Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #222841 Del Skrevet 10. oktober (endret) Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Endret 10. oktober av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #222842 Del Skrevet 10. oktober Titania skrev (12 timer siden): fin farge 😍 Koboltblått? Har du vært på blåfarveverket, @Titania Der er det mye fint å nyte synet av...og kjøpe om man vil. Freyja Valkyrie skrev (7 timer siden): Holdt nesten på å slette meg Vis skjult innhold ikke at noen bryr seg. Må ikke det. Da hadde jeg savnet deg veldig og forumet hadde ikke helt vært seg selv igjen etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #222843 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Koboltblått? Har du vært på blåfarveverket, @Titania Der er det mye fint å nyte synet av...og kjøpe om man vil. Må ikke det. Da hadde jeg savnet deg veldig og forumet hadde ikke helt vært seg selv igjen etterpå. Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 10. oktober #222844 Del Skrevet 10. oktober Titania skrev (9 timer siden): Nå skal det bli ganske godt å komme hjem 😅 Har du vært på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. oktober #222845 Del Skrevet 10. oktober Millimani skrev (1 time siden): Har du vært på ferie? Konsert 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 10. oktober #222846 Del Skrevet 10. oktober I dag er verdensdagen for psykisk helse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. oktober #222847 Del Skrevet 10. oktober Millimani skrev (5 timer siden): I dag er verdensdagen for psykisk helse Ja! Arrangement på jobben min, mange kom👍🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. oktober #222848 Del Skrevet 10. oktober Baker kake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #222849 Del Skrevet 10. oktober Titania skrev (2 minutter siden): Baker kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 10. oktober #222850 Del Skrevet 10. oktober Titania skrev (4 timer siden): Baker kake HVA SLAGS KAKE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #222851 Del Skrevet 11. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. oktober #222852 Del Skrevet 11. oktober CAPS LOCK skrev (6 timer siden): HVA SLAGS KAKE? Gulrotkake 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. oktober #222853 Del Skrevet 11. oktober Jeg glemte kortmappa mi hjemme idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 11. oktober #222854 Del Skrevet 11. oktober Jeg har kveldsvakt hele helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. oktober #222855 Del Skrevet 11. oktober God arbeidshelg til Freyja og god helg til alle andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #222856 Del Skrevet 11. oktober Titania skrev (5 timer siden): Gulrotkake 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #222857 Del Skrevet 11. oktober Sola de skrev (22 minutter siden): God arbeidshelg til Freyja og god helg til alle andre Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg og alle sammen her en finfredag og en godhelg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 11. oktober #222858 Del Skrevet 11. oktober Hoppetaujenta skrev (På 10.10.2024 den 6.25): Koboltblått? Har du vært på blåfarveverket, @Titania Der er det mye fint å nyte synet av...og kjøpe om man vil. Har en sånn i midten etter min mormor som står i kjøkkenvinduet sammen med en byste av Henrik Ibsen og en svart katt fra Venezia ^^, Har testet 8 forskjellige iskrem her, deriblant Rose Lokum som er veldig søt, men jeg liker Turkish Delight så den er innenfor ^^, Nå på tur på en av øene 😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober #222859 Del Skrevet 11. oktober Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Jeg har kveldsvakt hele helga. Hvem de nå er, så håper jeg at de vet at de er heldige som har deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 11. oktober #222860 Del Skrevet 11. oktober Sola de skrev (1 time siden): God arbeidshelg til Freyja og god helg til alle andre Takk, det samme Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Hvem de nå er, så håper jeg at de vet at de er heldige som har deg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå