Frøkenfryden Skrevet 2. oktober #222601 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Skriv det bak øret - med TUSJ!! Men føler ikke det matcher øreringene mine med tusj der. Og må ha store øreringer. Jeg er J-Lo’s sister from the east in Oslo u know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober #222602 Del Skrevet 2. oktober Av uinteressant info. Ikke drukket noe alkohol på 5 uker. ikke fordi jeg driter i @KnekkeBørres råd og er smelt på tjukka altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #222603 Del Skrevet 2. oktober Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Drar på hotell i morgen bare for svømming. Men tar med meg sol og utsikt på kjøpet😌 Dette er jo bare bæsj å høre for en som aldeles ikke har anledning til å hoppe i poolen i morgen. 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober #222604 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Dette er jo bare bæsj å høre for en som aldeles ikke har anledning til å hoppe i poolen i morgen. 🥺 Ååå. 🥺 Meeen… Jeg må jobbe først da. Og svømmer igjen 06.00 fredag (tuller ikke) for å rekke hotellfrokost og jobb 09.00. Jeg er Johaug jo🥹💪🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #222605 Del Skrevet 2. oktober Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Men føler ikke det matcher øreringene mine med tusj der. Og må ha store øreringer. Jeg er J-Lo’s sister from the east in Oslo u know. Så skriv det på en Post-it og fest den til din big latina booty da vel.. Uansett! Husk it!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober #222606 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Så skriv det på en Post-it og fest den til din big latina booty da vel.. Uansett! Husk it!! Eg lo 🍑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 2. oktober #222607 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (1 time siden): Ifølge min arveløse sønn, så er jeg visstnok like talentfull som håret til Sivert Høyem.. Bruk kondom! Hormonelt forstyrrende tabletter! Kleshengere!! Ikke få barn!! De er noen utakknemlige jæver I tell ya!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #222608 Del Skrevet 2. oktober Disney Adult skrev (5 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. oktober #222609 Del Skrevet 2. oktober Disney Adult skrev (9 minutter siden): Video er utilgjengelig, står det hos meg 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #222610 Del Skrevet 2. oktober Disney Adult skrev (11 minutter siden): God illustrasjon på faktiske hendelser 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 2. oktober #222611 Del Skrevet 2. oktober Idag er min første dag uten røyk! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #222612 Del Skrevet 2. oktober Pakini skrev (3 minutter siden): Idag er min første dag uten røyk! Gratulerer! Godt valg og jeg heier på deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #222613 Del Skrevet 2. oktober Pakini skrev (6 minutter siden): Idag er min første dag uten røyk! Lykke til kompis 👍 Er på min 5. måned. Heftig bruker av snus da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. oktober #222614 Del Skrevet 2. oktober Det nye albumet til Coldplay som kommer til fredag er nr 10 av 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #222615 Del Skrevet 2. oktober Titania skrev (25 minutter siden): Det nye albumet til Coldplay som kommer til fredag er nr 10 av 12 Før de gir seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #222616 Del Skrevet 2. oktober (endret) KnekkeBørre skrev (1 time siden): Lykke til kompis 👍 Er på min 5. måned. Heftig bruker av snus da.. Synes du er flink som har vært røykfri i 6 måneder! Endret 2. oktober av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. oktober #222617 Del Skrevet 2. oktober Er så trøtt så trøtt så trøtt…zzzzzzå trøtt 😴 må komme meg opp av stolen og legge meg nå Er virkelig på tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #222618 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (6 minutter siden): Synes du er flink som har vært røykfri i 6 måneder! Er ikke snus like ille egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #222619 Del Skrevet 2. oktober jukkapalme skrev (3 minutter siden): Er så trøtt så trøtt så trøtt…zzzzzzå trøtt 😴 må komme meg opp av stolen og legge meg nå Er virkelig på tide. Prøver du å holde deg våken til torpet i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #222620 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Er ikke snus like ille egentlig? Snus er ikke sunt, men sigaretter er mye farligere enn snus. Så bedre å snuse enn å røyke sigaretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå