutter siden):

Ronja er udødelig :laugh:  God bedring, @jukkapalme :klem:

@CAPS LOCK JEG VAR OGSÅ PÅ BIBLIOTEKET I DAG. Boken jeg ville låne, var det venteliste på. Jeg var ikke sulten, men tørst. De hadde vann, så det løste seg.

Tuuusen takk! ♥️ :klem: hehe, Ronja er udødelig, ja! 

Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden):

♥️♥️:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Tuuusen takk! ♥️ :klem: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Tuuusen takk! ♥️ :klem: hehe, Ronja er udødelig, ja! 

Tuuusen takk! ♥️ :klem: 

Vi tenker på deg, og vi ønsker deg Godbedring og vi håper at du får komme hjem i julen.🎅🤶🎄🎄♥️♥️:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 timer siden):

Takk ♥️

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld så jeg en eldre film med Jude Law og Jack Black og juletull og tøys og sånn. Må si at det hadde vært fint
å endre min private scene slik som de gjorde der. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiske-tirsdag som de sier på radioen. I dag blir det antakelig torsk til middag. Om ikke torsk, så blir det i det minste en form for fisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper denne vinden roer seg etterhvert - ikke superbehagelig med dobbeltdekker-buss som det føles som at slenger rundt på veien. 
Glad jeg ikke blir bilsyk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...