CAPS LOCK Skrevet 4. oktober #222661 Del Skrevet 4. oktober I DAG FANT JEG INGEN GLASSBITER, MEN JEG FANT EN GAMMEL SOKK SOM JEG SKAL GI I JULEGAVE TIL @Lur Venn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #222662 Del Skrevet 4. oktober CAPS LOCK skrev (5 minutter siden): I DAG FANT JEG INGEN GLASSBITER, MEN JEG FANT EN GAMMEL SOKK SOM JEG SKAL GI I JULEGAVE TIL @Lur Venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. oktober #222663 Del Skrevet 4. oktober Gress gror.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. oktober #222664 Del Skrevet 4. oktober Kjøleskapet var tomt for vann, slik at det ikke fikk laget isbiter. Men nå lager det isbiter igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #222665 Del Skrevet 4. oktober Titania skrev (Akkurat nå): Kjøleskapet var tomt for vann, slik at det ikke fikk laget isbiter. Men nå lager det isbiter igjen Sto du opp om natta for det?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. oktober #222666 Del Skrevet 4. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Sto du opp om natta for det?:p Øh, nei. Har ikke lagt meg enda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #222667 Del Skrevet 5. oktober Titania skrev (15 minutter siden): Øh, nei. Har ikke lagt meg enda Jeg klarer ikke å legge meg pga feber 😕 håper smertestillende slår inn snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. oktober #222668 Del Skrevet 5. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Jeg klarer ikke å legge meg pga feber 😕 håper smertestillende slår inn snart God bedring ♥️ jeg har lagt meg, men bruker alltid litt tid på å sovne pga at hjernen går på høygir enda så trøtt og utslitt jeg er. Tankekjør ække gøy, ass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #222669 Del Skrevet 5. oktober jukkapalme skrev (1 minutt siden): God bedring ♥️ jeg har lagt meg, men bruker alltid litt tid på å sovne pga at hjernen går på høygir enda så trøtt og utslitt jeg er. Tankekjør ække gøy, ass Legger jeg meg 21 så sovner jeg 24-01 liksom 😝 Takk takk og pris for Paracet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. oktober #222670 Del Skrevet 5. oktober Cid skrev (16 minutter siden): Jeg klarer ikke å legge meg pga feber 😕 håper smertestillende slår inn snart God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #222671 Del Skrevet 5. oktober Titania skrev (Akkurat nå): God bedring Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #222672 Del Skrevet 5. oktober Cid skrev (41 minutter siden): Jeg klarer ikke å legge meg pga feber 😕 håper smertestillende slår inn snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #222673 Del Skrevet 5. oktober Hørte nettopp naboen le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #222674 Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. oktober #222675 Del Skrevet 5. oktober Cid skrev (5 timer siden): Jeg klarer ikke å legge meg pga feber 😕 håper smertestillende slår inn snart God bedring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 5. oktober #222676 Del Skrevet 5. oktober CAPS LOCK skrev (11 timer siden): I DAG FANT JEG INGEN GLASSBITER, MEN JEG FANT EN GAMMEL SOKK SOM JEG SKAL GI I JULEGAVE TIL @Lur Venn Den skal jeg bruke til å varme pikken i vinter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5. oktober #222677 Del Skrevet 5. oktober Lur Venn skrev (46 minutter siden): Den skal jeg bruke til å varme pikken i vinter Ingen dum ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. oktober #222678 Del Skrevet 5. oktober Skal dra i dag til Gardermoen først for flyet til Athen i morgen går litt over 0600 😵 Fikk oppringing at min far må til lege, men fikk snakket med ham og det gjelder å få nye medisiner for han har hatt halsbetennelse siden mandag og medisinene han fikk da fungerer ikke bra nok. Håper det går bra med ham ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. oktober #222679 Del Skrevet 5. oktober Lur Venn skrev (1 time siden): Den skal jeg bruke til å varme pikken i vinter Når man bare leser halve setningen du svarte på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #222680 Del Skrevet 5. oktober Peanut skrev (1 time siden): Skal dra i dag til Gardermoen først for flyet til Athen i morgen går litt over 0600 😵 Fikk oppringing at min far må til lege, men fikk snakket med ham og det gjelder å få nye medisiner for han har hatt halsbetennelse siden mandag og medisinene han fikk da fungerer ikke bra nok. Håper det går bra med ham ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå