Titania Skrevet 3. oktober #222641 Del Skrevet 3. oktober tånegla skrev (39 minutter siden): Ååhh de var fine, strikker du på bestilling? Hilsen meg som ikke kan strikke. Har aldri fått så mye bestillinger, men så lenge det er ting jeg klarer å lage er jeg ikke vanskelig å be - bortsett fra sokker i andre størrelser enn min egen 😂 Ca alltid morsommere å lage ting til andre enn seg selv 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. oktober #222642 Del Skrevet 3. oktober Prøver å pushe meg selv i gang med broderingen igjen, har fortsatt noen ting som skal være ferdig før jul 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. oktober #222643 Del Skrevet 3. oktober Coldplay og strikking - plutselig mangler votten bare en tommel 😁 (og paret en vensttevott, da 😂) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober #222644 Del Skrevet 3. oktober Titania skrev (5 minutter siden): Coldplay og strikking - plutselig mangler votten bare en tommel 😁 (og paret en vensttevott, da 😂) Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig fin vott.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #222645 Del Skrevet 4. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober #222646 Del Skrevet 4. oktober Titania skrev (5 timer siden): Coldplay og strikking - plutselig mangler votten bare en tommel 😁 (og paret en vensttevott, da 😂) Så fin da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. oktober #222647 Del Skrevet 4. oktober Frøkenfryden skrev (58 minutter siden): Så fin da!! Takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 4. oktober #222648 Del Skrevet 4. oktober Titania skrev (1 time siden): Takk 🥰 Har sendt deg en mld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 4. oktober #222649 Del Skrevet 4. oktober Nå nyter jeg en kopp kaffe før jeg må ut i hagen å spa opp Jordskokk og gjøre siste innsats i hagen før det blir vinter. Etter jeg er ferdig med det må jeg barnesikre huset. Søster kommer på høstferie med 2 viltre unger som ikke hun har styring på i det hele tatt🫣 Det blir noen høylytte dager, men jeg gleder meg🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 4. oktober #222650 Del Skrevet 4. oktober Skal ha en innedag med litt rydding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 4. oktober #222651 Del Skrevet 4. oktober Jeg ble låst ute i morges. Skulle bare gå en kjapp morgentur med hunden, rett etter at jeg sto opp. Og når jeg kommer tilbake har låsen hengt seg opp, ble stående i 40 minutter FØR KAFFE. Jeg var så irritert... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. oktober #222652 Del Skrevet 4. oktober Peanuts reaksjoner i følgende rekkefølge da Nordea-ID-appen ikke ville fungere ved kjøp av togbilletter. Måtte ringe BankID og fjerne, laste ned og skrive inn igjen på Nordea-ID-appen samt laste ned og ordne med BankID-appen så nå håper jeg alt er i orden for nå vil jeg ikke ha mer krøll! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 4. oktober #222653 Del Skrevet 4. oktober Disney Adult skrev (4 timer siden): Jeg ble låst ute i morges. Skulle bare gå en kjapp morgentur med hunden, rett etter at jeg sto opp. Og når jeg kommer tilbake har låsen hengt seg opp, ble stående i 40 minutter FØR KAFFE. Jeg var så irritert... OOHHHH Stakkar deg. Jeg tok blodprøver her om dagen og måtte dra til byen fastende, hadde med en halv liter kaffe som jeg skulle helle i meg med en gang de prøvene var tatt. Men hun dama brukte 35 minutter på å knote på pc sin og jeg gikk fra å være sur til eksplosiv på kort tid. Kaffi er viktig!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #222654 Del Skrevet 4. oktober Peanut skrev (1 time siden): Peanuts reaksjoner i følgende rekkefølge da Nordea-ID-appen ikke ville fungere ved kjøp av togbilletter. Måtte ringe BankID og fjerne, laste ned og skrive inn igjen på Nordea-ID-appen samt laste ned og ordne med BankID-appen så nå håper jeg alt er i orden for nå vil jeg ikke ha mer krøll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 4. oktober #222655 Del Skrevet 4. oktober Jeg fikk endelig bekreftet av Lufthansa at de refunderer 10 200,- fra i sommer da deres fly var forsinket, og jeg måtte finne egne løsninger ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 4. oktober #222656 Del Skrevet 4. oktober Jeg har fått massasje i dag 💆♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #222657 Del Skrevet 4. oktober Millimani skrev (2 minutter siden): Jeg har fått massasje i dag 💆♀️ Thaimassasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober #222658 Del Skrevet 4. oktober Fant en utgave av «Partiet» i en bokhandel nær min helgelokasjon. Reservert og henter i morgen🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober #222659 Del Skrevet 4. oktober Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Fant en utgave av «Partiet» i en bokhandel nær min helgelokasjon. Reservert og henter i morgen🥰 Skapt mye spektakel på kort tid den 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 4. oktober #222660 Del Skrevet 4. oktober Cid skrev (32 minutter siden): Thaimassasje? Knyttneve-massasje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå