Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Märtha stikker av fra regningene sine også nå.. for en gjeng kongefolka er. Takk for meg Monarkiet🙁

Jævla idioter. Tipper Kongen er stolt av datteren og svigersønnen :ironi: Stakkars Harald og Sonja som må oppleve så mye dritt på sine gamle dager :( Håper det blir slutt på monarkiet når de blir borte jeg også. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jævla idioter. Tipper Kongen er stolt av datteren og svigersønnen :ironi: Stakkars Harald og Sonja som må oppleve så mye dritt på sine gamle dager :( Håper det blir slutt på monarkiet når de blir borte jeg også. 

H og S vil være de siste ordentlige kongelige i Norges folkehistorie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg er forkjølet for tredje gang på under et halvt år, begynner å lure på om immunforsvaret mitt har blitt svekket :klo: 

God bedring ♥️ håper ikke immunforsvaret ditt er svekket. Vet det er mye og seig forkjølelse i år. Jeg har svekket immunforsvar og har vært forkjølet i 9 uker nå. Jeg blir gal. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

God bedring ♥️ håper ikke immunforsvaret ditt er svekket. Vet det er mye og seig forkjølelse i år. Jeg har svekket immunforsvar og har vært forkjølet i 9 uker nå. Jeg blir gal. 

Uff det høres fælt ut 😕 du har vært forkjølet siden før min forrige forkjølelse 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Uff det høres fælt ut 😕 du har vært forkjølet siden før min forrige forkjølelse 😨

Ja, er kjipt. Ble forkjølet rundt rundt 20. september. Ganske milde symptomer da, men slitsomt likevel og utmattelsen min blir enda verre pga dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ja, er kjipt. Ble forkjølet rundt rundt 20. september. Ganske milde symptomer da, men slitsomt likevel og utmattelsen min blir enda verre pga dette.

Hva sier legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Hva sier legen?

Har ikke vært der. Ikke vits å dra til legen for en forkjølelse når jeg vet at jeg har svekket immunforsvar pga underliggende sykdom. Alt sånt sitter i ekstra lenge på meg. Har også long covid, men vet ikke om det påvirker noe. Er veldig sjelden hos legen pga litt skrekk for hvite frakker (selv om legen min er helt super), angsten og det at jeg er så utmattet. Så drar kun om det er høyst nødvendig og egentlig ikke da heller. Vet det sikkert er dumt, men… Arvelig belastet etter bestefar der, tror jeg, han dro heller ikke til legen før han nærmest ble slept dit. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Har ikke vært der. Ikke vits å dra til legen for en forkjølelse når jeg vet at jeg har svekket immunforsvar pga underliggende sykdom. Alt sånt sitter i ekstra lenge på meg. Har også long covid, men vet ikke om det påvirker noe. Er veldig sjelden hos legen pga litt skrekk for hvite frakker (selv om legen min er helt super), angsten og det at jeg er så utmattet. Så drar kun om det er høyst nødvendig og egentlig ikke da heller. Vet det sikkert er dumt, men… Arvelig belastet etter bestefar der, tror jeg, han dro heller ikke til legen før han nærmest ble slept dit. 

Håper det roer seg snart da ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Jeg er forkjølet for tredje gang på under et halvt år, begynner å lure på om immunforsvaret mitt har blitt svekket :klo: 

Vi ønsker deg Godbedring @Cid:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Hvorfor liker ikke du Håkon da?

Jeg tror det er mye bra med ham. Men jeg synes alt med Durek og Marius håndteres så dårlig at de ikke er egnet til oppgaven. Man skal som kongelige samle folk, gi ro, tro, trygghet. Stå for gode verdier. De klarer ikke jobben. Og da bør de ikke ha den.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Jeg tror det er mye bra med ham. Men jeg synes alt med Durek og Marius håndteres så dårlig at de ikke er egnet til oppgaven. Man skal som kongelige samle folk, gi ro, tro, trygghet. Stå for gode verdier. De klarer ikke jobben. Og da bør de ikke ha den.

Nå er heldigvis ikke de to kongelige da, håper Marius for lang fengselsstraff. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Bruk Bio Resistens fra helsekost-butikker. Det styrker immunforsvaret.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...