Millimani Skrevet lørdag kl 19:39 #223441 Del Skrevet lørdag kl 19:39 I morgen skal jeg i bursdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 21:19 #223442 Del Skrevet lørdag kl 21:19 Jeg fant mugg på isbit i stad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet lørdag kl 22:01 #223443 Del Skrevet lørdag kl 22:01 Drikker Hardanger sider fra vinglass 🥂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet lørdag kl 22:31 #223444 Del Skrevet lørdag kl 22:31 Cid skrev (1 time siden): Jeg fant mugg på isbit i stad. Det tror jeg faktisk ikke er mulig 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 22:49 #223445 Del Skrevet lørdag kl 22:49 Sjokoladepenge skrev (17 minutter siden): Det tror jeg faktisk ikke er mulig 😅 Trodde ikke det selv 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 23:04 #223446 Del Skrevet lørdag kl 23:04 Trump er visstnok i slekt med kongefamilien 🤪 https://www.tv2.no/underholdning/donald-trump-er-i-slekt-med-norsk-konge/17162372/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 04:08 #223447 Del Skrevet søndag kl 04:08 Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet søndag kl 07:07 #223448 Del Skrevet søndag kl 07:07 Rigget meg med nrk.no , nrktv, Jens imvillmarka…for resten av søndags formiddagen…vestlands kystkultur utenfor og snøfritt… Nå har jeg vært innendørs siden 28 oktober og blir vel det til neste helg, men en ting må jeg si, jeg trives ikke innendørs, jeg har det ikke,godt da..så,lenge jeg ikke blir dødssyk eller invalid så kommer jeg til,å,være ute, den saken er helt klar.. og skulle jeg bli alvorlig syk eller invalid om måtte være fanget i en bolig så er papegøyer i bur det første som slår meg…i,kjedsomheten og tristheten så begynner de med å,herme etter lydene fra munnen til kidnapperen, eieren, til,de etterhvert napper fjærene av seg selv i vantrivsel og,depresjon… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 07:43 #223449 Del Skrevet søndag kl 07:43 Baktus2024 skrev (36 minutter siden): Rigget meg med nrk.no , nrktv, Jens imvillmarka…for resten av søndags formiddagen…vestlands kystkultur utenfor og snøfritt… Nå har jeg vært innendørs siden 28 oktober og blir vel det til neste helg, men en ting må jeg si, jeg trives ikke innendørs, jeg har det ikke,godt da..så,lenge jeg ikke blir dødssyk eller invalid så kommer jeg til,å,være ute, den saken er helt klar.. og skulle jeg bli alvorlig syk eller invalid om måtte være fanget i en bolig så er papegøyer i bur det første som slår meg…i,kjedsomheten og tristheten så begynner de med å,herme etter lydene fra munnen til kidnapperen, eieren, til,de etterhvert napper fjærene av seg selv i vantrivsel og,depresjon… Noen trenger å være fri, med alt det innebærer for å få puste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet søndag kl 13:23 #223450 Del Skrevet søndag kl 13:23 Sola de skrev (5 timer siden): Noen trenger å være fri, med alt det innebærer for å få puste. nettopp .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:07 #223451 Del Skrevet i går, 04:07 Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet i går, 08:51 #223452 Del Skrevet i går, 08:51 KG får av og til det verste frem i meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 11:12 #223453 Del Skrevet i går, 11:12 Peanut skrev (2 timer siden): KG får av og til det verste frem i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet i går, 12:06 #223454 Del Skrevet i går, 12:06 Jeg skal spise kake i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:31 #223455 Del Skrevet i går, 12:31 Jeg har ofte fristelser i hodet mitt som sier..."kjøp en napoleonskake, sjokoladekake eller noe annet godt fra MENY i 2-pk"...men jeg står i mot som oftest. ...de ser så fryktelig gode ut og rett fra kjøleskapet er de uimotståelige! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 13:52 #223456 Del Skrevet i går, 13:52 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har ofte fristelser i hodet mitt som sier..."kjøp en napoleonskake, sjokoladekake eller noe annet godt fra MENY i 2-pk"...men jeg står i mot som oftest. ...de ser så fryktelig gode ut og rett fra kjøleskapet er de uimotståelige! De to øverste der pleier å rope til meg også. Spis meg. Du vet du har lyst på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet i går, 15:09 #223457 Del Skrevet i går, 15:09 Napoleonskake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet i går, 15:09 #223458 Del Skrevet i går, 15:09 Å komme hjem fra jobb.. tenne lys. Koke kaffe. To knekkebrød med ost og skinke. Lykke💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 15:27 #223459 Del Skrevet i går, 15:27 De hadde vært snillere med alle oss som bare vil ha èi kakebit med oss hjem. To er for fristende syns jeg. Kos dere i heimen begge to. Alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 15:36 #223460 Del Skrevet i går, 15:36 Så en som heter Christian Syse på nyhetskanalen, synes han ligner på Niles fra Frasier 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå