Millimani Skrevet 1. november #223301 Del Skrevet 1. november I dag har jeg vaska leiligheten min, samt sengetøy og skitne kluter, bh-er, pledd og sovemaske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. november #223302 Del Skrevet 1. november 20 kroners mynt har for øvrig 30 års jubileum i dag. Det var stolthet da jeg, min søster, og flere venninner løp til nærmeste kiosk i håp om å få veksla noen andre mynter til en mynt det sto 20 kroner på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #223303 Del Skrevet 1. november Millimani skrev (9 minutter siden): 20 kroners mynt har for øvrig 30 års jubileum i dag. Det var stolthet da jeg, min søster, og flere venninner løp til nærmeste kiosk i håp om å få veksla noen andre mynter til en mynt det sto 20 kroner på Seriøst? Visste ikke at 20 kroning var så nytt o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. november #223304 Del Skrevet 1. november Har kjøpt panna cotta- og tiramisu-is idag 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #223305 Del Skrevet 1. november Titania skrev (28 minutter siden): Har kjøpt panna cotta- og tiramisu-is idag 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november #223306 Del Skrevet 2. november Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. november #223307 Del Skrevet 2. november Møtte på rådyr på vei til bussen 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november #223308 Del Skrevet 2. november Millimani skrev (12 timer siden): 20 kroners mynt har for øvrig 30 års jubileum i dag. Det var stolthet da jeg, min søster, og flere venninner løp til nærmeste kiosk i håp om å få veksla noen andre mynter til en mynt det sto 20 kroner på Den hadde vikingsskipet som motiv? Eller husker jeg feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november #223309 Del Skrevet 2. november Så Grace i morgenmørket 06 i dag. Vært lat i timesvis. Men skal ta tak nå. Ta imot varer for 3000. Det trengs. Tomt kjøleskap. Ordne meg og sveisen min. Vaske tøy. Og kanskje sy litt og se julefilm. Mann skal lage steinbit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 2. november #223310 Del Skrevet 2. november Ser på LoL worlds finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november #223311 Del Skrevet 2. november Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Så Grace i morgenmørket 06 i dag. Vært lat i timesvis. Men skal ta tak nå. Ta imot varer for 3000. Det trengs. Tomt kjøleskap. Ordne meg og sveisen min. Vaske tøy. Og kanskje sy litt og se julefilm. Mann skal lage steinbit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 2. november #223312 Del Skrevet 2. november Wooo, T1 vant, let's go! 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november #223313 Del Skrevet 2. november Disney Adult skrev (29 minutter siden): Wooo, T1 vant, let's go! 🥳 T1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 2. november #223314 Del Skrevet 2. november Cid skrev (2 minutter siden): T1? Ja. Det er et pro League of Legends team, med Faker som er den mest kjente league spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2. november #223315 Del Skrevet 2. november Sola de skrev (10 timer siden): Den hadde vikingsskipet som motiv? Eller husker jeg feil Det hadde den, og den har vel det fortsatt Gyldige sedler og mynter 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november #223316 Del Skrevet 2. november Millimani skrev (3 minutter siden): Det hadde den, og den har vel det fortsatt Gyldige sedler og mynter Sikkert. Bruker sjelden kontanter, så har ikke peiling på hvordan de ser ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2. november #223317 Del Skrevet 2. november Sola de skrev (6 minutter siden): Sikkert. Bruker sjelden kontanter, så har ikke peiling på hvordan de ser ut i dag. Greit å ha noen kontanter skjult hvis du plutselig har en slunken konto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november #223318 Del Skrevet 2. november Millimani skrev (1 minutt siden): Greit å ha noen kontanter skjult hvis du plutselig har en slunken konto Tryggere på konto, da mister du ikke penger om du mister lommeboken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november #223319 Del Skrevet 2. november Millimani skrev (1 minutt siden): Greit å ha noen kontanter skjult hvis du plutselig har en slunken konto Joda. Pleier å få til bursdag og jul. Blir liggende noen måneder i lommeboka før jeg setter de inn på kontoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2. november #223320 Del Skrevet 2. november Cid skrev (36 minutter siden): Tryggere på konto, da mister du ikke penger om du mister lommeboken. Sola de skrev (36 minutter siden): Joda. Pleier å få til bursdag og jul. Blir liggende noen måneder i lommeboka før jeg setter de inn på kontoen. Jeg gjemmer dem hjemme i en sparebøsse i tilfelle kontoen blir slunken, eller bankene skulle streike. Men har som regel ikke mer enn rundt en tusenlapp. Kommer ikke langt med det om det blir langvarig bankstreik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå