Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Rigget meg med nrk.no , nrktv,  Jens imvillmarka…for resten av søndags formiddagen…vestlands kystkultur utenfor og snøfritt…

Nå har jeg vært innendørs siden 28 oktober og blir vel det til neste helg, men en ting må jeg si, jeg trives ikke innendørs, jeg har det ikke,godt da..så,lenge jeg ikke blir dødssyk eller invalid så kommer jeg til,å,være ute, den saken er helt klar.. og skulle jeg bli alvorlig syk eller invalid om måtte være fanget i en bolig så er papegøyer i bur det første som slår meg…i,kjedsomheten og tristheten så begynner de med å,herme etter lydene fra munnen til kidnapperen, eieren, til,de etterhvert napper fjærene av seg selv i vantrivsel og,depresjon… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (36 minutter siden):

Rigget meg med nrk.no , nrktv,  Jens imvillmarka…for resten av søndags formiddagen…vestlands kystkultur utenfor og snøfritt…

Nå har jeg vært innendørs siden 28 oktober og blir vel det til neste helg, men en ting må jeg si, jeg trives ikke innendørs, jeg har det ikke,godt da..så,lenge jeg ikke blir dødssyk eller invalid så kommer jeg til,å,være ute, den saken er helt klar.. og skulle jeg bli alvorlig syk eller invalid om måtte være fanget i en bolig så er papegøyer i bur det første som slår meg…i,kjedsomheten og tristheten så begynner de med å,herme etter lydene fra munnen til kidnapperen, eieren, til,de etterhvert napper fjærene av seg selv i vantrivsel og,depresjon… 

Noen trenger å være fri, med alt det innebærer for å få puste.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ofte fristelser i hodet mitt som sier..."kjøp en napoleonskake, sjokoladekake eller noe annet godt
fra MENY i 2-pk"...men jeg står i mot som oftest. :sukk: 
large.jpg

large.jpg
large.jpg
                                    ...de ser så fryktelig gode ut og rett fra kjøleskapet er de uimotståelige!    :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg har ofte fristelser i hodet mitt som sier..."kjøp en napoleonskake, sjokoladekake eller noe annet godt
fra MENY i 2-pk"...men jeg står i mot som oftest. :sukk: 
large.jpg

large.jpg
large.jpg
                                    ...de ser så fryktelig gode ut og rett fra kjøleskapet er de uimotståelige!    :rodmer:

De to øverste der pleier å rope til meg også. Spis meg. Du vet du har lyst på :dåne:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å komme hjem fra jobb.. tenne lys. Koke kaffe. To knekkebrød med ost og skinke. Lykke💙

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde vært snillere med alle oss som bare vil ha èi kakebit med oss hjem. To er for fristende syns jeg. 
Kos dere i heimen begge to. Alle sammen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...